Tweets at Sarayköy, Denizli around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Sarayköy, Denizli 30km.


Search Results

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@CetinogluRukiye amına koydugumun hayatında dertler bitmiyor

2019-01-23 09:55

Cem Deniz Akyel CemDenizAkyel

👑

Annen uyanmasın diye kapıyı ince işçilikle açmak. Bunu sadece it gibi gezip bokunu çıkaranlar bilir..ig

2019-01-23 09:55

🦄 Habibeggs1

Pamukkale üniversitesi

@Tutku_Yuce 🙄

2019-01-23 09:55

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk Uzun bi süre bu duruma mecbur yaşadım şimdi istemsiz olarak kaçta yatarsam yatayım erkenden kalkıyorum am…

2019-01-23 09:55

Eylül haklisineylul

Sevgilimm @Besiktas ❤

RT @hlbaykus: Şöyle söyliyim; hayatım Türk edebiyatı olsa, sen Servet-i Fünun dönemim olurdun.

2019-01-23 09:55

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@nuhkarsli6 kızlarlisede > serserilereunide > arabalılarahayatta > zengin iş adamlarına bakarlarFakirler ne bok yesin

2019-01-23 09:55

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@huseyincrasan14 Bazen bir hikayeye aşık olursunkahraman önemsizdir Bazen de bir kahramana aşık olursunhikayesi bile yoktur

2019-01-23 09:55

ilhan nedemekilhan1

.

@mehmetberk1000 Bizim burda kaçak yapıyorlar 2 gün gözlerimiz görmüyo ama olsun

2019-01-23 09:54

Damn unbelibub_ble

Only music

CAHİLSİN CAHİİİLL

#bilistedim

2019-01-23 09:54

Derya'm DeryaKaradnz20

@sabihadogann Sebep

2019-01-23 09:54

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@vedattrbulbul O bi an gelen aman artık hic ugraşamam kendi kaybeder hissi cok güzel keşke 30 saniyeden fazla sürse

2019-01-23 09:54

Oğulcan imtiiyaaaz

doğumum bir kaostu yaşamım bir kaos hayatımın enstantanelerini kaosa borçluyum ben borcumu öderim kaos hüküm sürer

insta yakın arkdslar özelligini bida kullanmayacagıma dair yemin edebilirim cok büyük linc yedim amq :d

2019-01-23 09:54

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@PelinBelgemen Sürüklenirsek hicizdayanırsak varızPeyami Safa

2019-01-23 09:54

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

Bir kere gördüğüm ve hakkında hiçbir şey bilmediğim birini nasıl bulabilirim

2019-01-23 09:53

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@cigdemhhAkyuz En uzun öpüşme rekoru 31 saat30 dakika30 saniyedir

2019-01-23 09:53

Damn unbelibub_ble

Only music

@ZsZorzSz @bangtantrbat @KralPop İyi dedin krall

2019-01-23 09:53

Recep ÖZGEN  Barak_112

Biyografiye Gerek Yok. Zaten İnsanlar Seni Fotoğraflarına Göre Yargılayacak.

En büyük pişmanlığımsın.

2019-01-23 09:53

ALİ AMA YIKIK AliCetiinkaya

size yemin ediyorum götün teki oldum rahat ettim

RT @AliCetiinkaya: “çünkü sevmek icin mecaliniz, yaşamak için gücünüz kalmayacak”

2019-01-23 09:52

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@HulyaypHanci Hayal gücü geniş insanlar karmaşık problemleri cözme konusunda daha başarılıdırlar

2019-01-23 09:52

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Edebiyatı sevmeyen birinden aşk istemeyin

2019-01-23 09:52

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@DadaliIpek Gencken aptalca şeyler yapmazsanyaşlılıgında gulerek hatırlayacagın anıların olmaz

2019-01-23 09:52

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk Tatil hemen bitiyor uyuyunca ya olabildiği kadar geç yatıp erken kalkmaya çalışıyorum

2019-01-23 09:52

Büyücü Goşa buyucugosa

¯\_(ツ)_/¯

@basakjonsdottir Bi parça bitter çikolata ve soda 👌

2019-01-23 09:52

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@merttryazici Bazıları hic delirmez Ne korkunc bir hayat sürüyorlardırkim bilir

2019-01-23 09:52

Recep ÖZGEN  Barak_112

Biyografiye Gerek Yok. Zaten İnsanlar Seni Fotoğraflarına Göre Yargılayacak.

