Tweets at Pinerolo, Città Metropolitana di Torino, Piemonte around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Pinerolo, Città Metropolitana di Torino, Piemonte 30km.


Search Results

✨👑✨ QueenBreeeeeee

da realist u ever put your mouth on♥️

RT @LilSallyWalka: One thing about me, I’m real understanding.. so there’s no need to lie to me or sugar coat shit...

2019-09-17 01:37

viv vivservinn

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:37

คนของเฌอ~~❤🌙 TNtwanrut

💓ตันโอชิเฌอปราง #CherprangBNK48💓
คุณภรรยาของเฌออออออ~~~~~~~
#LOVEMYBESTCAP.❤❤❤❤
👉Beginner คือความภาคภูมิใจ

RT @hellosaltry: บีหนึ่ง บีสอง คิดถึงงงงงง อยู่ๆเฝ้ามองเด็กคนนึงพัฒนา ก็ได้เฝ้ามองเด็กอีกคนด้วยเฉย 555 เอ๊อ มันเป็นน่ารักทั้งคู่ คิดถึงมิตร…

2019-09-17 01:37

salted caramel valmq_

you got me lovey dovey | Ing. en Biotecnología. Bueno, en eso estamos.

@_monserrathglz Casi siempre es poca inteligencia emocional. Se entiende que “saltes” de una relación a otra porque…

2019-09-17 01:36

tandory 🐟💛💛 Locurariana

intensa y dramática 24/7

@YoMesmo_ @Ignea1010 en realidad si es para cuando el piso esta hecho pelota.....el vinagre tambien dicen q es buen…

2019-09-17 01:36

Linda H gapper53

Concerned conservative. Love to write. NO lists Not looking for men. Here to support President Trump. #MAGA #KAG

@ashtonconstant1 @DiamondandSilk In my opinion, I think many of these shootings are coming from the UN & democrats…

2019-09-17 01:36

Annarella Annarella155

L' Umanita', la Disponibilità, l' Amore, il Rispetto sono i miei valori fondanti. Tendo la mano a me stessa ma anche agli Altri.

@ferrarisergio4 Perfetto! Grazie, Sergio😋

2019-09-17 01:36

Prince Sam P_sam23

An inverted Cover 2

2019-09-17 01:34

L⚡️ Luuzzz2

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:34

Miranda 💋 miranda_83312

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:33

Nav Gir Nav_Gir

Urban Hermit.
A Scientist in quest of cure for Alzheimer’s. A student of dharmic study. Devotee of Krrishna.

RT @Kannan9900: @vibhor_anand Wrong poll. Mother Teresa had 40+ yrs of history whereas Malala has just started her non-sense and we need to…

2019-09-17 01:33

Linda H gapper53

Concerned conservative. Love to write. NO lists Not looking for men. Here to support President Trump. #MAGA #KAG

@BetoORourke #DemocratsAreCorrupt Making up LIES again. #DemocratsHaveLostTheirDamnMinds

2019-09-17 01:33

meg :) meghanfletcher_

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:33

wats big? besides my chanel bag? ittstonii

UA ’21|Introvert|Exit 31, Ny📍 It is what it is...

RT @thedejahmone: Not quite sure why these women agreed to be apart of this music video, but go awf

2019-09-17 01:32

Ceci ceeeeee_a

in love with the moment ... see me floatin’ see me glowin’ ✨

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:32

Clarke Clarkeajones

Yeah

@suyash_bhagwat @cantguardjoshb @RapSheet Teddy kinda looked like ass and Hill hasn’t really Played against starter…

2019-09-17 01:31

BBS brianabeatrizz

Scorpio

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:31

xmaseveevil xmaseveevil1

Writer. Honours degrees in English and Law. Movie anorak.

RT (All trans IMO.) This shooting was REALLY tragic.
'Garlic Festival Shooting Hoax' Where do I begin...?
CHECK OUT…

2019-09-17 01:30

MERMAID 🐚🌊 gail_rianne

judge me when ure perfect

wellkyy as always ❤️

2019-09-17 01:29

Raé Montaguë LilSallyWalka

Let me finish my route..

