Tweets at Saray, Tekirdağ around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Saray, Tekirdağ 30km.


Search Results

titreşimli reco vizztvizzt

ama yarrak yersin

Geceleri güzel giden playlist

2019-08-26 05:11

Enes KIRAÇ enesskirac

Saygı koparsa, sevgi tutamaz

@GalatasaraySK
🇹🇷💛❤️
#SİVAS
#İSTANBUL
#KÜÇÜKÇEKMECE
#TEKİRDAĞ
#SARAY

#TTAksiyon

Sonunda lan beklediğimiz Gol geldi💛❤️
#SaldirGALATASARAY

2019-08-26 05:11

Hüseyin Gülmez huseyingulmezz

İnstagram/huseyingulmezz

BABELLLLL 🔥

2019-08-26 05:10

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

@cuneytarkinoff VE ALEYKÜM SELAM

2019-08-26 05:10

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

@cuneytarkinoff @erezbibercilik İlk önce vatan

2019-08-26 05:09

Neco necdetozturk68

Her şey gider her şey geri gelir.

Gerçekler çok coşkuludur

2019-08-26 05:08

Ozan Erdem ozannerdemm

Çoğumuz yaşayan ölüyüz

RT @dogankorkmaaz: Belki de aşık oldun bensizliğe

2019-08-26 05:08

𝐻𝒶𝓉𝒾𝒸𝑒 𝓃𝓊𝓇 𝓀𝒶𝓁𝓀𝒶𝓃 nurklkn44

hâlâ ağzınızda özgürlük palavrası..

@berkayelpik Benimde sonu beni bitirdi 🙁❤

2019-08-26 05:07

çağla ama saçını kestirdi visnesizordek

18 / 1 günde 28 bölüm dizi izledi. / EU

@mertkayacikk sana mı sorucam

2019-08-26 05:06

Ekrem mrfiscy

@FMTurkiyeNET

RT @mrfiscy: aykut kocaman futbol katilisin

2019-08-26 05:05

dty dty83294023

evli erkek gizli

yaş 35 erkek gizliyim çerkezköyde seks arkadaşı olacak bi bayan arkadaş arıyorum,,,,os

2019-08-26 05:05

Mithat Ulukar MithatUlukar7

@burakveren3 Seni o pozisyonda iki tarafında yalamak isterim

2019-08-26 05:05

Onur Şengül M_Onur_1405

Amasya Üni.

Hakk ve Hakk'ı sevenler seninle Yürekli adam öncü ol bize
Yürü! arkanda kuvvet var korku sal düşmana!!!
ÖZEL AŞIK…

2019-08-26 05:04

Mithat Ulukar MithatUlukar7

@ggjhfhjj2 Sana dedim demeden yaz seni aşşağilik kahbe

2019-08-26 05:03

dty dty83294023

evli erkek gizli

@busraerkan12 merhaba

2019-08-26 05:03

DK dogankorkmaaz

düşündüğünüz gördüğünüz herşey yalan

Belki de aşık oldun bensizliğe

2019-08-26 05:03

‘ilaydaa ilaydaabaran

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK ♥️

RT @erayyisbilen: Koptuğu yerde bırak

2019-08-26 05:02

BatuhannAltun batuhannaltun

Yaşadıkça Atatürkçüyüm!

Allahim bütün kulların
özel ama bi tanesinin
bebek yüzüne içim gidyo

2019-08-26 05:01

CETİN YILDIZ cetooooo_59

🇹🇷Tekirdag/Dobrich🇧🇬

🐕🐱🐎Hayvansever🐟🕊🐇

⛹🏊⚽Sporsever🎳🏓💪

🇹🇷Atatürkçü/Kemalist🇹🇷

🏎Honda sevdalısı🚗

💛💙FENERBAHÇE💛💙

@Ayliiiiii @tankutaydogu Bu kadar sexy foto olmak zorunda mi? 🔥🤑😈

2019-08-26 05:01

( EYT ) Murat mzgirgin

Twitter Inc.'in Türkiye'deki resmi hesabı. Şirketimiz, ürünlerimiz ve ortaklarımız hakkında bilgiler içerir.

