Tweets at Ezine, Çanakkale around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Ezine, Çanakkale 30km.


Search Results

devrim bsslssl

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:32

Erhn Gzl Erhngzl07

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:31

This is: Benay _benayy

ciddiyeti sevmem

Zorluklardan kaçış şeklimin bırakıp gitmek olması ahhshshshajsjsj

2018-11-13 11:31

Mühendizhağğnım Muhendizhagnimm

🌟 Hemen Whatsapp'dan iletişime geçin 🌟️ />
#Pazartesi #Gazze #Gazze

😞 taşıyıcılığının temizl…

2018-11-13 11:30

ustafAtal ustafAtal

Padişah-ı alem olmak bir kuru kavga imiş,
Bir veliye bende olmak cümleden a’la imiş.

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:30

Çanakkale Bayan LaleknTetik

Kendi yerimizde görüşüyoruz sınır yok ❤️
📞 0534 774 93 57 📞
#çanakkaleescort #çanakkaleeskort

RT @LaleknTetik: Kendi yerimizde görüşüyoruz sınır yok ❤️
Sevgili tadında ilişki 😍
Kondom şart değil 💋
Ara bebeğim 💋
🔥
📲 0534 774 93 57 📞
📲…

2018-11-13 11:26

Çanakkale Bayan LaleknTetik

Kendi yerimizde görüşüyoruz sınır yok ❤️
📞 0534 774 93 57 📞
#çanakkaleescort #çanakkaleeskort

Kendi yerimizde görüşüyoruz sınır yok ❤️
Sevgili tadında ilişki 😍
Kondom şart değil 💋
Ara bebeğim 💋
🔥
📲 0534 774 93…

2018-11-13 11:25

AA' calimeryy

🌍 ANKARA 👑 ÇOMÜ/MAKÜ ⚓ Milat'

RT @calimeryy: " Sen bilmezsin; gece 3 soğuğunu, çalınan şarkıları, zar zor edilen sabahları.. "

2018-11-13 11:25

esin esinc08

beni öldürmeyen her şey beni güçlendirir

Sabah oldu ben hala not çıkarıyorum🤦🏼‍♀️

2018-11-13 11:24

Menekşe Akkaş akkas_menekse

Akıllı insan düşündügü herşeyi söylemezfakat söyledigi herşeyi düşünürMevlâna

En iyi ilaç ellerindi .

2018-11-13 11:23

Mr.Nunué1906 1906nunue

Canımı canına katarcasına......
#illedesen

2018-11-13 11:23

Mithat Mercan mercan_mithat

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:21

mustafa çelikoğlu _mmustafaa_

@muratynm 😕 koğuştadır ayrıntılandırılıyor kuşçulukla maharetlisin 😕

2018-11-13 11:20

albertoalbano albertoalbano4

RT @fikret_karakaya: Siz aşkı yan yana olmak sanmışsınız...

2018-11-13 11:20

This is: Benay _benayy

ciddiyeti sevmem

Vazgeçtim dersi bırakmaya karar verdim bu da bir cesur yürekliliktir sonuç olarak sjdjsksksk

2018-11-13 11:18

Yusuf Köse 1710Kose

@cagatay_1710 Hiç bulamazsan .......kökünü iç.

2018-11-13 11:16

Yusuf Köse 1710Kose

@cagatay_1710 Neden şarap. Üzüm suyu iç.

2018-11-13 11:15

Yusuf Köse 1710Kose

@cagatay_1710 HİÇ ALIŞMAMAK LAZIM.

2018-11-13 11:15

Murat Balcı MuroDerlerBana

Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim.Ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz.Yaşarken anlaşılmaya mecburum..

