Tweets at Wensu Xian, Akesu Diqu, Xinjiang Weiwuerzizhiqu around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Wensu Xian, Akesu Diqu, Xinjiang Weiwuerzizhiqu 30km.


Search Results

F a r e e z FrezNino

Pentingkan yang lebih penting kerana yang lebih penting itu adalah lebih penting dari yang penting

RT @aimanana_: Apa sahaja perkara yang buat kita berduka , berlajarlah melupakan ..
Kerana mengingati , hanya menambahkan luka dihati , mel…

2019-02-24 01:17

pratiwi widiani pratitiw

semua cewek itu akan resek pada waktunya, dan semua cowok itu akan brengsek pada waktunya | jagoannya @rifasperkasa

@HaloBCA min, maaf td topup grabovo dr mbanking sampai sekarang belum masukk .. hiks

2019-02-24 01:04

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

elysian besok rame bgt yang dateng ya

2019-02-24 00:32

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@pjhnugu akuuw paham

2019-02-24 00:22

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

ANZZZINHGGGG ALIN NYANYI NIGHT CHANGES JIWA DIRECTIONERS GW KELUAR NIH

2019-02-24 00:22

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

gw ketinggalan bnyk bgt ya allah gasempet hype fm jisung

2019-02-24 00:09

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

sakit bgt tenggorokan gw ini nembus sakitnya ya allah ada apaan sih gerak aja sakit bgt huhu rasanya leher kayak mau copot

2019-02-24 00:09

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

@ayukomalaa :(:(:(:(

2019-02-23 23:59

A F anieyyyyyy

RT @aimanana_: Apa sahaja perkara yang buat kita berduka , berlajarlah melupakan ..
Kerana mengingati , hanya menambahkan luka dihati , mel…

2019-02-23 23:54

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

Of all the songs, he sings night changes gituloh hAh sengaja ya qm

2019-02-23 23:47

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

jsjsjddjjsdhdhdhs he's singing niGHT CHANGESㅠㅠㅠㅠ

2019-02-23 23:41

marciella AllayneAcosta

to feel a little love

grrrrr

2019-02-23 23:31

tacha tashort_

#inaihennaorganic

RT @aimanana_: Apa sahaja perkara yang buat kita berduka , berlajarlah melupakan ..
Kerana mengingati , hanya menambahkan luka dihati , mel…

2019-02-23 23:29

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

@Firmaaansyh

2019-02-23 22:49

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

@flowbebeau Apaan? Masi dyo?

2019-02-23 22:38

marciella AllayneAcosta

to feel a little love

@gamboajulienee @anuyyyyyy wag ka na magalitttt laro na lang tayo hekhek

2019-02-23 22:27

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@nurazyani71 Aikkk puji pun kena diam? Maaf

2019-02-23 21:36

Stars Sparkle stars__sparkle

Cafe Event in Jakarta for Ong Seongwoo, Kang Daniel, Park Jihoon, Park Woojin, Bae Jinyoung, Lee Daehwi - 23th February 2019.
🕛12.00 - 15.30

RT @gajgosipeo: chamdeep never die🤘🏻
@stars__sparkle
#stars__sparkle

2019-02-23 21:24

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@hanfluffy AKU LUPAAAAAAA YAWLO BENERAN DEH maret yaaa maret harus ketemu!!

2019-02-23 20:52

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@hanfluffy gwsssss chacaaaa♡

2019-02-23 20:50

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@hepitummy kIRIMIN POTO2NYA

2019-02-23 20:26

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@hepitummy gw cans mirip baejin

2019-02-23 20:26

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

배진영 ㅋㅋㅋㅋ

2019-02-23 20:24

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

@Annisaaasin 👀👀👀

2019-02-23 20:24

by febii_MN12

Penikmat rindu-pemilik patah hati.
g bisa ngeguyon.

Lagi hujan nih. Kira kira hujannya awet g y sampe tar malem?🤔

2019-02-23 19:24

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@nurazyani71 Betul tuh akak yang cantik lagi menawan.

2019-02-23 19:13

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

duluan aja kak

2019-02-23 16:33

by febii_MN12

Penikmat rindu-pemilik patah hati.
g bisa ngeguyon.

Jam segini baru bangun bagusnya lanjutin tidur siang apa begimana ya?