RT @MuratAm87809137: #EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 05:01

Ozan Erdem ozannerdemm

Çoğumuz yaşayan ölüyüz

@ssemaakar Aynen bro

2019-08-26 04:59

ayaz gumus👑🔰❌ gumus_ayaz

👉hey sen hangi duyguma hitap edersen oradan cevap alırsın ..

Ömrümü yiyerek form'da kalan insanlara sesleniyorum ; zıkkımın kökünü yiyin.

2019-08-26 04:59

çerkezköy Hasan65974013

RT @GizemAlev12: 🔞ÖDEMEM ELDEN Gülüm🔞
📞0539 633 36 40📞
Pişmanlık Duygusu Yaşatmamak İçin Burdayım Cannım Ben💯
#çerkezköy escort 😚2 bayan…

2019-08-26 04:59

çerkezköy Hasan65974013

RT @GizemAlev12: 🔞ÖDEMEM ELDEN Gülüm🔞
📞0539 633 36 40📞
Pişmanlık Duygusu Yaşatmamak İçin Burdayım Cannım Ben💯
#çerkezköy escort 😚2 bayan…

2019-08-26 04:58

eyt lilerin kankisi 🇹🇷 kekremsi_kedick

Herseye muhalif 1gülün dünyasına hosgeldiniz ...takipe takip şifreli hesaplar haric😉

RT @MuratAm87809137: #EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 04:58

b'deniz _berfonline

ışığım gözlerinizi alabilir

@gamsizsuaygiri o zamanlar 3 kuzendik renk kavgaları yüzünden hiçbirimize bunlarla içirtmezlerdi

2019-08-26 04:58

Ozan Erdem ozannerdemm

Çoğumuz yaşayan ölüyüz

1 insan yetmiyor 3 4 kişiyle konuşuyorsunuz dimi? Nasılda karektersizsiniz

2019-08-26 04:56

🔥Cimbomlu🔥⛥⛧⛥⛧ CimBomluu19O5

Maç bizim başka yolu yokk#BugünGünlerdenGalatasaray

2019-08-26 04:56

kerem IownYouBabyy

Yazıyor....

Her istediğimiz olmuyor ne yapalım bu da bitti

2019-08-26 04:56

EYT Ayhan ElbasyAyhan

kayseri tomarza....ANKARA

RT @MuratAm87809137: #EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 04:56

b'deniz _berfonline

ışığım gözlerinizi alabilir

@Berberoglub9 allah belanı vermesin senin ya.. ağlıycam şimdi..öğ

2019-08-26 04:54

🔥Cimbomlu🔥⛥⛧⛥⛧ CimBomluu19O5

Haydi cimbom 💛❤#SaldırGALATASARAY

2019-08-26 04:54

HASAN HasanSarar2

EYT li

RT @MuratAm87809137: #EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 04:54

Eray akalineray

...

2019-08-26 04:54

Yavuz Fatih fatihyvz39

Anlaşılmak yerine anlamayı , anlamak yerine anlaşılmayı denesek nasıl olurdu ?

2019-08-26 04:53

Muhammed Muhamme43254044

Tekirdağ çerkezköy ak parti yönetim kurulu üyesi

Aziz milletimizin kaderini değiştiren, tarihin akışına yeni bir yön veren, Anadolu'da asırlar boyunca devam edecek…

2019-08-26 04:53

senem elifsenem1905

RT @beyzuA1905: KARİZMANIN BABASI

2019-08-26 04:52

Serkan uaserkan59

Galatasaray

Allahım nasip et bee

2019-08-26 04:51

İzel Ateş izellatess


Tekirdağ-Konya

gelsin artık şu eylüüüüüül 🤦🏼‍♀️

2019-08-26 04:51

Perili aysenururall

Yarı sarhoş tam aşık

@beyzayaman_fb Allahım nasip et be

2019-08-26 04:50

ISO 💛💙 ben_iso_

en güzel ilacınız moraliniz...😊😊

@_ShenAy_ Al sana fav.. al sana Rt ...😂😂

2019-08-26 04:50

Ukranya Rüzgarı UkranyaRuzgar

Lolita 🌸ÜCRETLER ELDEN BEBEĞİM🌸
Ablan Sıtar Bebeğim😂💯Güzeliğim Kadar Yatakdada Güzelim😘

