Tweets at Spalding, Lincolnshire around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Spalding, Lincolnshire 30km.


Search Results

tun nratiyahh

i'm 👌

RT @brgsjks: Killmonger wasn’t a villain. He was more of an anti-hero like Magneto.

2018-02-19 11:14

𝑒𝓎𝒹𝒶𝒶 twt_eydaa

JHB | Mes que un club 🇲🇾

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:14

Nannanaaa🐭 nanoyying

Be what you want to be dearr😎🌸

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:14

gdswaa.🌸 Nuraz_Wawa

‏‏‏‏‏‏‏🌸‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيم 🌸




🌸 ‎لا إله إلا الله محمد رسول الله 🌸







Your Zaujah 🙊🙈

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:14

🌹 ayda__18

hb

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:14

Krammmciousss🌸 akram_zainudin

Yo se que soy lindo 😂

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:14

frhn FarhannFozy

i have nothing to say

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:14

Farah. norfarahanaaa

why are you on my profile?

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:14

Nazeera Fairuz zeerafairuz

17

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:14

izzah ieyza_ica

vans lover, your lover🔥

RT @brgsjks: Kenapa kecik?? Kalau kita nak mcflurry besar macam kat oversea, kita perlu bangkit!!!!! Ini talentehhhhhhh! Ini talentehhhhhhh…

2018-02-19 11:13

yap noor_ashraf95

i got my reason to stay and wait

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:13

Anisyahazley ptrinansyh_

Atas kapla ada batu.

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:13

Merio Gutže rylz_

Tssskkkkk

RT @brgsjks: Baru tau dulu hyperact dak dak kampung konoha rupanya.

2018-02-19 11:13

Ammie_ Ammie_sya

i wish i could take the colors from a rainbow and place them into your heart,
so you could remember what beautiful feels like and know there is hope in the dark

RT @brgsjks: Bila dengar lagu opening naruto ni, semangat waja tetibe datang entah dari mana. Rasa macam bersemangat nak mulakan mission wa…

2018-02-19 11:13

nz naziazlqha

road to 18. let's see yr game

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:13

jip profnrlnzfa

Hate in your heart will only damage your soul.

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:12

. nrlnaziha

SPM'17 9A+ امين ✨

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:12

apete. apittginkel

independent . cemerkap .

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:12

Jujuon ffyarshd

little girl with a big heart

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:12

khairunnisa azhar nieysa510

::follow your heart but take your brain with you:

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:12

~ستي زهره يددين~ Cik_Zara_

The Almighty will never stop loving you, will never give up on you, will always have your back, will keep reminding you to turn back to Him, 💞

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:12

yah hdynr_

Believe me, I'm not a girl that you wish to know

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:11

Ian Bruce #PCPEU ian_ianrbruce1

sailor, mental health, lecturer, humanist, listener, socialist, all views my own, no lists please or risk being blocked

RT @xpressanny: All this spy stuff is funny when you think it through. I mean let's face it what section of society did Cambridge Spies com…

2018-02-19 11:11

airinatasya

F.F.F.

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:11

heh. shutt__

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:11

wdaa heyyy_wiedaa

2+2 is 4-1thats 3 quick maths
unofficially 19

RT @brgsjks: Kenapa kecik?? Kalau kita nak mcflurry besar macam kat oversea, kita perlu bangkit!!!!! Ini talentehhhhhhh! Ini talentehhhhhhh…

2018-02-19 11:11

Flash ShahidRetro

I don't give a shit

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:11

lim thehalimamann

pure

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:11

SYED ALI syedali_6

Only god can judge me

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:11

Nurul Aida aidamuhdfazli_

Love to read

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:11

eizat Amirulizat9

saya belajar kat johor tapi mak saya nk menantu orang kelantan

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:11

AM_M Amirul_Muhsin

Go beyond Plus Ultra
👀

RT @brgsjks: Perfect ultra instinct? Adakah kuasa ini akan menewaskan jiren si dajjal???

2018-02-19 11:11

Dank FarisRais

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:10

Callum Bates designerb8sy

Graphic Designer. Actual Bionic. Social Yes Man. World traveller.

#BUFC #MUFC

There's a Venezuelan guy taking boxes of supplies back to his country as it's in a right state... So I've given him…

2018-02-19 11:10

aiman aimnazizi

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:10

Syeera💞 syaheeramelia

Cheropobia | Ilunga

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:10

rarirurereror azri_hasin

No vendas la piel del oso antes de cazarlo

RT @brgsjks: Perfect ultra instinct? Adakah kuasa ini akan menewaskan jiren si dajjal???

2018-02-19 11:10

Bellè aliasafiaa

emotional (but still a bae)

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:10

syfqh. syfqhashime

17

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:10

Hafiz hafizan8293

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:10

Aimansal emanawkward_

boleh baca. jangan percaya.

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:10

Shafiqah rootsboots27

You'll never see me cry

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:10

 ㅤ muhdiizzatt

Adhilmnstuyz

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:09

mawar idlia_

21

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:09

gdswaa.🌸 Nuraz_Wawa

‏‏‏‏‏‏‏🌸‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏ بِسۡـــــــــمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡـمَـٰنِ ٱلرَّحِـــــــيم 🌸




🌸 ‎لا إله إلا الله محمد رسول الله 🌸







Your Zaujah 🙊🙈

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:09

iPang Irfnhmdn

I am a lost boy from Neverland

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:09

Me HilmiJeremy

I'm noticing you 😋
19 | Subang Jaya

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:09

apel EhhErmah

16

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:09

← YoPierre🦇 🤙🏻 Ohhajemii

22?. #Gunners #HalaMadrid

RT @brgsjks: Killmonger wasn’t a villain. He was more of an anti-hero like Magneto.