Saat sabahın 5i herif duşa girmiş son ses müzik dinliyor koridor inliyor güvenlik uyuyor öğrenciler uyuyamıyor.Çok…

2018-11-13 11:13

Demokrasi Adalet demokrasi3910

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:13

Yakup Karadelioglu Kul1444

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:12

dilos dilarshn

kendini akıllı sanan ama gram beyni olmayan insanlar girmesin ka sı yo

Bu saate kadar vize çalışıp 3 saat sonra kalkmak?bakınız bu yıkık hareketidir

2018-11-13 11:11

CEREN DURDABAK ceerendurdabak

Egonu aç bırak ki ruhun doysun 👊

2018-11-13 11:07

ertuğrul CezaErturul

@FatmaGn13993972 😉 kuğulara doğmayabilirdi yuvasındaydı 😉

2018-11-13 11:05

Bahadır Kaya unknownartisstt

Guitarist & Arranger @ JARGON

Bu ne melen bir dert ya Rab

2018-11-13 11:04

oktysnkl.7 7Oktysnkl

ÇOMÜ
GEOGRAPHER
-ORDU

Bu güzel gükyüzü altında neden bu kadar kötü insan?

2018-11-13 11:04

OxfordELT EltOxford

RT @jalanjalaning: Luis P. Pentón Herrera: teaching is a science and an art— teaching ESOL in the US in 2018 is a science, an art, and a ca…

2018-11-13 11:03

Mahmut Şenol Mahmutenol2

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 11:01

Altan D. ☘️ lafdetonesi

#tesadüfMantıklıdır her zaman uzaklarda gözüken bir güneş vardır #SARILACİVERTÇUBUKLU #BVB #celtics
noktalama işaretlerini eşref saatime göre kullanıyorum

Bu gece saat 5 e kadar en ağır alkollerden karıştıra karıştıra içirdiniz ve en ağır yanı ne biliyomusunuz?
en erken ben kalkcam amk ipneleri

2018-11-13 10:58

Tolga Tuğal TTugaL7

Pizza Sevenlerden,Futbol FANATİĞİ,Basketbolsuz Olmaz,FENERBAHÇELİ,CAMARO, KEMALİST

@karadagg13 @AlagaesiaLetta Kes dikkat çekmeye çalışma

2018-11-13 10:56

Tolga Tuğal TTugaL7

Pizza Sevenlerden,Futbol FANATİĞİ,Basketbolsuz Olmaz,FENERBAHÇELİ,CAMARO, KEMALİST

@karadagg13 Akşam üstü saat 5 onur wpden yazar:cs giricek var mı cs girelim. Kırmayız 2 ellik geliriz oynarız çıktı…

2018-11-13 10:56

Sehers shrspnclr

Lana dön desem seviyorum seni gel desem

2018-11-13 10:55

Çiğdem cikomikox

falanlarfilanlarbazenlerkeşkeler

Fotoğraf çekmeyi özledim ve milyonlarca şeyi daha

2018-11-13 10:53

Çiğdem cikomikox

falanlarfilanlarbazenlerkeşkeler

@1dkbakarmisnLan Yooooooooo

2018-11-13 10:51

ひでりん gSig2wgyIqLLyu1

Twitter初心者です。好きな歌手の呟きや、情報を追いかけるのに始めました。無言フォローします。好きな歌手 はやぶさ💙❤/パクジュニョン/純烈💜💛❤💚💙/美里直希さん/真田ナオキさんを応援しています✨💕

RT @fikret_karakaya: Futbolu sevmeyene bile aşık ettirir 🍂

2018-11-13 10:51

Gizem Yılmaz 🇹🇷 Gizem_Ylmaz17

UÜ/ULT

-Ben TÜRKÜM, TÜRK ESİR OLMAZ!-

Vize haftasında tam bir tipik gece kuşu ama vizelerine çalışmayan türden 👀

2018-11-13 10:49

oktysnkl.7 7Oktysnkl

ÇOMÜ
GEOGRAPHER
-ORDU

Gökyüzünün rengi, denizin mavisi, ağaçların yaprakları,  kaldırımın taşları soğuktu. Aceleci adımlar yürümüyordu sahilde.

