Tweets at Selçuk, İzmir around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Selçuk, İzmir 30km.


Search Results

Turgut Sancaklı sancakli36

DİLEY DİLEY DİLEY😍

RTE ye soruyorum? Şu anda Cumhurbaşkanı değilsin.YSK Kazandığını açıklamamış.Bu acele neden,kimlere hangi mesajı ve…

2018-06-25 05:10

elif the nohut eliifnuhut

after all it all was just a dream

@birceerol_ :Dddd şdövsşgwçwfiqfçşfwöwglfqöqf

2018-06-25 05:10

Ahmet Ahmet14074506

@vekilince FOX tv yanlış habere maalesef
Ortak oluyor.

2018-06-25 05:10

Turan Incecayir turan_1903bjk

AŞKI BEŞİKTAŞ OLAN BİR ADAM.... Adnan Menderes Üniversitesi/Turizm Fakültesi S&T) 💗💑

1 oy icin tirnagiyla kaziyan adam savasmayi birakmaz bunum secimi var secimleri var utanmaz sıkılmaz daha iyi olur…

2018-06-25 05:10

Salih Korkmaz SalihKorkmaaz

SK

Senin ağzından bişey duymadan hiç birşeye inanmıyacağım ve ne olursa olsun sen bizim umudumuzsun @vekilince

2018-06-25 05:10

Olcay olcayozdemiirr

@grkmklkn onlar dolaşır para omlara gidiyor sonuçta

2018-06-25 05:10

Altay🇦🇷 chicagomade_a

tek dileğim bir ışık

@xinvinoveritas @vekilince @meral_aksener adam balkon konuşmasına çıkcak dönüşü yok bu saatten sonra

2018-06-25 05:10

Hasan DÖNMEZ 1zdoCan

Benden isminizi istiyorlar

@mrttprk2019 %100 yazıyo dayı oğlu orda ondandır

2018-06-25 05:09

stellaria laiklikilkesi

bu nasıl bi aymazlık?

Bize bunu dedirttiniz ya allah belanızı versin!!

2018-06-25 05:09

VOLKAN ASLAN volkanaslan3535

@RT_Erdogan Şükürler olsun elhamdulillah

2018-06-25 05:09

mimoza synmimoza

ben yolu biliyorum

RT @Hakkiii_009: doktorumun ağrı kesici diye verdiği ilacin yan etkisi baş ağrısıymış işte hayatımın özetini anlatan bi olay daha

2018-06-25 05:09

Prof.Zey the Badtrip xinvinoveritas

Ben Jack'in apandisiyim. Jack ben olmadan da yaşar.

@chicagomade_a @vekilince @meral_aksener Yenilmedik kanka Anadolu Ajansı manipulasyon yapıyor oyların hepsi sayılmı…

2018-06-25 05:09

Hasan DÖNMEZ 1zdoCan

Benden isminizi istiyorlar

#ArtıkVakitBedelliVakti sizde heöen pay biçin amk 😃

2018-06-25 05:09

Başak bbnlssm

Sokaktaki magandalar evlerine girdiyse söyleyin de dışarı çıkalım

2018-06-25 05:09

Ahmet Ahmet14074506

@vekilince Lütfen bir açıklama bekliyoruz
Cumhurbaşkanı adayımız ve Akşener,Kara Molla oğlu ndan
Acil avılama bekliyor üz.

2018-06-25 05:08

Ecem ecemozence

neşeli bir kız

@vekilince Başkanım lütfen bir şeyler söyleyin, çok acil sizden bir açıklama bekliyoruz lütfen...

2018-06-25 05:08

Kırık Pirinç🇨🇴🇵🇹 jakmia5

Yobazsavar Beşiktaşlı 21 insanoğlu

oy yaş sınırına göre değilde zeka seviyesine göre verilse akp yüzde 1 bile alamaz #Seçim2018

2018-06-25 05:08

Aşkın adı 1907 09Kandas

@vekilince nerdesin başkanım sen sesin soluğun çıkmıyor yükselt bizi biraz

2018-06-25 05:08

Bihter Gözen nutebella35

İsteyerek oldu, bi daha da olur, özür de dilemem, kusura da BAK

@kadirakyuz54 İzmir’de bayraklı Mustafa Kemal Anadolu lisesinde polis ysk önünde bekleyenlere biber gazı sıkıyor

2018-06-25 05:08

Basri Keceli BasriKecili

Sükut bürünmüşse dillere yara derindir... Yara derin ise Allah Kerimdir... Dualarınızda bizide unutmayın inşallah..

