Tweets at Bigadiç, Balıkesir around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Bigadiç, Balıkesir 30km.


Search Results

Aslıhan Dağlaraşar° adaglarasar

#EGT

RT @ramazanakel85: okullar açılalı iki hafta oldu. fakat görme engelli öğretmen ve öğrencilerin braille formattaki kitapları hâlâ gönderilm…

2019-09-21 09:38

👍🏻 mstfav

RT @ramazanakel85: okullar açılalı iki hafta oldu. fakat görme engelli öğretmen ve öğrencilerin braille formattaki kitapları hâlâ gönderilm…

2019-09-21 07:57

Ömer Faruk Sertkaya ReiS_OmeRR

GayriResmi

I'm at Bigadiç Çarşı in Bigadiç, Balıkesir

2019-09-21 07:12

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

burda neden olmadığınız insanlar kılığına bürünüyorsunuz??

2019-09-21 06:52

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

milletle konuş konuş sonra bana yaz oldu ben kürkçü dükkanı mıyım kardeşş

2019-09-21 06:50

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

Bırak artık kızım bırak şu takıntıları kahroluyorsun bırak

2019-09-21 04:56

ramazan akel ramazanakel85

görme engelli türkçe öğretmeni ve engelli hakları savunucusu

bir aile, çocuğunun katillerinden nasıl şikâyetçi olmaz? anlamak mümkün değil. yazıklar olsun. #leylaaydemir

2019-09-21 04:49

ramazan akel ramazanakel85

görme engelli türkçe öğretmeni ve engelli hakları savunucusu

Allah rahmet eylesin. Onu kansere karşı verdiği mücadeleyle hatırlayacağız. #neslicantay

2019-09-21 04:44

ramazan akel ramazanakel85

görme engelli türkçe öğretmeni ve engelli hakları savunucusu

sarı çizgi yapıp işgaliye almak için kaldırım işgaline göz yuman belediyeleri, engelliye yardım edeyim ama bana uza…

2019-09-21 04:39

ilaydaaa akcadag_ilayda

🌸

Yüreğin yeterse bana dönme

2019-09-21 04:21

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

bakmayın siz belli etmedik ama değiştik

2019-09-21 04:19

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

popona istediğim zaman şaplak atamıcaksam konuşmayalım bu internete para veriyoz biz

2019-09-21 04:13

'Sadetin Selçuk ✌🏻️ sad01453

‎𐱅𐰇𐰼𐰰

I'm at Sındırgı Meydan in Sındırgı, Balıkesir

2019-09-21 03:32

Hz.rabia hz_rabia

oluyo planlamıyorum

@leylacavdar14 Daha soğuk ol bandırma ümmetin kızları giyinmeyi öğrensin dlfkkfs

2019-09-21 03:24

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

Geri döndüm biraz doluyum dert dinlemek isteyen var mi ?

2019-09-21 02:46

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

Bir çukurun içindeyim.

2019-09-21 02:45

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

@AlihanAygor Eyvallah biladerim dnjdjd

2019-09-21 02:36

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

Bir gram sevgi için neler vermezdim de akıllandım kendimi sevsem yetiyormuş

2019-09-21 01:57

Dervistasdemirrr dervis101

Hiç bir şey vaadetmiyorum ama takip etsen ne olur yani . Baun/coğrafya 🚼📚

Başka insanların düşüncelerine göre yaşamak yormuş beni bi salın hayatımı yaşayacağım

2019-09-21 01:55

Erol bey Erolbey00893459

@edamveokan Slm dm e bakarmısınız

2019-09-20 20:57

Remazan Acar AcarRemazan

🇺🇦🇺🇦.Elektrikmuhendisi
Fenerbahceliyim.🇺🇦🇹🇷🇺🇦
Atatūrkcūgum ..insanlari hayvanlari doğayi dūrūst karakterli olanlari cok seviyorum..🇺🇦🇹🇷🇺🇦🇺🇦
.

@Dilekdh24 Aile çocuk kavga kıskanç.
Kavga... geçim derdi.
Uzuyuuuup gidiyor dertler
Bekarlık sultanlıktır..diyorlar ama

2019-09-20 20:23

Erol bey Erolbey00893459

@SCift10 Slm dm rica ediyorum

2019-09-20 19:02

duygu duyguduzer

bilemiyorum altan

RT @aktan_memet10: hayatınızda her zaman önceliğiniz olmak isteyen bi arkadaşınız varsa hayat cidden zordur

2019-09-20 18:12

Mehmet aktan_memet10

Gönen asml💉💊

hayatınızda her zaman önceliğiniz olmak isteyen bi arkadaşınız varsa hayat cidden zordur

2019-09-20 18:10

engelsiz hacettepe topluluğu engelsizhacett1

engelsiz bir hacettepe hayalini gerçekleştirebilmek.
(tek doğru twitter hesabımızdır.)

