Tweets at Thunder Bay District, Ontario around 10km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Thunder Bay District, Ontario 10km.


Search Results

🌨☃️🍧Moody Bandicoot🍁🐭❄️ Ratcicle

ตีสองหน้าเป็นงานอดิเรก เอกเขนกเป็นงานประจำ ชอบทำเรื่องเล็กให้ใหญ่ ลึกๆแล้วน่ารักสดใส วัยกุ๊กกิ๊ก อย่าโควททวิตตอบ ลืมอ่าน🙅 *โปรดอ่าน TL ย้อนหลังก่อน follow 👇

RT @aprilin1993: @wirojlak IO คืออะไรค่ะ

2019-02-16 07:59

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

güvenmek bizden, harcamak sizden

2019-02-16 05:53

Yugal yugal_love

#PCmaniac
@priyankachopra is my life..
Not a coffee fan ..its bitter..i keep wondering why people like coffee?

RT @CinemaJacket: I saw #IsntItRomantic with some friends and boy was I pleasantly surprised. Though I do have a soft spot for films that m…

2019-02-16 04:53

Nitin nitya12

RT @CinemaJacket: I saw #IsntItRomantic with some friends and boy was I pleasantly surprised. Though I do have a soft spot for films that m…

2019-02-16 04:17

ทฤ Qhh5678

ลู่หาชอบใส่นาฬิกา แต่เซฮุนชอบลู่หาน 💛 EXO-L @weareoneEXO

RT @aprilin1993: ที่มาของเพลงซ่อนกลิ่น #ซ่อนกลิ่น #ปาล์มมี่

2019-02-16 03:49

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

@testtube27 Just the focus on this shot impresses means immensely

2019-02-16 03:02

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

I had no idea

2019-02-16 02:56

Yogis yogisofficial

“it is not the eyes that are blind,but the hearts” Al-Quran 22:46

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-16 02:01

#Saatnya Akal Sehat Menang tensai_tetsu

By three methods we may learn wisdom: 1st by reflection,which is noblest; 2nd by imitation,which is easiest; and 3rd by experience,which is the bitterest

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-16 01:31

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@sakodjitr เผ็ชชชชช #เลือกตั้งประเทศไทย2562

2019-02-16 01:05

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@Muine8 โจนูโว นี่แย่ ทัศนคติแย่ ตั้งแต่แซะคุณก้องและ ทั้งที่เคยอยู่วงเดียวกัน คนแบบนี้ไม่ไหวอ่ะ

2019-02-16 01:03

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@MissDaisy112 @kk2w @Thanathorn_FWP

2019-02-16 01:00

Priyanka Chopra FC priyankaaddicts

It you’re addicted to @priyankachopra, follow us for latest updates.

RT @CinemaJacket: I saw #IsntItRomantic with some friends and boy was I pleasantly surprised. Though I do have a soft spot for films that m…

2019-02-16 00:49

🍊ส้มหวานเจี๊ยบ🍊 tarnnn18

RT @aprilin1993: ไปล่ะ พ่อเรียก #ฟ้ารักพ่อ

2019-02-16 00:30

sonny satriyo satriyogantari

@RajaPurwa #DukungBukaLapak
#DukungBukaLapak
#DukungBukaLapak
#DukungBukaLapak
#DukungBukaLapak…

2019-02-16 00:29

Miku MikuPat

@seanhannity Well u need 2 remember that U all get your own medicine back when Dem President is in WH Office. They…

2019-02-16 00:22

sonny satriyo satriyogantari

@boyfahrullah @maspiyuuu Wah keren nih.. boleh dipake jadi profil ga ??
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi

2019-02-16 00:21

sonny satriyo satriyogantari

@kafiradikal @achmadzaky Tenang aja cuman itu aja yg bs dilakukan antek si jae..
Ga ada yg laen..
Rakyat udh pinter kok..