Ne kadar Salak varsa yorum atmış YSK verileri girmemiş . Ya her seçim böyle önce ıslak imzalı evrakları partililer…

2018-06-25 05:08

Ece Konuk ecekonukkk

METU

Cahilliğime kitap, ülkeme Atatürk

2018-06-25 05:07

Devrim devrimgazio

@littledevild Hahahahah

2018-06-25 05:07

Cess EfekanUludag

Beşiktaş 🦅

I'm at Batihan Beach Resort & Spa in Kusadasi, Aydın

2018-06-25 05:07

uğur AKKAYA uguroakkaya62

Dersim/İzmir

Çıkıp açıklama yapman lazım yoksa sandıklar boş kalacak.!!!!! @vekilince

2018-06-25 05:07

Nur Uçum nurucm0

insta:nurucm

Ulan geleceğimizi siktin attın bırakta artık insan gibi yaşayalım

2018-06-25 05:07

Beyza.▲ slmbnbyza

ben genelkurmay cumhurbaşkanı başbakanınızım

çomarlar kendini belli etsin ve benden uzak dursun pls

2018-06-25 05:07

Duygu duygubali

A hopeful English Teacher ✨ - ÇOMÜ ‘16

Khaleesi gibi dragona binip son dakika gelip kurtaracak. Hayali bile güzel.

2018-06-25 05:06

♔tuğba koca tuubakoca

matematikçi :)

@bbcturkce @bulenttezcanchp Çocuk uyuyor ya sevindiniz bitsin artık sabaha kadsr sürcek mi bu acaba

2018-06-25 05:06

elif the nohut eliifnuhut

after all it all was just a dream

ALLAHIM SEN SABIR VER YARABBİM YA LAN SİZİN BİR GRAM BEYNİNİZ YOK MU YA YOK MU

2018-06-25 05:06

Melis Alem melisaleem

Başkanım Kuşadasındayım. Chpnin çoğunluk olduğu ilçenin sahilinden yaşa erdoğan paşa diye sesler geliyor. Yalvarırı…

2018-06-25 05:06

filizceritoğlusengel filizceritoglu

bilmem ki neyim ben? tüm sıfatlardan ari İNSAN olmak niyetim;) sonrası kadın-anne-hukukçu; siyaset, tiyatro, sanat...#atatürk #chp #gelecek #umut #sanat

İNANCIMIZ TAM; YALANDAN KONUŞMALARA KARNIMIZ TOK!

2018-06-25 05:06

Eylül Arzu Gazi🍃 beneyyll

bu gece ayrı bi 'hoşsun' sanırım 'sarhoşsun'

Kime sorsak ince peki bu erdoğanlar nerden geliyo aq

2018-06-25 05:06

Esra Sağır EsraSar09635446

2018-06-25 05:05

Cevdet EgeeemeeenAY

@holystrontium @vekiiliince :"(

2018-06-25 05:05

Berkay Yıldırım paralisefilgenc

University of Pècs

RT @Seymadeyeter: Seçimi hangi parti alırsa alsın SEVSENİZ DE SEVMESENİZ DE ATATÜRK'ÜN KURDUĞU ÜLKEDE YAŞIYORSUNUZ .BURAM BURAM HER KARIŞI…

2018-06-25 05:05

ibrahim aibrahimay

@kahraman_harun Gerek yok. Bizim sokakta Suriyeliler halay çekiyor..