Bana ne olduğunu bir kez daha kanıtladın teşekkürler.

2019-01-23 09:52

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Kızlar bazen konuşurken saçmalar oda yetersiz düzey olmadıgı için

2019-01-23 09:51

Damn unbelibub_ble

Only music

Çok mutluydum amk Run'ın 60.bölümünü izledim. Yumoş yumoş sırıtıyordum. 4dk sürdü. Vlive'ı kapattım,Twitter'a girdi…

2019-01-23 09:51

Sude sudeeecaglaar

Hayal gücünün intiharı* SDÜ📚

O kadar doğru ki..

2019-01-23 09:51

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@SenahhEkiz Ne kazandıgını bilmiyorum ama umarım beni kaybettigine degmiştir

2019-01-23 09:51

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@EmreGdek8 Her şeyin kadar degildegeri kadar seveceksin cunku beklentin ne kadar cok olursao kadar kırılırsın

2019-01-23 09:51

Çakii MCakanel

Pau Engineer

@omuribiss 🚬🚬

2019-01-23 09:51

üüf irem iremkaracamx

Atam sen kalk vallahi billahi ben yatarım SAÜ

Aç kalbini bana, buralar dar

2019-01-23 09:51

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@berkay_hatinol Dışarıya kapanmak esasen iceri acılmaktır Huzur mu istiyorsun az eşya az insan

2019-01-23 09:50

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@sadsprofile @gamzebogdn Enjoy your meal

2019-01-23 09:50

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Aşkın ayıbı sadece yanında duran sevgilinin arkadaşların arasında küçük düşmesi dir

2019-01-23 09:50

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@yasintracar Ve dövuşebilirim Dogru buldugumhaklı buldugumguzel buldugum her şey ve herkes icin yaşım başım buna engel degil

2019-01-23 09:50

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk Çıkalım da boşluğa düşmeyelim ben ne düşünecem şimdi 😂

2019-01-23 09:50

Harun Eren Demirtürk HEDemirturk

yüksek doz

İnsanlar ölmeyi beklerken yaşamayı unutuyorlar

2019-01-23 09:50

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@cigdemhhAkyuz KatlamalıHarcaHayır katlamalı harc parasına hayır diyoruz

2019-01-23 09:50

üüf irem iremkaracamx

Atam sen kalk vallahi billahi ben yatarım SAÜ

Çünkü ölmek var ve sen çok güzelsin.

2019-01-23 09:49

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@GuzinhhPala419 uzman dar bir alanda yapılabilecek tum hataları yapmış kişiye denir

2019-01-23 09:49

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@GordukHasibe Gökyuzu gibi bir şey bu cocuklukhicbir yere gitmiyor

2019-01-23 09:49

Recep ÖZGEN  Barak_112

Biyografiye Gerek Yok. Zaten İnsanlar Seni Fotoğraflarına Göre Yargılayacak.

@ferataksuonline Ayrılığın ertesi günü başka oğlanlarla konuşmaması gerekiyor. Biz buna bişi diyoz 😂 da neyse

2019-01-23 09:49

Harun Eren Demirtürk HEDemirturk

yüksek doz

Eski okulumda yeşil ayın konferansında keneviri savunduğunu için disiplin cezası alıyordum fakat şimdi Türkiye'de y…

2019-01-23 09:49

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@SSaglikoglu Manyak bu adamYiyecek başka birşey bulamadınmı tkBk6yLzV1