2019-09-17 01:29

D. Itsyourdystiny

Grind So My Son Can Shine✨

RT @LilSallyWalka: One thing about me, I’m real understanding.. so there’s no need to lie to me or sugar coat shit...

2019-09-17 01:29

𝕵𝖆𝖒𝖊𝖘 jabbasalo

sapoooooool

2019-09-17 01:29

Raé Montaguë LilSallyWalka

If u don’t know how to properly disinfect your house and clean up... don’t get a dog... cuz that shit stankkkkk!

2019-09-17 01:29

Taya Brent 💫❤️ BrentTaya

11/16♥️💍

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:29

Caro ninagonza_

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:28

꧋ꦲꦪꦶꦏ꧀ꦭꦤ꧉ hayiklanna_

❤ IBU | Harus adil sejak dalam pikiran, Minke | Habluminallah Habluminnannas ~

Dia kini telah pergi jauh
Terbang tinggi tinggalkanku di sini

6-6-2008 --> 16-09-2011

🙏

2019-09-17 01:28

Samm🦋 sammvasquezz

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:27

TessLAUSKD LauskdTess

Am Nobody,But Somebody

@Gemini_Aurum01 @moonlight_BTS_ I like kdramas but no way I could live in South Korea, not sure if I even wanna vis…

2019-09-17 01:27

Linda H gapper53

Concerned conservative. Love to write. NO lists Not looking for men. Here to support President Trump. #MAGA #KAG

We will remember in Nov 2020. #Trump2020Landslide

2019-09-17 01:27

Raé Montaguë LilSallyWalka

If u honest, u might jus get a cool ass low key piece ... but if u lie.. I’ll air u out to your girlfriend or main joint 🤷🏾‍♀️ 😂😂😂

2019-09-17 01:26

Lj 💜 __kycine24

RT @yellowstarsx: Ang cute talaga ni @francinecarreld 😂💜 mahilig sa playground. “Bata talaga” (Echarri, 2019) @kyle_echarri

2019-09-17 01:26

hails ⛈ yurtypicalg

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:26

andrea londoño🇨🇴 andyml_

sc; andreaalondono

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:26

Raé Montaguë LilSallyWalka

One thing about me, I’m real understanding.. so there’s no need to lie to me or sugar coat shit...

2019-09-17 01:26

ssm🦋🐢♏️ honeyflowersss

Matthew has my ❤️

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:26

JAS M _vxccj

boo^

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:25

MERMAID 🐚🌊 gail_rianne

judge me when ure perfect

@_yournamja Happy Birthday Mamsh!!! GodBless U enjoy your day 😊🎉

2019-09-17 01:25

tandory 🐟💛💛 Locurariana

intensa y dramática 24/7

@Ignea1010 yo escuche q se limpia bien con querosene....pero averigua, igual no se ahora donde se consigue! jaja

2019-09-17 01:25

Raé Montaguë LilSallyWalka

I’m sorry, but a lot of these trannies b looking terrible .. face b giving a whole man.

2019-09-17 01:25

d🦋 simplydeasisa

Face too pretty, heart too pure

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:25

Autumn dwts_babe

"You’re the best. Thank you so much, Autumn." and "proud of you"

Can tour dates not be a thing I’m still trying to go see the Jonas brothers again

2019-09-17 01:24

cierra iphones_rock

Livetowin referral link $500 cash get the app

Awesome What are your tips for introducing your current dog to their new furry sibling(s)? Join the…

2019-09-17 01:24

Aliza Irizarry LizzzaBby

Boricua babyy🇵🇷

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:24

karls karlaaroqque

🦋

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:23

tandory 🐟💛💛 Locurariana

intensa y dramática 24/7

@_natalito @GordaVeggie dicen q es bueno en ayunas tambien

2019-09-17 01:23

Los Mamones TH3N00B1

my life is considered a joke ....jk hehehehe😢

@SpongeBob @Ninja 💡

2019-09-17 01:23

arleen 🌻 ArleenKramer

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:23

Linda H gapper53

Concerned conservative. Love to write. NO lists Not looking for men. Here to support President Trump. #MAGA #KAG

@amyklobuchar Looks more like LYING for political reasons. #DemocratsAreCorrupt #DemocratsAreDestroyingAmerica #Trump2020Landslide

2019-09-17 01:23

Crystal💛 ccrysstall07

|LA🌴|18✨|

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:23

mariana.o🌻 mariianaortegaa

insta: marianaortegaa_ // #LLAR💛

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:22

no AEIceyy

hue

@SecretaryAe @Alina_AE @ArtixKrieger The first one, add animated eyes in the skull shoulders??? Necromancer naval?