2018-11-13 10:47

Hüseyin çolak 1907💛💙 hsynColak1717

Cheff🔪🔪

👏👏👏👏

2018-11-13 10:45

CEMRE cemrecakirrrrr

Bak yine günaydın olmuş biz hala uyumadık sabah sürünerek kalkalım o zamannnn

2018-11-13 10:44

İsmail Candaş smailCanda3

RT @FOCA_SANCAKTARI: #EYT6MilyonKişiDeğil
O zaman kaç kişi?
@ZehraZumrutS hanımefendi hâlâ hesaplayamadınız...
Ama inanın
#eyt lilerin etk…

2018-11-13 10:44

oktysnkl.7 7Oktysnkl

ÇOMÜ
GEOGRAPHER
-ORDU

Ne zaman gözlerin gözlerime değse
Samanyolundan bir yıldız düşer…

2018-11-13 10:44

Leyla Soloyasam

Her geçen gün güzelleşiyorum, kudurun napim

Acıktım ve yemek yiyebileceğim bir yer yok ve ve ve sinirim artıyo

2018-11-13 10:40

oktysnkl.7 7Oktysnkl

ÇOMÜ
GEOGRAPHER
-ORDU

Seveceğiz, sevmeye inanacağız ki sevilelim; yani bizi düşünen, ölmemizi istemeyen, bizim ölmemizden belki bizim kad…

2018-11-13 10:40

Sezai Kalaycı KalayciSezai

New York,

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:39

Gizem Yılmaz 🇹🇷 Gizem_Ylmaz17

UÜ/ULT

-Ben TÜRKÜM, TÜRK ESİR OLMAZ!-

Hiç değişmeyiz sanıyoruz
Bazen bi bakmışız "Bu ben miyim ya?" diye kendimize soruyoruz
Sebebi; insanlar giydikleri…

2018-11-13 10:38

Fatma Nur Dinç Venuskayboldu

Erciyes Üniversitesi-felsefe

“Gözlerime inanamıyorum. Kulaklarımı ciddiye alamıyorum.”

2018-11-13 10:36

Halil GS⛤⛥⛤⛤ Canakkale174

Halil GS
#BalboaTim

@benberre Ben sana sütyen alarim yeterki sen sütyensiz gezme😂😂😂

2018-11-13 10:33

Burak Kahraman sariiburak

Sarı®, Fenerbahçe 💛💙

Bu dilleri nası konuştunuz abi. Mançuca, lapça, samoyetçe neden bunları bilmeyim ?

2018-11-13 10:29

Yeliz güneş yelgns

🍊

Psikolojik olarak haşlanmış patatesim @Nesli_aslan

2018-11-13 10:28

Emre emrebtr

ÇOMÜ

Tam şu an bi hafifleme geldi böyle harika bir şey olamaz

2018-11-13 10:26

Recep Demir recepdemiiirr

ÇOMÜ / JARGON Band / Bass Player

@Cengizhansahinn Biliyorum

2018-11-13 10:21

Doğuş Metin DogusMetin

BÜ/Besyo

İçtim ben senin rakını

2018-11-13 10:19

Mert Sakar MertSakar9

Hala ümidim var...

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:19

TÜGVA Onsekiz MART ÜNİVERSİTESİ Tugva_Comu

Türkiye Gençlik Vakfı Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Temsilciliği | #TÜGVA Yeni Nesil Gençlik Vakfı

Bakara Suresi 114
Allah'ın mescidlerinde O'nun isminin anılmasını engelleyen ve bunların yıkılmasına çaba harcayan…

2018-11-13 10:19

mordubenolan fatmaakpinarr

Karşılaşmak istediğim tek durum bu,gerçekten sadece böyle bir şeye ihtiyacım var 💜

2018-11-13 10:18

Elizabeth Berofal

El mundo ha perdido su rumbo. La paz es una utopia. Prima la ambicion de poder y riquezas. Hay q trabajar por un mundo mejor. No porno❌ No grupos ❌ No DM ❌