2019-01-23 09:49

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Uyumayanları görelim hadi

2019-01-23 09:49

Serkan Çelik 🇹🇷 ❤️💙 serkancelik61

♡Trabzon
♡Trabzonspor
♡Beden Eğitimi Öğretmeni
◇KPSS
◇Genel Kültür
◇Eğitim bilimleri
◇Entelektüel Bilgiler

RT @Denizli_GSB: Sevgili Çocuklar; "Tatil Coşkun, Spor Tutkun Olsun" diyerek hepinizi yarı yıl tatilinde spor salonlarına bekliyoruz.
@meh…

2019-01-23 09:48

ferhat atmaca ferhatatmaca258

19

Bu akşam heryanımda ağrı sanki tüm sıkıntım olmamana bağlı

2019-01-23 09:48

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@serdarcverguc cok uzucu bir sey ama artik insanlar hayallerini bile baska memleketlerde kuruyorlar tootsie

2019-01-23 09:48

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@HalimeTanbas anlatmak istedigim cok şeykonuşmak istedigim tek kişi var

2019-01-23 09:48

Merve Dilara mrve_dilara

Paü-Biyomedikal müh.
AIESEC

Tüm aile oturduk sülalenin dedikodusunu yapıyoruz yıllanmış şeyler öğrendim ne biçim bi sülalemiz varmış bizim öyle

2019-01-23 09:48

Recep ÖZGEN  Barak_112

Biyografiye Gerek Yok. Zaten İnsanlar Seni Fotoğraflarına Göre Yargılayacak.

Gerçekten en iyi kararı vermişim. Çünkü böylesine taş olsa dayanmaz. Emek hırsızları.

2019-01-23 09:48

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@haldunt62560610 cocuklugunu tam yapmamış insan kolay kolay tam bir insan olamaz

2019-01-23 09:48

KVR1ND€$€N☆彡 KAZIMKAANESEN1

ZAAFIMSIN…
#.T.

Ne kavuşabiliyorum ne unutabiliyorum en zoruda bu.

2019-01-23 09:47

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@cigdemhhAkyuz Bazen ''sevsene ibne'' diye bagırası geliyor insanın

2019-01-23 09:47

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@aykalakbulut885 Zaman unutturmazuyuşturur

2019-01-23 09:47

Firdevs Günyel FirdevsGunyel

İyi bir roman bize kahramanının gerceklerini

@iskenderozcan79 Şeytana aşkla bakınca onu melek sanırsın

2019-01-23 09:46

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk E ama şey yapma artık ya bu moddan çıkıp gidip balkondaki Çiçekleri koklayasım yok şu an 😂

2019-01-23 09:46

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Biraz radyo da takılalım

2019-01-23 09:46

Samet SametElgin

Siz gidin abi benim işim çıktı gelemiyorum

Kanser oçları kanser

2019-01-23 09:46

Eftallyaa🌸 eftallyaa20

Kuş kadar ..🌸

Biseyin kalbini kırması için yanlış olması gerekmez ki..

2019-01-23 09:46

Gökçe gokcesaydam1

PAÜ

5 günde bir Türk dizisinde 20. Bölüme gelmek ağır işsizlik belirtisi galiba

2019-01-23 09:45

Havva havvac_236

Bi bitki çayı filan yapayım kendime aman diyeyim, sonra hastanelik filan olurum korktum adjdhsdjdjsjksdjsj

2019-01-23 09:45

Horoz Media 🐓 HorozMedia

Horoz Media - Horozun öttüğü yer ! Bu sayfada Denizlispor’a ayit tüm haberler bulacaksınız ! Admin: @1905has0

Bir zamanlar bizi Avrupa'da gururlandıran Türk futbolunun köklü kulüplerinden Gaziantepspor, ligden çekildiğini açı…

2019-01-23 09:44

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Trip atan kızlara diyecek söz bulamıyorum kaybettim

2019-01-23 09:44

b ö ş r a busrafidan09

birmetreelliüçsantimetre ve üzgün @busra_09_

Neyse bi gidiym uyumaya çalışayım iyi geceler

2019-01-23 09:43

ilhan nedemekilhan1

.