2019-02-16 00:20

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@aum_aum_tb2546 เอาไปอ่านนะคะ

2019-02-16 00:11

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

ไปล่ะ พ่อเรียก #ฟ้ารักพ่อ

2019-02-16 00:09

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@ovuthitham จริงๆคุณธนาธร ตอบไว้แบบนี้ค่ะ ถ้าไม่เชื่อไปหาดูสัมภาษณ์ได้

2019-02-16 00:07

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@insoo1288 ชอบๆๆ วิธีนี้ดี เอามั่งๆๆ

2019-02-16 00:04

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@wirojlak IO คืออะไรค่ะ

2019-02-15 23:37

จ.ด. ladyyjan

⚠ ไม่ว่าง.. ทะเลาะกับตัวเองอยู่ | บ่นขิงข่าตะไคร้และใบมะกรูด | #ทาสผัวพี่แดน #ทาสผัวพี่อง #ติ่งคนหล่อ #จดคนคูล

RT @aprilin1993: @ARMdhiravath @_edeex1 ยุบอีกพรรคนึงด้วยสิ #พลังประชารัฐ เสนอชื่อ candidate นายก ที่เป็นนายกอยู่แล้ว และเป็นคนเขียนกติกาเอ…

2019-02-15 23:23

Agnes Christianto xtian_age

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:45

จงเลือกคนที่ทำงานกลุ่ม. bluepill_25

씨엔블루♡샤이니 #270915 #SHINee ได้ไปแล้วนะ 💎♠#ygstan #blackjack♠️ Thαt´s nㅇ-nㅇ (ㄱ ㄱ)♡ #รัก4เทย #พัคอูจิน #WannaOne1TheWorldinBKK 🍑🌈

RT @aprilin1993: @EebAnemone เสรีรวมไทย เกาะแบบนี้ น่ารักดีค่ะ ไม่เคยแซะด้วย ดูโอเคเลยนะ ตอนแรกคิดว่าผู้นำแก่จะหัวเก่าไหม แต่ไปฟัง #ป๊าเสรี…

2019-02-15 22:37

Candra Adi Putra candraadiputra

Mobile & Web Developer

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:31

KAISAR AZIZ_5758

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:22

Danaryanto Ryan DanaryantoR

United We Stand Divided We Fall

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:20

Ridlo Abelian ridlofalaky

Internet Marketer Newbie

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:13

Hamba Alloh almunajatlibra1

Kalian semua suci,, Aku yang paling banyak dosa... Innassholati wanusuki wamahyaaya wamamaati Lillahirobbil'aalamiin...

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:13

shodikan bin nurhadi shodikanbinnurh

#indonesiatanpajil.imamku {wahdah}

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:09

#2019Gantipresiden YudhaRahargo

Muslim | Indonesia | Pecinta Rosulullah | Ridho Alloh Tujuan Hidupnya

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:05

LeBron James 🐏 HyJekkk

Aku adalah Uka yang menjadikan aku dan kau💴 menjadi KUA
#PenikmatKeributan #TukangMotongDaunSeledri #SapuJagadLangit🙏

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:04

Adhi adhiprasto

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 22:02

#UntukSiapa Nasihun17

my

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:54

sonny satriyo satriyogantari

@ronavioleta Disosor mic. 😁😁

2019-02-15 21:51

sonny satriyo satriyogantari

@haris_azhar Kayaknya ni rezim lebih ngeri ya bang

2019-02-15 21:50

mbah UBAN SONTOLOYO anaswongkamfung

2019 ganti Presiden
Prabowo Sandi

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:44

#2019PrabowoSandi Ultras19273

Olahraga Politik & Pemerintahan Politik Pemerintahan Hiburan Ekonomi & Bisnis Klub Selebriti Pendidikan

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:43

Enny Elfiza ElfizaEnny

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:39

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@chavitpeturai โอ้ยยยชอบบบ
นานแค่ไหนแล้วที่ไม่ได้เจอผู้ใหญ่แบบนี้