2019-09-17 01:22

Federica De Castro FedeShekinosa86

@maryc_87 ..a chi lo dici😍😍😍❤❤❤!!

2019-09-17 01:22

𝒸𝑒𝒸𝑒🖤 cececarter7

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:22

Madam President thedejahmone

Not quite sure why these women agreed to be apart of this music video, but go awf

2019-09-17 01:22

Michael 𖤐 trippy_mike

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:22

Omogoye T. H BigTdaSLIM

A Muslim, an Agriculturist, an agronomist, a farmer, a nutritionist and a boss.

RT @Sampacvelli: Octuplet... New world record?

2019-09-17 01:21

flor✨ florrrojasss

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:21

Federica De Castro FedeShekinosa86

@meuniverseyou @Kiaretta92 È bellissimo sì😍😍😍 mamma mia🙈🙈🙈!!

2019-09-17 01:21

$andra SandrraaXV

ig: sandra.s.martinez 🌹snap: smartinez_150

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:20

Cecilia Gurbindo CeciliaGurbindo

Destiny is now.

Me siento el gordo del video que come y come m, vomita, y después explota xD

2019-09-17 01:20

no AEIceyy

hue

@Alina_AE Alina @Alina_AE please extend this! 😔

2019-09-17 01:20

xmaseveevil xmaseveevil1

Writer. Honours degrees in English and Law. Movie anorak.

@andyseed80 Some of them even have the cheek to thank GOD for letting them survive 3+ massacres...

2019-09-17 01:20

Los Mamones TH3N00B1

my life is considered a joke ....jk hehehehe😢

@AceStatue7 @matik_guy

2019-09-17 01:18

tandory 🐟💛💛 Locurariana

intensa y dramática 24/7

me va a costar estar en contacto directamente...me preocupa un poco lo de "podrás pasar algunos momentos complicado…

2019-09-17 01:18

brianna 🧪. bbriannaa8

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:17

Saliss Salissity

You wanna fuck with me? Then you’re fucking with the best.

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:17

Los Mamones TH3N00B1

my life is considered a joke ....jk hehehehe😢

@AceStatue7 @matik_guy Bruh ?

2019-09-17 01:17

Hazy feeling EzameChan

Header : @ayaya_bun2maru

@Kodeisnoob アズマオウをセレビィにしてみ?

2019-09-17 01:16

Los Mamones TH3N00B1

my life is considered a joke ....jk hehehehe😢

@pokimanelol

2019-09-17 01:16

tandory 🐟💛💛 Locurariana

intensa y dramática 24/7

@Tardeperollegue me la cambiaron!! ahora anda!

2019-09-17 01:16

chino tonyotz_

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:16

Doaa IYI DoaaIyi

#الثورة
عمرها ما هتكون على تويتر

RT @GhdMgd: فى 2014 وقف تمويل السد
ليس الآن

2019-09-17 01:16

xmaseveevil xmaseveevil1

Writer. Honours degrees in English and Law. Movie anorak.

@andyseed80 I think so too.

2019-09-17 01:15

Crystal Vanessa ✨ crystal_vane

💎🔥🏹🍍

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:15

karina quintanilla karinaaaa__07

NC | Ig:karinaquintanilla_ |Tamaulipas🇲🇽

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:15

xmaseveevil xmaseveevil1

Writer. Honours degrees in English and Law. Movie anorak.

RT For a start, head-shaking is the classic lying tell. IMO all of these actors are deceptive transgenders. (They d…

2019-09-17 01:15

Jorge Ferreira Tardeperollegue

No soy fanático de nada pero me gustan muchas cosas no peleo no ofendo no creo en las verdades absolutas. me encanta el humor. ni me preocupo por los . , ;

RT @Locurariana: Con los metros de oca cambie una popera.....ahora sí sé cuál fue la compra más al pedo que hice....además de que la mitad…

2019-09-17 01:14

Natalie🐉 nattrodriiguezz

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:14

renzo906YT Renzo906Y

...