Birbirimizi hiç tanımıyoruz ama ortak dertlerimiz var.

2019-01-23 09:43

Şule esraarutan

FBL'15. #kırmızıpolarlılar

karı koca ölümsüzlük yemini iksiri ne bug varsa yaptınız dimi?

2019-01-23 09:43

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk Ama haksız da değilsin

2019-01-23 09:43

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Sen hayalini bitirdin ben aynı yerdeyim

2019-01-23 09:43

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk Üç günlük dünyada şu sıralar elimde bi bu var hazır buralardayken kıymetini bileyim diyorum 😂

2019-01-23 09:42

b ö ş r a busrafidan09

birmetreelliüçsantimetre ve üzgün @busra_09_

@OzkanKolsuzoglu O

2019-01-23 09:42

Damn unbelibub_ble

Only music

Ülkecek çok mutluyuz, derdimiz tasamız da yok. Ah hayat ne güzel çicekler böcekler falan. Öyle galesiz ve boşuz ki…

2019-01-23 09:42

Mihrican🌞 mymihrican

📓PAÜ 💎TDE

Yata kalka geçerim ben bunu dediğim derslerden kalma huyumdan ne zaman vazgeçeceğim acaba?

2019-01-23 09:42

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Kızlara küfür yakışmıyor valla bak

2019-01-23 09:42

🌷🌷Issa 🌷🌷 Amali20211

🌷Hayat, iyi ve iyilikle tanışmamı, iyilikle kötülükle tanışmamayı, yardımseverlikle yardım etmeyi ve yardımın kötüye kullanılmasını sağlamayı öğretti.🌷

RT @aaykutbey: Ayip olmasin diye istemedigim halde cevap veririm, ayip olmasin diye birini kirmam, ayip olmasin diye birini terslemem, ayip…

2019-01-23 09:42

KVR1ND€$€N☆彡 KAZIMKAANESEN1

ZAAFIMSIN…
#.T.

Mum ağlamadıkça, alev gülmez.

2019-01-23 09:42

Ahmet Ahmet42173757

Ahmet

RT @TaymanNihal: "Baba bu harçlık bana yetmiyor!"

diyen oğluna durumu soran baba öyle güzel bir cevap alıyor ki...

Keşke dünyanın bütün…

2019-01-23 09:41

+x 🎧💪🏻 gregoire_lmr

Fan d'Apple , de série mais aussi d'Electro et de Dubstep 🎵💣😍👌🤙🏻 #N 💖🥰

RT @iFenixx: About the security content of iOS 12.1.3

2019-01-23 09:41

+x 🎧💪🏻 gregoire_lmr

Fan d'Apple , de série mais aussi d'Electro et de Dubstep 🎵💣😍👌🤙🏻 #N 💖🥰

RT @iFenixx: iOS 12.1.3 About Apple security updates by @_bazad

AppleKeyStore - CVE-2019-6235: Brandon Azad
Kernel - CVE-2019-6225: Brand…

2019-01-23 09:40

Veda.rt leylimley_rt

Ana hesap: @LeY_LiM_LeYY

RT @AlbertoFB__: Özledim lann #SenAnlatKaradeniz

2019-01-23 09:40

para borsa 20paraborsa20

Long Term Investor & #TemettüYatırımcısı

@1982ersin @KamuranDemir35 ASELSAN ucuzmu 7den geldi niye bekliyor

2019-01-23 09:40

|258| o1Incompatible1

“Bu benim lan” 🏴

Öyle ölmem ya

2019-01-23 09:40

Horoz Media 🐓 HorozMedia

Horoz Media - Horozun öttüğü yer ! Bu sayfada Denizlispor’a ayit tüm haberler bulacaksınız ! Admin: @1905has0

#GaziantepsporaSahipÇıkılsın !!

2019-01-23 09:40

A. Pozyo laplabu

Şşt.

RT @FerahOnell: "Bu memlekette banka soyarken kar maskesi, ülke soyarken de Atatürk maskesi taktılar."

