Tweets at Tornaľa, Revúca District, Banská Bystrica Region around 10km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Tornaľa, Revúca District, Banská Bystrica Region 10km.


Search Results

äçunna marziapieeee

A | bad person

@ImanAbdulRahim Ouhhhhh kalau ada fragrance pun tak boleh guna jugak ? Srslyyyy ? 😮

2018-02-14 10:13

äçunna marziapieeee

A | bad person

@ImanAbdulRahim Boleh saya tahu. Facial toner yg bagus brand apa eh ?

2018-02-14 00:54

äçunna marziapieeee

A | bad person

@saraasufii @anyssnasuha @ImanAbdulRahim @aishaaazulkfl_ Weh samaaa hahhhahahah

2018-02-14 00:50

äçunna marziapieeee

A | bad person

@anyssnasuha @ImanAbdulRahim @aishaaazulkfl_ Srslaaa ada preben ? Damn. I bru tahu

2018-02-14 00:49

äçunna marziapieeee

A | bad person

@alexanderfaiz94 @ebal_hanafi Okok. Thnk you for your explaination. May Allah ease your studies 💪

2018-02-13 09:06

äçunna marziapieeee

A | bad person

@alexanderfaiz94 @ebal_hanafi Oh i see

2018-02-13 09:03

äçunna marziapieeee

A | bad person

@alexanderfaiz94 @ebal_hanafi Course accnt. I nk amik pp tu semua. But i jadi tkut bila org kata form 6 more hardes…

2018-02-13 08:13

äçunna marziapieeee

A | bad person

@ebal_hanafi Alahai aku jadi konpius dah haih. Ada org kata masuk form 6 lagi bagus dari dip. Ni kalau nk compared…

2018-02-12 21:05

äçunna marziapieeee

A | bad person

"Bermadu tu manis bagi lelaki tetapi pahit bagi perempuan"

2018-02-12 20:09

äçunna marziapieeee

A | bad person

OMG CANTTTT WAITTTTTT 😭😭😭😭 #KekasihPaksaRela

2018-02-12 19:59

äçunna marziapieeee

A | bad person

@rotikaya Dia ni aku dok perati jaa. Takda halkum kaa hm

2018-02-12 00:52

äçunna marziapieeee

A | bad person

Apahal ajl ni aku rasa macam tak sedap pulak didengar 😂😂😂😂

2018-02-11 22:55