0531 868 52 75…

2019-08-26 04:49

UĞUR ama UĞURSUZ değil gozluklu_tirtil

Uğur KAŞ instagram👉ugur0805

Büsbütün kaybettim bana dokunmayın sakın bunların düzenine sokayım

2019-08-26 04:49

Ukranya Rüzgarı UkranyaRuzgar

Lolita 🌸ÜCRETLER ELDEN BEBEĞİM🌸
Ablan Sıtar Bebeğim😂💯Güzeliğim Kadar Yatakdada Güzelim😘

0531 868 52 75…

2019-08-26 04:49

reco RcpBykikiz

instagram/reeuuiizz

İlk yarı
Nzonzi tam bir mermi
Seri tam bir gübre
Mor s2nle ta*ağı ipinle kuşağı o

2019-08-26 04:48

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

RT @MuratAm87809137: #EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 04:47

eytli pitircik nesrin_lesin

eytli turkiye cumhuriyeti vatandaşı...

RT @MuratAm87809137: #EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 04:47

Neco necdetozturk68

Her şey gider her şey geri gelir.

Hafıza unutmayı sever. Stefan Zweig

2019-08-26 04:47

sema seemagur

hem üzüldüm hem de güldüm

@burakorhanvip @punkgibi Çok :D

2019-08-26 04:46

Umit Dursun liberalisT363

@alierim Acaba aziz efendi bi halt biliyomuydu 😂

2019-08-26 04:44

Güray Vergül gryvrgl

@EmreErgenekon Al sana 400 küsür isabetli pas, ulan iki takımın isabetli pasını toplasan 400 etmiyor sen nasıl saçm…

2019-08-26 04:44

Tufan sonny_to

Ne zaman güzel bir film izlesem, geceleri uykum kaçar.

Grizman yazdi.

2019-08-26 04:44

sema seemagur

hem üzüldüm hem de güldüm

@burakorhanvip @punkgibi Konuyu nasıl getirdin eşofmndan boya be kardeşim ne çok seviyosun kelime yapmayıı

2019-08-26 04:44

#Gizem Gizemli GizemTravestie1

05387009895 KİŞİSEL ORJİNAL HESABIMDIR 💯

@yildizcaa_07 Erkeklerin tripleri çekilmez asla tabikide

2019-08-26 04:43

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

RT @MuratAm87809137: @VaTaNSeVeR_90 Her şeye Zarar en başta vatana

2019-08-26 04:43

beyza beyzuA1905

KARİZMANIN BABASI

2019-08-26 04:43

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

@Fikir_Abideleri Zaten rahmetli lider seni bu yüzden şehit etti vatan hainleri

2019-08-26 04:43

Hz. batmayan güneş beyza bbeyzapk

NKU

@elfgolgesi @babyydami @nrsnpk @yasenemla mmm mutfak HA-Rİ-KA !

2019-08-26 04:42

Neco necdetozturk68

Her şey gider her şey geri gelir.

"Cinayete tanıklık edince tarafsız olamazsın. Durdurmak istemezsen taraf tutmuş olursun." /Che

2019-08-26 04:42

ZORBAZ serdarexy

Tanrı'nın yarattığı en güzel şeyi görmesemde onu hissedebiliyorum.

@surrealist000 Yıllarca koynumda beslediğimdenmidir bilmem ama banada çok sevimli geldi.

2019-08-26 04:42

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

#EmeklilikteYaşaTakılanlar alınterinin emeğin helal lokmanın adıdır E.Y.T

2019-08-26 04:41

Berf nediyonlaq

yapma bak manyak olursun

ben neden bunu sonradan ogreniyorum? oyle miyim aq

2019-08-26 04:40

Leandros Leandro20785252

jigolo

2019-08-26 04:39

Leandros Leandro20785252

jigolo

@maviiisiimm Selam nerden

2019-08-26 04:39

kerem IownYouBabyy

Yazıyor....