2018-06-25 05:05

حسن العراقي nabilhasan48

‏‏دكتوراه علوم سياسية .كاتب

RT @_askgercekse_: @nabilhasan48 @sonyv_Gal4 @ter_lotte @POLICESTOP @naarkaracaoglan @ddlexus @livewirelois @kwang5andy @Marg1010 @2425_880…

2018-06-25 05:05

LUCA LucaEfe

Don't waste your time looking back you're not going that way

😂😂😂

2018-06-25 05:05

ahmet üvez ahmetvez1

İzmirli,Atatürkçü,Fenerbahçe sevdalısı....En sonunda kazananlar sürekli doğruları yapmak için irade gösterenler olur..

@vekiiliince @GenjiUmut sana inandık.ama adam balkon konuşması yapıyor sen halen daha yoksu…

2018-06-25 05:04

aynur şengül EnglAynur

RT @jakmia5: bu arada trt ye ödediğim vergilerde haram olsun #Seçim2018

2018-06-25 05:04

Ayhan ayhans1907

Sadece FENERBAHCE li olanlar! No Peace Without Justice! FENERBAHCE SK KONGRE UYESİ.

RT @SesliNecat: Arkadaşımın annesi için acil B-RH Negatif kana ihtiyacı var. Arkadaşımı arayabilirsiniz. 0532 786 83 21 Ankara Bayındır Has…

2018-06-25 05:04

FurkanRTRTRT FurkanRT97

@furkandegerr Rt hesabı

RT @Hakkiii_009: Ego yerine, beyin kullanılsa keşke

2018-06-25 05:04

sudenaz sudenaz36388968

2018-06-25 05:04

Sadık Ünal Sadknal94701853

Kelliğim 😉☺️

İNCE öğretmenim neredesin sen

2018-06-25 05:04

kadın #teamince zurnakafasi

I get lost in the night so high

@talkingmia Sanemişko adaletin piremsesi lütfen hemen bu kadar üzülme eminim her şey düzelecek. Her seçim kurulunun…

2018-06-25 05:04

M.Aydın proguide34tr

pro.tour guide...hayatı sürekli mobil olan bi adam...80 model ...ve tabiki ATATÜRK MİLLİYETÇİSİ...TÜRK

@BeyzaTfn Nedir durum , sayın akşener neden çıkıp tek kelime etmez ?!! Bu suskunluk çok rahatsız edici!

2018-06-25 05:03

FurkanRTRTRT FurkanRT97

@furkandegerr Rt hesabı

RT @Hakkiii_009: Bir arkadaş vardı, kardeş yüzebiliyorum ama ileri gidemiyorum diyordu ve ben o günden sonra hayatımı özetlerken hep o cüml…

2018-06-25 05:03

Gönen laylakvayn

Uyumuyorum, gözlerimi dinlendiriyorum.

ABV DEVLET BAHÇELİ ŞERRRRREFSİZİ.

2018-06-25 05:03

Ahmet Ahmet14074506

@gercekgundem @erenerdemnet Sayın Eren bey FOX tv manipülasyon adeva m
Ediyor lütfen sesimizi duyurun.

2018-06-25 05:03

哈桑 🇺🇾🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 gaofushuaii

@ebabahan @aut26aut Yav bir durun ya kimsenin bişey kabul ettiği yok

2018-06-25 05:03

İrem Gerdan iremgerdan

İzmir Institute of Technology

21 yasinda sinir hastasi oldum

2018-06-25 05:03

UmutCan _UmutCan34

2018-06-25 05:03

Altay🇦🇷 chicagomade_a

tek dileğim bir ışık

Yenilsek te bu ülkeye birlik ve beraberliği hatırlattığınız için, milyonlara anlamasalar da Ata'mızın getirdiği bu…

2018-06-25 05:03

Ali Koç 🇧🇷🇵🇹🇧🇪 Aleexdeesouzaa

Başkanı Ali Koç Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatürk olan bir genç

@swordofmari Anadolu ajansına göre doğa bu olaydan sonra kendini astı

2018-06-25 05:03

ECE☮ ecekocaayan

bu şairane delilikten sıkıldım. msgsü | felsefe 190716 ♀

@adilsecimnet Lütfen dm açar mısınız? Story olarak atılmış bir oya denk geldim!