2019-02-23 16:20

by febii_MN12

Penikmat rindu-pemilik patah hati.
g bisa ngeguyon.

@edriangusti07 Wkwkwkk gpp

2019-02-23 16:16

by febii_MN12

Penikmat rindu-pemilik patah hati.
g bisa ngeguyon.

Dulu adalah masa yang sangat indah. Tapi dulu. Dulu sekali.

2019-02-23 16:13

aimanjeeee aimanana_

#maksayamasaksedap

Apa sahaja perkara yang buat kita berduka , berlajarlah melupakan ..
Kerana mengingati , hanya menambahkan luka dih…

2019-02-23 15:55

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

ada lg gaaak yang lagi disiniiii

2019-02-23 15:49

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

behind the scene

2019-02-23 15:41

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

chamdeep never die🤘🏻
@stars__sparkle
#stars__sparkle

2019-02-23 15:41

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@neomugopa masih kaaak aku duduk di tenda2

2019-02-23 15:21

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@neomugopa oceee

2019-02-23 15:05

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@neomugopa yang bawa2 tas sumpack

2019-02-23 15:04

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@neomugopa aku diluaaar

2019-02-23 15:03

marciella AllayneAcosta

to feel a little love

@anuyyyyyy @gamboajulienee ginagalit niyo si boss juliene eh :--(

2019-02-23 15:00

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

ada yang ke stars sparkle gaaaaaa

2019-02-23 14:59

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@neomugopa kaaaak dimana

2019-02-23 14:58

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@laichicklin LO DIMANA

2019-02-23 14:56

кιмσт~🐣 kimixbastiar

-ff-

@NadzrulNadzif Yess. Awal bulan march kot

2019-02-23 13:54

кιмσт~🐣 kimixbastiar

-ff-

@NadzrulNadzif Hehehe tqtq. Tunggu hero baru masuk nnti

2019-02-23 13:45

Olla Ollasseulkka

if it is a gift, the you're a miracle🌌 -kdn

Orang bilang lg butuh mousepad dikata ambis hEh kasian dong ini temenlu tatakan mousenya pAKE POTEKAN HARDBOARD BEK…

2019-02-23 13:45

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

Kalau gemuk hitam ada dalam senarai hensem tak?

2019-02-23 13:43

кιмσт~🐣 kimixbastiar

-ff-

@NadzrulNadzif Main lah dota.. Huhu

2019-02-23 13:42

кιмσт~🐣 kimixbastiar

-ff-

@hazziq_yusri

2019-02-23 13:15

marciella AllayneAcosta

to feel a little love

@ayrtnn may kilala ako na pedeng inspiration mo HAHAHHAHA

2019-02-23 13:07

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

Cakep banget dah ci @danillajpr

2019-02-23 12:00

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tanya2rl Noergasme

2019-02-23 11:50

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tanya2rl WKWKWKWK

2019-02-23 11:48

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tanya2rl Cuddle dan kissing.

2019-02-23 10:34

ä: imadomu

คุณไม่สมควรได้รับความสนใจ

RT @DhiyaNrl: Alhamdulillah aku tak pernah lagi dapat rm 50 utk smnggu. But. Keadaan sekeliling membuatkan aku rasa rm 150 jadi macam rm 3…

2019-02-23 10:29

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@terjinyoung apanih judulnya??

2019-02-23 09:31

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

sabar bgt gw

2019-02-23 09:30

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@kyeobtaa aku juga gitu kayak muka orang banyak pikiran?? auto pusing liatnya

2019-02-23 09:28

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@uwujiin betul👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

2019-02-23 09:27

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

bentar gw shock bgt anjir pengen murka

2019-02-23 09:24

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

DEMI TUHANAJAHSHSHSHDHDHXBBD FOTO KTP GW ANJEEEEEENG JELEK BGT YA ALLAH KNP SIH FOTO KTP ORGORG KYKNYA BAGUS KOK GW JELEK BGT

2019-02-23 09:23

‎ذوالضياءالدِين DhiyaNrl

اللّٰه محمد ☝🏻💕

Alhamdulillah aku tak pernah lagi dapat rm 50 utk smnggu. But. Keadaan sekeliling membuatkan aku rasa rm 150 jadi…

2019-02-23 04:32

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tanya2rl Ngapain? Buang-buang tenaga, waktu ama pikiran.