RT @ramazanakel85: okullar açılalı iki hafta oldu. fakat görme engelli öğretmen ve öğrencilerin braille formattaki kitapları hâlâ gönderilm…

2019-09-20 16:40

murat göle(EYT)🌷GS1905💛❤ chpmurat

@ozlemavci70 @avrasyaanket Evet ve evet

2019-09-20 15:43

'Sadetin Selçuk ✌🏻️ sad01453

‎𐱅𐰇𐰼𐰰

Seni Üzenler de Çok Üzülecek Elbet

2019-09-20 15:29

Hz.rabia hz_rabia

oluyo planlamıyorum

İkili ilişkilerde beşinciyim

2019-09-20 09:10

Hz.rabia hz_rabia

oluyo planlamıyorum

seytanın öz evladı mıyım ne düsünsem anında gerceklesiyor

2019-09-20 09:07

Hz.rabia hz_rabia

oluyo planlamıyorum

Arkadaslar nasıl tiktokçuların fanı olabiliyorsunuz aq hiç mi kendinize saygınız yok sizin

2019-09-20 09:03

nazlıcan nazlicanemine1

Hayat en çok bana kuralsız

2019-09-20 07:42

nazlıcan nazlicanemine1

Önünüzde çıkmaz sokak varsa geri adım atmak ilerlemek sayılır

2019-09-20 07:16

İsmail Bayer isostar10

Avrupa da kara gece de İstiklal marşımızı söyleyen arkadaşlara teşekkür ederiz...!!!

2019-09-20 06:01

'Sadetin Selçuk ✌🏻️ sad01453

‎𐱅𐰇𐰼𐰰

I'm at Cüneyt Çayı

2019-09-20 05:56

Emre Demir emrgba

@yakuq Anladım hocam,teşekkürler. 6s plus için geçip geçmeme konusunda kararsızlık yaşıyorum , bakalım ..

2019-09-20 05:30

Emre Demir emrgba

@yakuq Pil ömrü hakkında gözlemlerinizi paylaşır mısınız ?

2019-09-20 05:25

Cemre cemrebuluc

•DOU

yarın istanbula dönüyorumdur @silanveotesi ve @ozgelinaa ;

2019-09-20 05:00

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

@aralardereler Yardim ediniz dnjdjdjdjd

2019-09-20 03:22

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

Ikıncı el roma hukuku ve medeni hukuk kitabı arıyorum ,olan veya kimde olduğunu bilen varsa ulaşsın bana lütfenn

2019-09-20 03:18

arzucann🦄 arrzzzuuu

Balıkesir🏡/ İstanbul Zeynep Kamil EAH💉🏨 Bigadiç Devlet Hastanesi

@tuce_altntas Hoşbuldum herşeye rağmen seviyorum işte🤩

2019-09-20 02:59

Hanife Arslan haArslnn

Bir Eylül meselesi 🍂

2019-09-20 02:50

Hanife Arslan haArslnn

Emekli tatiline start 💕

2019-09-20 02:33

abdullah erkul erkulabd

Economics PhD Candidate (Regional Innovation Systems) - Balıkesir Üniversitesi İktisat - Middle East Technical University (Economics - BSc & MSc. Alumni)

Tez bitti. Önümüzdeki maçlara bakalım mı? #phdthesis #bauniibf #baun #doktora bicilmi @ Balıkesir Üniversitesi / B…

2019-09-20 01:46

shevchenko🐥 canturran

Balıkesir Üniversitesi

@svcn__20 😭😭

2019-09-20 00:49

shevchenko🐥 canturran

Balıkesir Üniversitesi

Bak araplaştırdın şu an #Araplastıracağız

2019-09-20 00:47

esra esraskrrr

18

Hiçbir konuda hayat yüzüme gülmüyo

2019-09-20 00:16

ramazan akel ramazanakel85

görme engelli türkçe öğretmeni ve engelli hakları savunucusu

diğer öğrenci ve öğretmenler gibi, kitaplarımıza ulaşmak biz görme engellilerin en doğal hakkı. neden her yıl aynı…

2019-09-19 22:47

Betül Tumay betul_tumay

18
Sc Betltmy

Çok sıcak çok

2019-09-19 22:43

ramazan akel ramazanakel85

görme engelli türkçe öğretmeni ve engelli hakları savunucusu

okullar açılalı iki hafta oldu. fakat görme engelli öğretmen ve öğrencilerin braille formattaki kitapları hâlâ gönd…