2019-02-15 21:37

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@KaminchanokG โอ้ยยยน่อววว ชอบบบ

2019-02-15 21:31

sonny satriyo satriyogantari

@yusuf_dumdum @prabowo Si dum dum ga jelas.
Habis nyebar isu langsung lari ga komen
dasar cebong..!!
Lu udah…

2019-02-15 21:31

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@QVKPysnnvStFBQv แหมมม่ ทีวันดีเบต นั่งเรียบร้อย พูดน้อย เชียวนะ อิผี สู้ไม่ได้ ต้องมาดิสเครดิตเค้า ทุเรศศ

2019-02-15 21:29

mountainjakarta mountain_jakart

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:29

hafizal@AHG hafiz09S

Quality Control, Quality Engineer & Produksi 💪👌

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:28

Yama Pratiendja YamaPrat

•Path : yama pratiendja •IG : yamaprat

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:24

Bolone Tuhan Choliz79625229

Jomblo Fisabilillah

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:18

#IKUT_KOMANDO_HRS_ULAMA babe_Ahmad

Islam Agama ku,Indonesia Tanah Air ku,,,
akan ku jaga sampai akhir hayat ku,,,
*Hiduplah Indonesia Raya*
#IndonesiaWithPalestina

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:17

cassanov2 cassanov2

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:13

sonny satriyo satriyogantari

@BirgaldoS @achmadzaky @jokowi Karma itu ada boss...

2019-02-15 21:08

sonny satriyo satriyogantari

@MbahUyok Sambil mikir siapa itu jokowi.😁😁

2019-02-15 21:07

Zee zrjackspicer

manjadda wajadda...

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:06

aedabitcontemporaryvignetteart aedvignetteart

Branding Identity, Created Logo, Contemporary Art

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:04

sonny satriyo satriyogantari

@ngopidei @BangPino_ Amin

2019-02-15 21:00

#2019GantiPres hendra0201

kehidupan tanpa agama lebih baik mati

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 21:00

habibullahalamin habibullahalami

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 20:59

sonny satriyo satriyogantari

@Dahnilanzar @jokowi Biarin aja om dia ngomong apa, dia lagi panik butuh di recue otaknya..

2019-02-15 20:59

edy sobari edysobari

male

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 20:56

sonny satriyo satriyogantari

@laskar_minang @Ndon08Back Langsung gw banting

2019-02-15 20:55

Hasan san hasan_sujak

Like atau RT tweet yang baik2. #PenikmatKopi #Pekalongan #Cirebon #Bekasi

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 20:54

BP™ BangPino_

Pemerhati Sosial Politik | Retweet Tidak Berarti Setuju | Apapun Tweetnya Tagarnya #2019PrabowoPresidenRI Akun Back Up @MasPino_ | Quote tweet sopan akan di RT

RT @satriyogantari: Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 20:52

sonny satriyo satriyogantari

Asli saya merinding ketika ada yg ngomong "wes wayahe pak prabowo"
#UninstallJokowi
#UninstallJokowi…

2019-02-15 20:50

sonny satriyo satriyogantari

@CakKhum Dukung #bukalapak
Dukung #UninstallJokowi

2019-02-15 20:47

น้องอู๊ดๆ farm14469

นั่งหวีดผู้ อยู่ด้อมกัซ7 เป็นอากาเซ่ ที่แปลว่านก #GoT7+#IGoT7=ความรัก ซารัง #IKoN

RT @aprilin1993: @doublegenegene นี่เจอมา หาว่าเด็กรุ่นใหม่ เลือกเพราะหล่อบ้างอะไรบ้าง แต่ขอโทษนะคะ ศึกษานโยบายพรรคมาอย่างดีแล้ว แบบคิดว่าค…