RT @PlayOver11: Hay algunos YTs que esten interesados en hacer review del server cuando abramos?
Mencionen A algunos

2019-09-17 01:13

Melissa. melissabllstrs

👸🏻ig/ mel.isssaa

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:13

Christian 👹 satxchristian_

20 | tournament paintball, g59 & fast cars | insta; satxchristian

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:13

AmericansFirst Trump2020Arizona grandmaluper

Independent American Love my God, country n Family I do not answer direct messages MAGA #BuildTheWall #IStandWithIsrael

RT @gapper53: Mayor Pete’s Disturbing Ties to Ghoulish Abortionist Who Stashed Baby Corpses In His Home via @WayneD…

2019-09-17 01:12

Marcus 🌚 MarcusMaddox19

IG: Cozy_Markk SC: x.youngsun ☁️ 12/9/16❤️🙏🏾

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:12

ชั้นจะรีจนกว่าจะโดนล็อคแอค 🌚 Panumasnook

คามิเฌอปราง​ โอชิน้ำหนึ่ง
#ส่องแมวส่องหมี​ 🐱🐻

RT @hellosaltry: น้องเนอไปเอาเอเนจี้รีบอร์นนี้มาจากไหน 🔥 มันเป็นฮึกเหิม

2019-09-17 01:12

Heaven💋 bbyheavennnn

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:12

Nima mrNimaw

iran 🇮🇷

@Ftme_mir آم اگه بگم همچین چیزی ایشالا فرداش بهشت زهرا به صرفه خرما منتظرتونم :/

2019-09-17 01:12

ari 😽. arii_ccx

i need a nap goodnight

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:11

Jennii🇲🇽 _jenniii_1

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:11

Nima mrNimaw

iran 🇮🇷

@hani_feyzi ازت میخام تو طوله زندگیت #انسان باشی بانو :) یاحق

2019-09-17 01:11

VIII AiyessaThea

@SWStheband.

@matthewsanpasc2 Di ka makakaligtas HAHAHAHA

2019-09-17 01:11

César López Latorre CesarLo33

Joven.
Maestrando en UCU.
Integrante de Somos La Kas @kasmontevideo Miembro de la Red #JovenesPoliticos de las Américas de @OEA_Parlamentos y @fundacioncd.

RT @Joseponte: Así es como en Venezuela la dictadura militar trata a los maestros... con mucho odio, saben que la educación es un arma inde…

2019-09-17 01:11

César López Latorre CesarLo33

Joven.
Maestrando en UCU.
Integrante de Somos La Kas @kasmontevideo Miembro de la Red #JovenesPoliticos de las Américas de @OEA_Parlamentos y @fundacioncd.

RT @Joseponte: Segunda parte, cuando los ciudadanos logran vencer a los militares, activan los grupos fascistas que con la cara tapada y co…

2019-09-17 01:11

baby c suaveemamacita

081917 rest in paradise grandpa 🕊

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:11

☁️✨ iwdl13

لا لغة ولا مؤهلات جايه أدور الفله والوناسه #INTP #ثنائي_القطب حسابي الثاني @ceul16

أمي تتفوق علي بعدد حساباتها في التويتر .

2019-09-17 01:11

Kat🥰 yvngkathyyy

LMFAOO don’t worry about it

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:10

MERMAID 🐚🌊 gail_rianne

judge me when ure perfect

:((

2019-09-17 01:10

Gio🤤 curlyheadgio

Snapchat: Sergio.rosales1

RT @jsnavaarrete: none of this shit is gonna matter in 5 years so i’m not even trippin

2019-09-17 01:10

VIII AiyessaThea

@SWStheband.

@KyutiJene

2019-09-17 01:10

tandory 🐟💛💛 Locurariana

intensa y dramática 24/7

@AlineAaaaaaa @PilimbergoP yo no le dije como....pero viste que el que quiere puede jajaj

2019-09-17 01:10

غادة GhdMgd

@غادة

فى 2014 وقف تمويل السد
ليس الآن

2019-09-17 01:10