2019-09-19 22:38

Sevcan Kandemir SevcanKndmr

Trakya Üniversitesi 📚

@rukiyeguneyy Size bol bol halay çekmeler o zamaaan

2019-09-19 22:14

Kaptan DOĞAN MehmetogluDogan

#EYTLİ

Daha kaç/türkü ağlatır bizi.
Kaç/şiir yaralar yüreğimizi.
Kaç/saat geçmeli,
ağrılı-sancılı. Kaç/sürgün görür ömrü…

2019-09-19 21:45

arzucann🦄 arrzzzuuu

Balıkesir🏡/ İstanbul Zeynep Kamil EAH💉🏨 Bigadiç Devlet Hastanesi

@yildiz_cansu Acile değil Bigadice gel

2019-09-19 21:27

Sevcan Kandemir SevcanKndmr

Trakya Üniversitesi 📚

Uzunköprü'deki arkadaşlarıma bu festivalde bol bol eğlenceler diliyorum 🖐️

2019-09-19 20:48

Burhan Boldan burhan_boldan

BAUN BESYO

✌️
#dry #bro #rest #hookah #instagood #instacool #instago #all_shots #picoftheday #instadaily #instafollow…

2019-09-19 19:50

Betül Tumay betul_tumay

18
Sc Betltmy

2019-09-19 19:50

arzucann🦄 arrzzzuuu

Balıkesir🏡/ İstanbul Zeynep Kamil EAH💉🏨 Bigadiç Devlet Hastanesi

Hastaya alçı yaparken kendimi inşaat ustası gibi hissetmem normal mi👷🏻‍♀️

2019-09-19 19:28

arzucann🦄 arrzzzuuu

Balıkesir🏡/ İstanbul Zeynep Kamil EAH💉🏨 Bigadiç Devlet Hastanesi

İdrar tahliline sidik tahlili çıktı mı demekte ne bileyim🙄

2019-09-19 19:24

shevchenko🐥 canturran

Balıkesir Üniversitesi

@melikeeaknn Gelmem için yeterli bi sebep , teşekkürler.

2019-09-19 19:06

shevchenko🐥 canturran

Balıkesir Üniversitesi

@melikeeaknn Yatay geçiş yapacağım yalovaya, güzel mi orası ?

2019-09-19 19:03

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

@medihakayaa Ağlatma yar..

2019-09-19 18:04

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

Kurşun adres sormaz ki

2019-09-19 18:03

ıdrıs selcuk drsselcuk

@FUATUGUR Acı ama maalesef gerçek gibi bu dediklerin yada yaşanan gerçekler böyle

2019-09-19 16:29

Halil halilakkaya99

🇹🇷🇹🇷
mutluluk masallarda 🌸

Öyle bi yazasım varki şuraya ama ne yazıcamı bilmiyorum amk.

2019-09-19 08:04

Halil halilakkaya99

🇹🇷🇹🇷
mutluluk masallarda 🌸

Artık olduğum yerden bulunduğum yerden kalkmak istemiyorum yürümek istemiyorum konuşmak istemiyorum uyumak uyanmak…

2019-09-19 07:08

Burhan Boldan burhan_boldan

BAUN BESYO

Hidra ölüme inat parçasını yazarken ne yaşıyordu ya vayyaq

2019-09-19 06:48

Ömer Faruk Sertkaya ReiS_OmeRR

GayriResmi

I'm at Bigadiç Hera Termal Tatil Köyü in Balıkesir

2019-09-19 05:40

Cneijder10 cuneytcelebi10

@forgettenhopes Adamlar başka seviye

2019-09-19 04:57

Betül Tumay betul_tumay

18
Sc Betltmy

@KYK_DESTEK Teşekkürler İyi akşamlar.

2019-09-19 04:55

Cennet B cenoverika

dünya karşı dursun düşsün peşime

@uyusamhep @medihakayaa

2019-09-19 04:54

esra esraskrrr

18

Hiç bir zaman istediğiniz kişi olmadık olmaya da niyetimiz yok.

2019-09-19 04:28

Sevcan Kandemir SevcanKndmr

Trakya Üniversitesi 📚

Neleri sevdiğimi bilenlerden 😍 @kvsrbsrn

2019-09-19 03:42

şükriye sukrieysr

Benekli🐾

Sen sadece benim içinsin bana kadarsin😘

2019-09-19 01:46

Remazan Acar AcarRemazan

🇺🇦🇺🇦.Elektrikmuhendisi
Fenerbahceliyim.🇺🇦🇹🇷🇺🇦
Atatūrkcūgum ..insanlari hayvanlari doğayi dūrūst karakterli olanlari cok seviyorum..🇺🇦🇹🇷🇺🇦🇺🇦
.