2018-06-25 05:02

Satapathy S.B. SatapathyS71

Looking Fr Possible Support FUNDS/Donation & RT To My Pined Post, Or The Link Attached. Shall Be Appreciated, Thanks.

RT @_askgercekse_: 📷 Venice/ Italy by aşkgerçekse 📷 #peace #love #nowar #PrayForWorldPeace

2018-06-25 05:02

Ayhngs🇹🇷 Bisakinayhn

RT FAV hesabı ana hesap @The_difference2 takibe takip

RT @Hakkiii_009: Bir arkadaş vardı, kardeş yüzebiliyorum ama ileri gidemiyorum diyordu ve ben o günden sonra hayatımı özetlerken hep o cüml…

2018-06-25 05:02

İrem Gerdan iremgerdan

İzmir Institute of Technology

dolmus soforu siniri var ustumde su an

2018-06-25 05:02

Ozcan Kilicaslan KilicaslanOzcan

Tek askimiz FENERBAHCE

RT @SesliNecat: Arkadaşımın annesi için acil B-RH Negatif kana ihtiyacı var. Arkadaşımı arayabilirsiniz. 0532 786 83 21 Ankara Bayındır Has…

2018-06-25 05:02

Zeynep #Koç zynpkrglu

Fenerbahçe Ege University

Ben az evvel tayyibin başka konuşmasının üzerine kaydedilmiş konuşmasını mı dinledim?????

2018-06-25 05:02

Egee egekarabenli

Hoşgeldin:) DEÜ

LANNN OHAAAAAAA

2018-06-25 05:02

Kırık Pirinç🇨🇴🇵🇹 jakmia5

Yobazsavar Beşiktaşlı 21 insanoğlu

evet yeni türkiye'nin ilk cumhurbaşkanı erdoğan kaoslara dolu bi türkiyenin ekonomik sıkıntıları olan bi türkiyenin…

2018-06-25 05:01

Osman Yildiz osmanyildizRiga

..simply not the best but trying to be better..father..potentiel entrepreneur..

RT @gokhanbozkurt09: Mühürsüz oyların hepsinin geçerli sayılacağına dair YSK kararı olduğu haberleri yayılmakta.Bu DOĞRU DEĞİLDİR.Pusulalar…

2018-06-25 05:01

at adam wweeeeu

Her şey gün geçtikçe önemini kaybetti, yücelen sıfatların ve lakapların bir önemi de yok. Bugün yeniden doğmuş gibi hissediyorum belki de hiç var olmamıştım.

olum bu ülkede kedi bile olmak isteyemiyorsunuz DELİRİCEMMMMMİMMDDAATT

2018-06-25 05:01

Emre Akdaş emreakdaas

#Secim2018 ya bu nasıl seçim bu nasıl bi akşam psikolojim bozuldu, daha yandaş #aa bile tam sonucu açıklamamışken a…

2018-06-25 05:01

★♡★Selma Kaçmaz💉 kacmaz_Selma35

🇹🇷
İzmir
Kuşadası
Bursa
Nazilli
💉Hemşire

I'm at Rosy Restaurant in Kusadasi w/ @keremysn @ekremyiilmaz @buse_parmaksiz

2018-06-25 05:01

Batuhan BatuhanAkol

Balkon konusmasi yapacakmis bir de...

2018-06-25 05:01

Ali Koç 🇧🇷🇵🇹🇧🇪 Aleexdeesouzaa

Başkanı Ali Koç Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatürk olan bir genç

@swordofmari Anadolu ajansına göre seni aldatıyorum

2018-06-25 05:01

T.C.Cubuklu Oniki CubukluOniki

☾✰ Türküm, ☾✰ Atatürkçüyüm, ☾✰ Fenerbahçeliyim, ☾✰ İzmirliyim.
Bir ülkenin başına gelebilecek en büyük felaket CEHALETtir.

RT @SesliNecat: Arkadaşımın annesi için acil B-RH Negatif kana ihtiyacı var. Arkadaşımı arayabilirsiniz. 0532 786 83 21 Ankara Bayındır Has…

2018-06-25 05:00

stellaria laiklikilkesi

bu nasıl bi aymazlık?