Köpekler muhatapım değil tasmayı tutan sahipleri gelsin

2019-08-26 04:38

TÜREMİŞ E.Y.T.Lİ MURAT AMAN MuratAm87809137

EYt

@VaTaNSeVeR_90 Her şeye Zarar en başta vatana

2019-08-26 04:37

Çerkezköy 59OKAN .DM okan59tekirdag

#TEKERKEK profili
#couckold
38ys.1.79 boy
Çerkezköy civarı , gercek durust samimi yalansiz ,ne istedigini bilen kadinligini yasamak isteyen

RT @okan59tekirdag: Tekirdag civarı veya seyahat engeli olmayan, gercek durust samimi yalansiz ,ne istedigini bilen kadinligini yasamak ist…

2019-08-26 04:35

mustafa YURTERİ™ mustafayurterii

Hoşgeldiniz bayanlar baylar. Nerdesin diye soranlara selam.
#Galatasaray #Ceza #Salvo

Allahım Diagne çalım attı yav forvetimiz çalım attı ya bu nasıl bir şey?

2019-08-26 04:35

Umut Şentürk umudunuuzz

Her içki içtiğimde aklıma gelmenden bıktım.

2019-08-26 04:35

orhan orhansah618334

İyi de bu adam İslami kurallara göre eğitim ve öğretim görmedi. Sözde medeniyet diye getirilen laik eğitimin bir pa…

2019-08-26 04:34

KEŞDERE'Lİ...🥀 Ercan86139733

🥀...Söylenemiyor çok şey
Susmadan...🥀

2019-08-26 04:34

ISO 💛💙 ben_iso_

en güzel ilacınız moraliniz...😊😊

@MooreWemmy

2019-08-26 04:33

Çerkezköy 59OKAN .DM okan59tekirdag

#TEKERKEK profili
#couckold
38ys.1.79 boy
Çerkezköy civarı , gercek durust samimi yalansiz ,ne istedigini bilen kadinligini yasamak isteyen

RT @okan59tekirdag: Bu aksam misafirim olmak isteyen dm lutfen
Reeelciler sadece

2019-08-26 04:33

Berf nediyonlaq

yapma bak manyak olursun

@sumruuvarol @susartikgamzee oooffff Sumru nasıl bir kralsın

2019-08-26 04:32

Çerkezköy 59OKAN .DM okan59tekirdag

#TEKERKEK profili
#couckold
38ys.1.79 boy
Çerkezköy civarı , gercek durust samimi yalansiz ,ne istedigini bilen kadinligini yasamak isteyen

@sason1111 Mrhb iyo gecelr

2019-08-26 04:32

Neco necdetozturk68

Her şey gider her şey geri gelir.

Ucuz pahalıdır!

2019-08-26 04:32

Cihan tutsak59

@erkezky01824253 İletişim kurabilecek bir telefon numarası yazarmısınız

2019-08-26 04:31

Şeyda Ateş _Seydaates

Dance is my life, water is my everything. 💦💃🏻 ÇOMÜ 🎓Kendi hikâyeni yaşa ve tasalanma ✌🏻 Kafkas göçmeni 💂🏻 Atölye Sanat Topluluğu 🌸 @bigatolyesanat

@balciiseliin Hoşgeldin bebeğim 🧡

2019-08-26 04:31

kerem IownYouBabyy

Yazıyor....

Uçmuyorsak Newton’a saygımızdan

2019-08-26 04:30

Neco necdetozturk68

Her şey gider her şey geri gelir.

Ucuzluk pahalıdır.!.

2019-08-26 04:30

Tolga TolgaGK59

Çanakkale Onsekiz Mart Üni.
🇹🇷Mustafa Kemal Atatürk🇹🇷

@kaderaraaz Açık adres mars galiba SpaceX le gelirim ben sjsj

2019-08-26 04:30

Özlem Çelebi celebi_celebi

Kehf/83: Birde sana Zülkarneyn'den soruyorlar.Deki:size ondan bir hatıra anlatacağım!