RT @fikret_karakaya: Futbolu sevmeyene bile aşık ettirir 🍂

2018-11-13 10:16

Kiribatili Jacob von DANIKEN BakanNCE1

@aklingozu @YUSUFYAKUB1453

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:15

AA' calimeryy

🌍 ANKARA 👑 ÇOMÜ/MAKÜ ⚓ Milat'

Beklenmedik kişiden beklenmedik sözler

2018-11-13 10:11

kamalı🎣 betlkamali1

çok yanlış yerdesin

birinin hic tanimadigin yuzunu bir kere gorunce bi daha eskisi gibi olamiyosun iste helal olsun sunger cekebilene

2018-11-13 10:10

Dursun Yalman ylmn052

Çomü Ziraat

@purposelessx Herşey tamamdı ders çalışmak için ama bil bakalım ne yoktu

2018-11-13 10:09

Alger Müller MullerAlger

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:09

YlmazBozoglu1@gmail.com Bozoglu1Ylmaz

emlak & dekorasyon

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:09

İdil Gökçe raperin17

**Ver bana düşlerimi, ver bana gülüşlerini

Işınla beni 17 plakalı cennete

2018-11-13 10:09

TRPrometheus TRPrometheus

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:08

€llo$ıN Rt hayatilehayall

Genellikle sağ gösterir hep sol vururum

RT @ALESTA_AVARA: ⭐🇹🇷🌙 GECENİN ŞARKISI ⭐🇹🇷🌙
SONG OF THE NIGHT
İYİ GECELER
@deniz_arcak
@FLICTERIA
@Fujiyama76
@rt_adige
@korkutulucan
@pi…

2018-11-13 10:08

Çkale ckalenet

Çanakkale ili sınırları dahilinde yapılan etkinlikleri, bilgilerinize arz eder.

RT @dhainternet: Çanakkale'de tonlarca ele geçirildi!

2018-11-13 10:05

ELİF 🧟‍♂️ ElifGley

Uzaylı bir deli

Hepinize acılı biber bana bi şey olmasın ahahjsbs

2018-11-13 10:04

İ.C icivannn

Last of us oynayan balık burçları bilir,Sarah öldüğünde hepimizin gözleri yaşlı bir şekilde kafamızı dualshocka gömdük

2018-11-13 10:03

ELİF 🧟‍♂️ ElifGley

Uzaylı bir deli

Git gide kimseyi ciddiye almamaya başladım la ama nası güzel nasıl keyifli ahabsjndmd

2018-11-13 10:03

Oya dL nobasturk

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:02

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: #DüzceDepremi

2018-11-13 10:01

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes:

2018-11-13 10:01

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Buldum abı ilk gördüm aklıma sen geldin 😆

2018-11-13 10:01

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Kaybettin artık ben attım

2018-11-13 10:01

aSoSyaL SaKaL asosyalsakall

Ana hesap 👉🏻 @asosyalsakal

RT @omur_flankes: Rüyalarımın fotoğraflarını çekebilseydim,
Bir sürü analarımız olacaktı...

2018-11-13 10:01

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Adamın dibisin 👦🏻

2018-11-13 10:00

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Bende güneş var sen de niye bulutlu

2018-11-13 10:00

aSoSyaL SaKaL asosyalsakall

Ana hesap 👉🏻 @asosyalsakal

RT @omur_flankes: Rüyalarımın fotoğraflarını çekebilseydim ,
Bir sürü anılarımız olacaktı....

2018-11-13 10:00

Meriç Gazisi Neumuhacir

Meriç de ağlıyor muş bazı geceler
Bağrında kefensiz yatan yiğitler varmış
Bir inilti duydum sandım bir ezan
Sesime ses veren karlı dağlarmış.