2018-02-19 11:09

🙄 aniswahidahh

anis punya result spm cemerlang 🌝 in shaa allah 💙

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:08

pilja filza_nadirah

hobi saya suka tidur kan anak orang👶🏻

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:08

RyanTerry Haziqmswn

giving love is greater than receiving love

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:08

🍑 puteriathirah

i am so much angrier on the inside

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:08

nishnino danishliff

I'm just a boy want grow ups

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:08

nanarfidi officiallyby_7

NUR NAJJAH MOHD RAFIDI( 1998)








WannaArmy-L



#RadioRomance

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:08

chäo dinrodzi_

nnshzrh ❤️

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:08

Tengku Firdhaus TengkuFirdhaus

Suka buat lawak,kadang2 lawak..tapi selalunya lapar

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:08

khairil khairilanuarr

gmi🇩🇪

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:08

Tonni 4syraaf

18 | Terengganu, Malaysia

RT @brgsjks: Done Badang 9.5/10 - CGI yang sungguh menakjubkan, kesan khas yang sangat real sehingga mengelirukan aku adakah ini filem prod…

2018-02-19 11:07

syafiqa fiqahpakarudin

life is a test

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:07

wida whdahmdn

you know my name, not my story.

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:07

🌹 hakaklawa

onlyyou💜

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:07

Hanif Aiman MHanifAiman

:-)

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:07

Omar Azman Omarazman27

Mechanical Engineering

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:07

adriana adrianaaacomel

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:06

yn dilyxn

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:06

mierul mierll

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:06

fhmi._ elmyf_

I'll be good

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:06

cristiano ronaldo 7 Nasywaawa_

18|work hard till you achieve your dream..
fighting 💪💪💪

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:06

syaf syfqhrsmn_

kadang kadang je tuit // 4 rata insyaAllah

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:06

sase muzakkirazdi

hehehe kaki rampage


snapchat : muzakkirazdi

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:06

ain ain4tiqah__

RT @brgsjks: Killmonger wasn’t a villain. He was more of an anti-hero like Magneto.

2018-02-19 11:06

ف nfzlnda

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:05

دان daniel_idhamm

I am not a product of my circumstances. I am a product of my decisions #CFC #KTBFFH

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:05

mira.sakinah mirasa988

unikl micet

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:05

ajra manisitume

fragile

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:05

aisyahmadihah AisyCreepy

nice day with me in my dream

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:05

kurkur ahmadharizzaidi

bio

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:05

Muhammad Ridhuan MRidhShafie

Never trade Respect for Attention

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:05

bigshark mhazribaharin

21| A💞

RT @brgsjks: Sanji dengan pudding sepatutnya berpisah, bukannya pian dengan elfira! Kembalikan #pianra kami!

2018-02-19 11:05

Hadi hadisamsul19

👋🤞

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:05

Rin 🐝 nor_azreena

alhamdulillah 🌲💕. ig : nr.erin

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:05

hayleyy sfykrx

old account gone mad .

RT @brgsjks: Bukti zoro lagi badass dari luffy. Zoro kena the exact amount of damage as luffy through Kuma’s Ursus shock loss tons of blood…

2018-02-19 11:05

bbygirls _Athiraaa

I love my man 💛

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

nabila. nabilajailin

Accept what is. Let go what was. Believe in what will be ☺️

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

nuramiera mieranatasha_

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

tRi✨ __nnadia

i sip the tea and walk away bcs u aint shit nymore

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

Omar Azman Omarazman27

Mechanical Engineering

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

Adib Aa_Adib

im lost in the middle of nowhere

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

🌙 normasareena

23.

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

نڤ🍫 frshkll

Definitely you’re the best⚡

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:04

🥀 shauqaaat

but who's fighting for you

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

chenny nursffnna

nahh i don't flirt. @clozetbyss ; @venusbychenny

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:04

Aliff Farhann faraliff

busy.

RT @brgsjks: Lepas tengok video ni, aku tak jadi nak benci budak sekolah.

2018-02-19 11:03

Maa_🌸 _MyAshfa95

Looking a happiness in this world🐝
🌷MayAllahEaseEverything🌷
❤MAMN❤



RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:03

apikkmon apikehsan

traveller/rare collecter/UPNM/seriouslyYNWA

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:03

HILMI SHAFEE Hilmi96hbs9

KINDNESS MAKES EVERYTHINGS AOR 21y/o SAHOCA KPTMAS #Businessman #RealMadrid #Arsenal #Malaysia

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:03

Afiq Asyraaf afiq_roslan97

Ailurophile,
UAN❤

RT @brgsjks: Killmonger wasn’t a villain. He was more of an anti-hero like Magneto.

2018-02-19 11:03

Mäl ikhmalfikri

Be patient. Enjoy your life !

RT @brgsjks: Cinta ni memang unpredictable. Disebabkan kecewa kerana cinta, kita alergic dan alah pada orang yang ikhlas mencintai kita. Ke…

2018-02-19 11:03

yah farahleyli

nak 17 dah

RT @brgsjks: Of course la respect, mak aku kot.

2018-02-19 11:03