Babam allah belanızı versin diye bagiriyo arsgdgg

2018-06-25 05:00

Okan okannnako

Finans Uzmanı /İkizler S.D.Ü Tekstil Müh. / Anadolu Üni. İşletme / Adü Uluslararası Ticaret ve İşletmecilik / Adü İşletme Finansman Yüksek Lisans

Erdoğan tek başına da girse ittifak da yapsa hep %52 alıyor. Nedir bunun mantığı #Secim2018 #BaşkanErdoğan #seçimFOXta

2018-06-25 05:00

mimoza synmimoza

ben yolu biliyorum

RT @Hakkiii_009: Bir arkadaş vardı, kardeş yüzebiliyorum ama ileri gidemiyorum diyordu ve ben o günden sonra hayatımı özetlerken hep o cüml…

2018-06-25 05:00

ecemtıver ecemtiver

DEU Mat

Kimsenin inancına partisine karışmak haddim değil ilgilenmiyorum ama yaşadığım şehirden hiç bu kadar utandığımı hat…

2018-06-25 05:00

Gülşah Işık Akbaş✏️ gulsahISIK

Fikri hür, vicdanı hür bir avukat!

Yürü be kardeşim!! 😂😂

2018-06-25 05:00

M.Aydın proguide34tr

pro.tour guide...hayatı sürekli mobil olan bi adam...80 model ...ve tabiki ATATÜRK MİLLİYETÇİSİ...TÜRK

@vekilince YAHU SİZ NERDESİNİZ ALLAH AŞKINA , ÇIKIN 2 LAF EDİN BE!!!

2018-06-25 05:00

Mehmed Özcan MehmetBozoklar

Oguzların Afşar boyundan
Allah hüzünlü kalbi sever
Gavsi Sani
/> İkizler burcu
#AbdülhamidHan hayranı
Konya Taşkent

@abdullahciftcib Der

2018-06-25 05:00

bişii dicem Sino_Style

besyolu

Hadi deneyelim 🤦🏼‍♀️

2018-06-25 04:59

MCMVII®🏆 LeventEHE

ÜLKEME,ATATÜRK'E ve FENERBAHÇEME laf söyletmem! akp'liler-fetocular,vatan hainleri uzak dursunlar!Küfürbazım!Kimseyi takip etmek zorunda değilim,kimse de beni.

RT @SesliNecat: Arkadaşımın annesi için acil B-RH Negatif kana ihtiyacı var. Arkadaşımı arayabilirsiniz. 0532 786 83 21 Ankara Bayındır Has…

2018-06-25 04:59

EdoizM edanurrbyrktrr

Trabzon / 17
Yeni Hesap

Anadolu Ajansına göre yarın hava karlı😂

2018-06-25 04:59

Dolunay pullu _DLNY_

2018-06-25 04:59

ATATÜRKÇÜ ANANE... esma_isl

YAŞA MUSTAFA KEMAL PAŞA YAŞA.

@vekiiliince Sayın İnce lütfen çık bir konuşma yap.Adam cıktı konuştu

2018-06-25 04:59

LOVE▪▪▪ Szdeask

BAŞAK😉MELANKOLİK🙄
@ASKMAWII


Ödül değilsin ceza değilsin
Sen hep benimsin yalnızlık

RT @Hakkiii_009: Kız belediye plajini, efekt vere vere miami sahiline dönüştürmüş mk

2018-06-25 04:59

LOVE▪▪▪ Szdeask

BAŞAK😉MELANKOLİK🙄
@ASKMAWII


Ödül değilsin ceza değilsin
Sen hep benimsin yalnızlık

RT @Hakkiii_009: Kuşlar çok ballısınız he uçup gitceniz vize yok pasaport yok biometrik foto yok kolları yukarı aşağı oynatıp gidiceniz biz…

2018-06-25 04:59

bişii dicem Sino_Style

besyolu

Şuan akp liler davullu zurnalı konvoya çıktı kutlama yapıyolar siz hayırdır yaa #kuşadası kendine gel