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 10:00

aSoSyaL SaKaL asosyalsakall

Ana hesap 👉🏻 @asosyalsakal

RT @omur_flankes: 🙋🏻

2018-11-13 10:00

aSoSyaL SaKaL asosyalsakall

Ana hesap 👉🏻 @asosyalsakal

RT @omur_flankes: Ya ben de şaşkınım bazen

2018-11-13 10:00

aSoSyaL SaKaL asosyalsakall

Ana hesap 👉🏻 @asosyalsakal

RT @omur_flankes: Bilmem uykulu ola bilir 😴

2018-11-13 10:00

aSoSyaL SaKaL asosyalsakall

Ana hesap 👉🏻 @asosyalsakal

RT @omur_flankes: Abiş ya😂😂

2018-11-13 10:00

Yeliz güneş yelgns

🍊

Manidar

2018-11-13 09:59

ELİF 🧟‍♂️ ElifGley

Uzaylı bir deli

Çok şükür gece gece aptal saptal bi şey için bir saat daha uyumadım😔

2018-11-13 09:59

Leyla Soloyasam

Her geçen gün güzelleşiyorum, kudurun napim

@tugcealtuun @cerensahnn Evlenmiş be 🙄

2018-11-13 09:59

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Rüyalarımın fotoğraflarını çekebilseydim,
Bir sürü analarımız olacaktı...

2018-11-13 09:56

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Rüyalarımın fotoğraflarını çekebilseydim ,
Bir sürü anılarımız olacaktı....

2018-11-13 09:56

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: 🙋🏻

2018-11-13 09:56

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Ya ben de şaşkınım bazen

2018-11-13 09:56

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Bilmem uykulu ola bilir 😴

2018-11-13 09:56

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @omur_flankes: Abiş ya😂😂

2018-11-13 09:56

Busra busuysall

Az önce bir fotoğraf paylaştı @ Ayazma Mesire Yeri/Kaz Daglari

2018-11-13 09:55

TROLİÇE Deliiha

Lâyıkına muhabbet

RT @Deliiha: GÜNEŞ DOĞARKEN ARDINDAN TEPELERİN UYKU VAKTİ GELDİ TROLİÇENİN HADİ ÇÜÜSS

2018-11-13 09:55

TROLİÇE Deliiha

Lâyıkına muhabbet

Saat 5 olmuş ben de diyom neden kimse yok

2018-11-13 09:53

varisxm VarisMalazezi

17.10.1972👑eminem®( prizren04 snap:mr.malazezi :dont fuck with negative people 失败是成功之母 ÇOMÜ-Molecular Biology and Genetics📚

Its 04:00 and im still studying 👀👀

2018-11-13 09:52

koala2🐨 koalaa1234

RT HESABI/ Ana hesap: @koalahanim22

RT @ALESTA_AVARA: ⭐🇹🇷🌙 GECENİN ŞARKISI ⭐🇹🇷🌙
SONG OF THE NIGHT
İYİ GECELER
@deniz_arcak
@FLICTERIA
@Fujiyama76
@rt_adige
@korkutulucan
@pi…

2018-11-13 09:51

Yusuf YAZICI YusufYAZICI_TR

💖 Gazi Mustafa Kemal Atatürk 💖
Cumhuriyet; Fikri Hür, Vicdanı Hür, İlmi Hür Nesiller İster.
Mardin'li Cumhuriyet Çocuğuyum!
Ne Mutlu Türk'üm Diyene.Evli✌❤🌍

RT @MuharremErkek17: Erdoğan: "Biz tapeleri verdik... Fransızlara... verdik. Buradaki konuşmaları filan onlar da dinlediler."
Fransa Dışiş…

2018-11-13 09:50

Mustafa (Fav Rt) Hesabı Demirojifavrt4

@demiroji ana hesabım

RT @Basgello: Bu kalbi gerekirse parçalar elim

2018-11-13 09:49

MOLLY ERBIL but J DILLA CHANGED MY LIFE #RIPMac thefunkeekillah

I got you stuck off the realness.

@zac_huff @debatehiphop We Got It From Here... Thank You For Your Service. ATCQ's final album.

2018-11-13 09:49