2019-02-15 20:37

Cici🧡 gixuechy

respect individualism and freedom of thoughts | millennial & dreamer

RT @aprilin1993: @EebAnemone เสรีรวมไทย เกาะแบบนี้ น่ารักดีค่ะ ไม่เคยแซะด้วย ดูโอเคเลยนะ ตอนแรกคิดว่าผู้นำแก่จะหัวเก่าไหม แต่ไปฟัง #ป๊าเสรี…

2019-02-15 20:22

🐙🌈 rainbowhaa

ชาติที่แล้วต้องเกิดเป็นเจ้าหญิงนิทราแน่ๆ ชาตินี้จริงจังกับการนอน:)

RT @aprilin1993: @EebAnemone เสรีรวมไทย เกาะแบบนี้ น่ารักดีค่ะ ไม่เคยแซะด้วย ดูโอเคเลยนะ ตอนแรกคิดว่าผู้นำแก่จะหัวเก่าไหม แต่ไปฟัง #ป๊าเสรี…

2019-02-15 19:59

• ฝ้ายมินิ • FaiiMiNikmitl02

ศิษย์เก่า เบญจมฯ ฉะเชิงเทรา'118 | Science statistics'30 | KMIT'L | ปี 4 | รหัส 54

RT @aprilin1993: @EebAnemone เสรีรวมไทย เกาะแบบนี้ น่ารักดีค่ะ ไม่เคยแซะด้วย ดูโอเคเลยนะ ตอนแรกคิดว่าผู้นำแก่จะหัวเก่าไหม แต่ไปฟัง #ป๊าเสรี…

2019-02-15 19:59

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@EebAnemone เสรีรวมไทย เกาะแบบนี้ น่ารักดีค่ะ ไม่เคยแซะด้วย ดูโอเคเลยนะ ตอนแรกคิดว่าผู้นำแก่จะหัวเก่าไหม แต่ไปฟัง…

2019-02-15 19:56

Ellery Woke LREwoke

Born near boredom, woke near circus, raised near black birds' demises and copters' aeries in the atomic age, near point The Great fell & falls.

RT @MikuPat: @seanhannity Well now this is from the mouth of Mick Mulvaney. Republican admitted that they do not want any LEGISLATIVE SUCCE…

2019-02-15 19:34

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

I can’t tell you how UNsurprised I would be if they delayed the release of Aladdin. Hell, I’m counting on it!

2019-02-15 18:11

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

I saw #IsntItRomantic with some friends and boy was I pleasantly surprised. Though I do have a soft spot for films…

2019-02-15 16:58

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

@EebAnemone จริงค่ะ นี่ไม่โอเคเลย ตอนแรกก็ออกมาแซะ ออกมาด่า พอเห็นว่าทำอะไรไม่ได้ #ฟ้ารักพ่อ ก็ยังเหมือนเดิม…

2019-02-15 16:44

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

gitti sonsuzluğa

2019-02-15 15:36

อยากนอนตลอดเวลาาา Y_NoochY

ติ่งวงBTS,9% ชอบกินไอติม,ขนมเค้ก ชอบกินทุกอย่างยกเว้นผัก ชอบไปเที่ยวทะเล ชอบเล่นบาส แต่สิ่งที่ชอบที่สุดคือการนอน😴😴

RT @aprilin1993: @doublegenegene นี่เจอมา หาว่าเด็กรุ่นใหม่ เลือกเพราะหล่อบ้างอะไรบ้าง แต่ขอโทษนะคะ ศึกษานโยบายพรรคมาอย่างดีแล้ว แบบคิดว่าค…

2019-02-15 14:42

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

@IndyFilmPro Right, it was crazy

2019-02-15 13:21

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

@FilmClickbait What an awful choice

2019-02-15 13:21

wwrk WanwaraiP

Wan

RT @aprilin1993: ที่มาของเพลงซ่อนกลิ่น #ซ่อนกลิ่น #ปาล์มมี่

2019-02-15 12:54

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

The restraint on display here not to make a single incest joke about @CrazyR0cky and @becca__cat is pretty impressi…

2019-02-15 12:32

Chatri Chatri_H

2019-02-15 11:36

Chatri Chatri_H

Train at front doors!