Uğur Mumcu
#yilmazozdil
https://…

2019-01-23 09:39

Yağız Alp Çevik Alp_187erz

her şeyi sevebilirim , except obligations Bilemiyorum Altan

@80sdrunk O zaman bende nefretime nefret katayım belki sonunda hulk’a falan dönüşürüm

2019-01-23 09:39

AYŞENUR ziyanoluyorummm

Gözlük kullanan insanlar foto çekilirken neden gözlüğünü cikariyo

2019-01-23 09:38

Hüseyin Özdemir tchsynozdemir

İYİ PARTİ GENEL MERKEZ DELEGESİ İYİ Parti Denizli İl Kurucu İl Yönetim Kurulu Üyelesi EngelSizlerDiniz ♿ #AOG

RT @tchsynozdemir: @ggffeeyy @BabatasKadir @EvitanNeslihan @parlakc @ccc_fatma @elaisacat19 @asenaasla @fevziBodur @suheylapkdmr @SabaGulha…

2019-01-23 09:38

Seda Seda47651106

RT @caniminacisina: "Başkasına dayanan tüm merdivenler devrilir. Kendi sırtına basa basa oluyor her şey. İnanamazsın ama gerçekten yapabili…

2019-01-23 09:37

Çakii MCakanel

Pau Engineer

Seni kendimden sakınıp,
bir başka kalbe emanet ettim..

2019-01-23 09:37

Arda Gönülaçar arda_gonulacar

Herşey aslına rücuu eder

RT @sagbasozkan: Hikmet taşımayan söz gevezelik,
tefekkür bulunmayan sükût gaflettir.

| Hasan-ı Basri Hz.

2019-01-23 09:37

+x 🎧💪🏻 gregoire_lmr

Fan d'Apple , de série mais aussi d'Electro et de Dubstep 🎵💣😍👌🤙🏻 #N 💖🥰

RT @iFenixx: iOS 12.1.3 About Apple security updates by @i41nbeer

IOKit - CVE-2019-6214: Ian Beer of Google Project Zero
Kernel - CVE-201…

2019-01-23 09:36

Beyza beyzaslaan

🌙

Hayatımda değişikler yapma kararı aldıktan sonra dolabın yerini degiştirdim büyük gelişme ev halkı buna hazır degildi iyi geceler

2019-01-23 09:36

Özlem pudralistan

international Nurse
❤C


instagram @pudralistann

RT @TaymanNihal: "Baba bu harçlık bana yetmiyor!"

diyen oğluna durumu soran baba öyle güzel bir cevap alıyor ki...

Keşke dünyanın bütün…

2019-01-23 09:36

Recep ÖZGEN  Barak_112

Biyografiye Gerek Yok. Zaten İnsanlar Seni Fotoğraflarına Göre Yargılayacak.

Ben bişey diyorsam doğrudur 😉 kanında var demekki.

2019-01-23 09:35

Oğuzhan Cbr CabarOguzhan

evren araştırmacısı dünya gizemi

Instagram dan takip edebilirsiniz
Oğuzhancbr

2019-01-23 09:35

Sena Ayvaz SenaAyvaz

RT @unbelibub_ble: Öyle demeyin arkadaşlar kıl ve ta*ak önemli. Onlar olmasa bu erkekler nasıl düşünür? Nasıl yer içer? Nasıl hayatta kalır…

2019-01-23 09:35

Recep ÖZGEN  Barak_112

Biyografiye Gerek Yok. Zaten İnsanlar Seni Fotoğraflarına Göre Yargılayacak.

Huylu huyundan vazgeçmezzz.

2019-01-23 09:34

Nur Çalhan NurCalhan

PAU👑

Öldürmeyen allah bu saatte ‘acaba yarın ne giysem’ diye düşündürterek süründürüyor.

2019-01-23 09:34

Damn unbelibub_ble

Only music

Öyle demeyin arkadaşlar kıl ve ta*ak önemli. Onlar olmasa bu erkekler nasıl düşünür? Nasıl yer içer? Nasıl hayatta…

2019-01-23 09:33