Allahın izniyle iyice bitti. Tam bitişi 3, 5 güne herhalde gerçekleşir. İnşallah 😄😄
🌍👶🙆

2019-08-26 04:30

Özkan Aydoğan ozknayd

Fenerbahçe , Atletizm 🏃🏻‍♂️ Trakya Üniversitesi 📚

Savaşıyorsun işte bir şekilde ne kadar yaralansanda yürüyorsun o yolda hem de düşe kalka.

2019-08-26 04:29

Uğur Arslan🇹🇷 uugurarslann

Gazeteci - Muhabir / Eslem Afra’nın Babası / Senin elin kırık ise, kesilmiş ellere bak! / instagram⬇️

@bahattincck 😂😂😂

2019-08-26 04:29

Cihan tutsak59

Çerkezköy bölgesinde anal yapacak bir bayan varsa lütfen iletişime geçsin

2019-08-26 04:29

Görkemsii🐾 gorkemsiii

Sağlık Bakım Teknisyeni💉

Şair🖋

Aniden gelen mezarlığa gidip az yana kayın deme isteği

2019-08-26 04:29

F. MUTLUÇ fatihmutluc

♚Engel tanımayan Beşiktaş sevgisine sahibim. 🎓KLÜ 🇹🇷MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Anlayacaksın, anlayacaksın da çok geç olacak.

2019-08-26 04:28

Henrietta J. Kourtney nawhemensba

🐱

RT @emir6559: Aşk avına çıkmak şahinle avlanmak gibidir..

2019-08-26 04:27

Habip Sarıgül SarigulHabip

NKÜ-Teknik Bilimler /
snapchat-s.habip /
Instagram-s.habip

I'm at Çağlayan Palace Düğün Sarayı in Kapaklı Belediyesi, Tekirdağ

2019-08-26 04:26

A. Sercan AhmetSercanztr1

@sellismi Hemen gidip bakmalıyım mcnxndnd

2019-08-26 04:24

kerem IownYouBabyy

Yazıyor....

Tek isteğim norveç vatandaşlığı ve oturma izni

2019-08-26 04:24

FIRAT firatozrek

la vida es corta

Diagne bu ne be abicim 😈

2019-08-26 04:23

10uuuR 10uR_Ork

💬 🌍

Anlaması lazım, tam benim tarzım 😉

2019-08-26 04:23

semih canbak semihcanbak

mina,tekirdağ,galatasaray,upo,gazi üniversitesi,ziraat bankası,fc barcelona

Sezonu açıyoruz:) @ Türk Telekom Stadyumu

2019-08-26 04:21

A. Sercan AhmetSercanztr1

@aleynax1881x En sonda ki ben jdjdsnsn

2019-08-26 04:21

Tufan sonny_to

Ne zaman güzel bir film izlesem, geceleri uykum kaçar.

@ozzchenko Me too abi.

2019-08-26 04:20

Uğur Arslan🇹🇷 uugurarslann

Gazeteci - Muhabir / Eslem Afra’nın Babası / Senin elin kırık ise, kesilmiş ellere bak! / instagram⬇️

@bahattincck Ulan haber değerin bile yok bu nasıl vizyonsuzlul😀

2019-08-26 04:19

sema seemagur

hem üzüldüm hem de güldüm

@ecemyldlz Bana böyle bi şey yapılda üf çekil be kulağımın dibinden diyeceğime adım kadar eminim

2019-08-26 04:18

Bülent Selçuk BlentSeluk2

NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE EN BÜYÜK AŞKIMIZ BEŞİKTAŞ ♐ YAY CHP SOSYAL DEMOKRAT 🇹🇷 CHE GUEVARA. ☮️A RH+

@NiL__Nehri @fikirustadi @gndgdali Aynen yahu katılıyorum size bizde akp,lilerin yaptıklarınımı sayalım yani bu can…

2019-08-26 04:17

A. Sercan AhmetSercanztr1

@muhammedberat3 Siyah

2019-08-26 04:17