@Dilekdh24 Hayırlı olsun
Keşge rüyalar gerçek olsa

2019-09-19 01:17

EDA🍉 Sng147

Yemek yaparken mutlu oluyorum buda birşey sonuçta🤩

2019-09-19 01:12

⋆İʟᴋɴᴜʀ ilknurcaglayan_

Hayatımda Biri Yok, Birinde Hayatım Var🖤01'12

Acaba ben seni hak edecek ne yaptım?Dedirtecek derecede güzel bir insansın🌸

2019-09-19 01:01

Betül Tumay betul_tumay

18
Sc Betltmy

@KYK_DESTEK İlginiz için teşekkür ederim

2019-09-19 00:57

Betül Tumay betul_tumay

18
Sc Betltmy

@KYK_DESTEK Balıkesir Bigadiç Kyk Kız Öğrenci Yurdu

2019-09-19 00:53

Betül Tumay betul_tumay

18
Sc Betltmy

@KYK_DESTEK barındığım yurtta ne internet var ne tv odası müdüriyet gelmeyeceğini söyledi bu konu hakkında ilgilenmenizi isterim.

2019-09-19 00:40

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

@kubrayaycii İnsanlara icra edecekleri meslekler verilmeden önce kişilik analizi yapılmalı bence 💁🏻‍♀️

2019-09-19 00:28

Cneijder10 cuneytcelebi10

#AliKoçAğlıyor
👑İMPARATOR’UN SİCİLİ👑

🏆1 UEFA KUPASI
🏆8 TÜRKİYE ŞAMPİYONLUĞU
🏆3 TÜRKİYE KUPASI
🏆3 SÜPER KUPA
🏆3 T…

2019-09-18 23:12

Mehmet Göksel gksel_mehmet

Yamaha R6💕 Snapchat/mehmetgoksel0 Aslan ♌

I'm at Cafe Cess in Bigadiç, Balıkesir

2019-09-18 23:11

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

@Bozkurtouzz Açılış: Sabah uyanınca. Kapanış: Canım sıkılınca

2019-09-18 21:47

Şule suleaytulum

ne bileyim

@NGvndr Bu abiler bayılıyorlar kız kardeşlerine

2019-09-18 21:33

şükriye sukrieysr

Benekli🐾

James bond island 👀🌴

2019-09-18 21:14

ruhuna_aday ruhuna_aday

RT @bir_lyra: Hoşgeldin on sekiz..

2019-09-18 18:48

senem✨ senem225

Bir şeyin değişmesi için, siz değişmelisiniz.

RT @bir_lyra: Hoşgeldin on sekiz..

2019-09-18 18:45

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

@btlbety Madencilerle yeraltına inip bi köşeye kıvrılıcam artık yapacak bişey yok sjdkdlflg

2019-09-18 16:37

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

Odasındaki boş masaya geçtiğim memur diyor ki ‘Onun ne özelliği var diğer stajyerlere masa mı veriliyor o da diğer…

2019-09-18 15:26

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

Devlet memurlarındaki hava bakanlarda bile yok neden bu kadar üstün görüyorlar kendilerini acaba

2019-09-18 15:25

AKSA BALIKESİR Balikesirgaz

Genişleme bölgelerimizden Bigadiç ilçesinde 1000 Aboneye ulaşmanın mutluluğunu yine abonelerimizle paylaştık.…

2019-09-18 15:19

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

@mrv_sylmz Çok mantıklı 😂😂

2019-09-18 14:37

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

@mrv_sylmz Yakın zamanda okulu bırakmayı düşünüyorum ben bu şartlar altında çalışamam

2019-09-18 14:25

Yasemin 🍷 Yasee__

FÜ| Yazılım Mühendisliği👩🏻‍💻 3.2 🎈🏃🏻‍♀️

Ben galiba çalışma hayatına alışamicam 🤦🏻‍♀️ her gün sabahın 7sinde kalkılır mı yaa 😭

2019-09-18 14:06

Mehmet Göksel gksel_mehmet

Yamaha R6💕 Snapchat/mehmetgoksel0 Aslan ♌

Biz o kahveleri yalnız içtik kimse hatır beklemesin.

2019-09-18 08:28

Mehmet Göksel gksel_mehmet

Yamaha R6💕 Snapchat/mehmetgoksel0 Aslan ♌

Yıllar geçse de beni bıraktığın yolu unutmam.

2019-09-18 08:19

Mehmet Göksel gksel_mehmet

Yamaha R6💕 Snapchat/mehmetgoksel0 Aslan ♌

Öyle vurulmaz reis.

2019-09-18 08:07

ÇAĞLA ASLAN caglaxss

"İhmal ettiğin herşey ölür."❌‼️💥

2019-09-18 07:34

halimemsl bir_lyra

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Hoşgeldin on sekiz..

2019-09-18 06:41