2019-02-23 02:05

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@ohmybeautybank Mang nape si

2019-02-23 02:03

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tanya2rl Pengki

2019-02-23 01:38

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

Semangkuk kebahagiaan.

2019-02-23 01:31

srengenge🌞 liaindahpr

cita cita ku kalo punya anak perempuan mau namain 'srengenge arti matahari'

RT @noergasme: @liaindahpr @tubirfess Ada. Banyak

2019-02-23 01:28

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@curhathingy Dia gabut, dan situ kepedean.

2019-02-23 01:02

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@Sigadisari Itu laa tuh. Betul berkembang pesat cerita nie. Ahhaha

2019-02-23 00:58

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@rlthingy Udah perna eue?

2019-02-23 00:57

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@Sigadisari Hahahahahahahahahaha, lupa dowh ada toyol tadi. Ingat cerita toyol dah habes.

2019-02-23 00:56

T faidedd

Tokopedia only.

RT @noergasme: @faidedd @rlthingy Bilur ena banget woiii

2019-02-23 00:54

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@Sigadisari Hahahahaha. Jangan, nanti bosan. Sebab kosong jer.

2019-02-23 00:53

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

Cash + 10k = JER!!!

2019-02-23 00:47

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@faidedd @rlthingy Bilur ena banget woiii

2019-02-23 00:46

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tubirfess Wkakakaka

2019-02-23 00:43

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@rlthingy2 Ayu anjeng

2019-02-23 00:42

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@nurulainithnin @assyahid_zahier Tapayah malas hang dah riak dah. Menyampah gila.

2019-02-23 00:41

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@Sigadisari Dimana mana asalkan orang tak tahu.

2019-02-23 00:40

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@Sigadisari Tak boleh bawak toyol masa menjawab.

2019-02-23 00:33

🎸~Ali alifkhri

Aku buat twitter hanya untuk lawak twitter

@okaynadiah Ye weyh aku confuse do.. Aku tengok gsc tadi esok nak gi tgv pulak

2019-02-23 00:25

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

JAUH BAHLULL

2019-02-23 00:18

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

mirip yamazaki kento

2019-02-23 00:17

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

ini tuh????ya allah???404errornotfound

2019-02-23 00:15

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@uwujiin KATAMU BAGUS GAK

2019-02-23 00:14

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@quanlinuna sama samaa, panggil jepen ajaa:(

2019-02-23 00:14

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

lah anjing

2019-02-23 00:10

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

Nasib baik aku gemuk. Tade kena seksa macam nie. Hurm.

2019-02-23 00:08

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@liaindahpr @tubirfess Ada. Banyak

2019-02-23 00:07

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@tubirfess Sotak lu

2019-02-23 00:07

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@quanlinuna iyaaaa cari aja doll clothes 20cm

2019-02-23 00:07

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@clarestasye GAPAPA dapet pahala bikin orang ketawa^_^

2019-02-23 00:06

Sarah Noer noergasme

Aku ini binatang lajang.

@dalgadot Etttt

2019-02-23 00:04

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@guanbyeongari ooohhhh oceocee maaci kakk

2019-02-23 00:04

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@quanlinuna beli ajaa clothesnya di shopee banyaaak

2019-02-23 00:03

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

@quanlinuna linkong kayaknya masih gak sih(?)

2019-02-23 00:02

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@Sutungmenjerit Innalillah. Moga disembuhkan secepat mungkin. Dan harap pihak keluarga tabah menghadapi dugaan. In shaa Allah. Aamiin.

2019-02-23 00:00

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

Alhamdulillah.

2019-02-22 23:58

jepén gajgosipeo

bae jinyoung ganteng siapa yang punya

SUMPAH AKU KETAWA WKWKKW

2019-02-22 23:52

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

Meh kat meh. Aku jaga elok elok. Aku masak pun kadang kadang sedap gak. Haha.

2019-02-22 23:43

AZHMNM MUAZZUDIRADAM

• An Nur: 26 •

@nurulainithnin @assyahid_zahier Wahhhh, dah hebat sangat ker nie??? Macam gangster pulak.

2019-02-22 23:39