2019-02-15 11:34

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

Today I recorded the first video in a long time that I actually feel happy and satisfied with. Made it especially f…

2019-02-15 11:33

Chatri Chatri_H

2019-02-15 11:32

Chatri Chatri_H

Hanoi

2019-02-15 11:26

sonny satriyo satriyogantari

Gara2 beda pilihan sampe uninstal aplikasi
Dungu banget kalian..
Mending kalian uninstal tv yg penuh propoganda noh...

2019-02-15 11:15

sonny satriyo satriyogantari

Oohh ini ya orangnya.,,??.
Out of the box

2019-02-15 11:08

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

uyuyamıyorum, uyuyamıyorum.. yakında “Tyler Durden” ile tanışıcam sonuç onu gösteriyor

2019-02-15 10:57

sonny satriyo satriyogantari

@KakekKampret_ @Ndon08Back Si penjilat.....

2019-02-15 10:55

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

Do I need to censor nudity on statues for YouTube?

@IndyFilmPro @becca__cat @CrazyR0cky @Striker887

2019-02-15 10:04

Gayle P Haeffner HaeffnerP

I will piss you off w/ my views. I am LIBERAL!

RT @MikuPat: @seanhannity Well now this is from the mouth of Mick Mulvaney. Republican admitted that they do not want any LEGISLATIVE SUCCE…

2019-02-15 05:18

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

allahım sana geliyorum

2019-02-15 04:32

IDONTKNOWTHEN IDONTKNOWTHEN1

หลุมที่21,238

RT @aprilin1993: @ARMdhiravath @_edeex1 ยุบอีกพรรคนึงด้วยสิ #พลังประชารัฐ เสนอชื่อ candidate นายก ที่เป็นนายกอยู่แล้ว และเป็นคนเขียนกติกาเอ…

2019-02-15 04:31

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

@dugunofadime hiç önemli değil, az bile söylediniz..

2019-02-15 02:16

🎬CinemaJacket🎬 CinemaJacket

‘CURE!’ wraps filming this month! Check out the campaign below to learn more!

To my Valentine: Filmmaking

2019-02-14 23:22

520' Yoyo ntptity

#LUHAN #SEHUN #HUNHAN #EXO #ทาสแมว #ทาสหมา ถ้าคุณเอ็นดูลู่หานเราคือเพื่อนกัน♡ , ฮุนฮานคือนิพพานヽ(‘ ∇‘ )ノ

RT @aprilin1993: @doublegenegene นี่เจอมา หาว่าเด็กรุ่นใหม่ เลือกเพราะหล่อบ้างอะไรบ้าง แต่ขอโทษนะคะ ศึกษานโยบายพรรคมาอย่างดีแล้ว แบบคิดว่าค…

2019-02-14 22:43

sonny satriyo satriyogantari

@amir_ahy @ronavioleta @bawaslu_RI Jancuk apalagi ini..????

2019-02-14 21:56

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

arkadaşlar neler oluyor dışarı çıktım herkeste bir telaş, bir koşturmaca her yerde 14 yazıyor, her taraf kırmızı
b…

2019-02-14 20:54

Marilyn aprilin1993

ทุกอย่างเริ่มต้น ใน เมษา 1993

เรียกร้องประชาธิปไตย = ไม่รักชาติรักแผ่นดิน
ตรรกะเหี้ยไรเนี่ย แต่จริงในประเทศนี้ ขำแห้งเว่อร์ #เลือกตั้งปี62

2019-02-14 16:52

Devecioğlu Hikmet hikmetdeveciogl

SunExpress 🛫

bu nasıl bir gün yav

2019-02-14 16:27