2018-06-25 04:59

Ali Koç 🇧🇷🇵🇹🇧🇪 Aleexdeesouzaa

Başkanı Ali Koç Cumhurbaşkanı Mustafa Kemal Atatürk olan bir genç

@swordofmari Anadolu ajansına göre doğayla aramda gizli bir aşk var

2018-06-25 04:59

Egemen Onay OnayEgemen

Kuşadası

RT @cerensariozkan: Gecemi keyiflendirebilecek tek şey yine senin tek bir fotoğrafınmış meğer.. #TurkeyElections2018 #MustafaKemalATATURK h…

2018-06-25 04:59

mimoza synmimoza

ben yolu biliyorum

RT @Hakkiii_009: Ego yerine, beyin kullanılsa keşke

2018-06-25 04:58

zeynep zeynepbutcher

.

@danlabilic Daddy❤️

2018-06-25 04:58

Polatcan DefRenkPolat

Twitter Inc.'in Türkiye'deki resmi hesabı. Şirketimiz, ürünlerimiz ve ortaklarımız hakkında bilgiler içerir.

@vekilince ne yapacağız bu halkı bunların eline bırakma nolur!!!

2018-06-25 04:58

Ege Gürsoy egegursoyy

Yasar University

I'm at Starbucks in Kuşadası, Aydın w/ @berkeruygur

2018-06-25 04:58

LOVE▪▪▪ Szdeask

BAŞAK😉MELANKOLİK🙄
@ASKMAWII


Ödül değilsin ceza değilsin
Sen hep benimsin yalnızlık

RT @Hakkiii_009: Ego yerine, beyin kullanılsa keşke

2018-06-25 04:58

YMete Han yigitmetehan1

şiir seviyorum onlar beni seviyor mu emin değilim

@ozerengz @satanslittlecat @oteberi Uğraştığımız insanlara bak , ay özür dilerim insan dedim

2018-06-25 04:58

Armağan Arıcı armaganarici

Uluslararası ilişkiler mezunu, ingilizlere göre kemalist, siyasal islamcılara göre kafir...

@ATACHAVEZKM1 @Dogu_Perincek Beyefendi batının nefret ettiği bir hükümete bayılır bayılır... İster antikemalist ols…

2018-06-25 04:58

ibrahim aibrahimay

@mrt_kkl İlk yükselişte malı boşaltıp, kraathaneye gidip çay kek yicem.

2018-06-25 04:58

Bekir Duran bekirduran09

Kurumayacak tek DENİZ sensin

Bu pisligi devrim temizler

2018-06-25 04:57

Kırık Pirinç🇨🇴🇵🇹 jakmia5

Yobazsavar Beşiktaşlı 21 insanoğlu

bu arada trt ye ödediğim vergilerde haram olsun #Seçim2018

2018-06-25 04:57

moondipity muffindiary

RT @Begumoz__: Anneme, "Allahım bu kızın saflığı beni öldürecek" dedim atış konusunda Nagi ile konuştuğu için.
Annem de diyor ki "O saflığ…

2018-06-25 04:57

LOVE▪▪▪ Szdeask

BAŞAK😉MELANKOLİK🙄
@ASKMAWII


Ödül değilsin ceza değilsin
Sen hep benimsin yalnızlık

RT @Hakkiii_009: Bir arkadaş vardı, kardeş yüzebiliyorum ama ileri gidemiyorum diyordu ve ben o günden sonra hayatımı özetlerken hep o cüml…

2018-06-25 04:57

ahmet üvez ahmetvez1

İzmirli,Atatürkçü,Fenerbahçe sevdalısı....En sonunda kazananlar sürekli doğruları yapmak için irade gösterenler olur..

@lubeayar Adam balkona çıktıktan sonra sadece ağlarız.ysk perşembe günü açıklar son durumu.burada chp nin sandıklar…

2018-06-25 04:57

Gamze Önel GamzeOnell

🥀

@imza_benmerve @itsmevax @Gamzeli7899 @EleutYasemin @sahinberkeer @phguelter @YavuzhanSzer @kocakoguzz @toskofacts…

2018-06-25 04:57