Tweets at Santai Xian, Mianyang Shi, Sichuan Sheng around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Santai Xian, Mianyang Shi, Sichuan Sheng 30km.


Search Results

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

santai chill relax. amalkan pergi mampus dan tak amik kesah 👌

2019-02-21 22:06

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

lapar laa haih

2019-02-21 06:05

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

sorang je nii haih nasib badan dduk luar tkleh balik.

2019-02-21 05:45

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

tidurr lenaaa

2019-02-21 05:44

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

@wixd__ tak. laki mintk orng bj kan , tak feel.

2019-02-20 20:01

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

punyaalaah bosan ni hari

2019-02-20 03:09

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

sometimes" hidup ni terpakse bersendiri🚶

2019-02-19 18:58

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

no choice.
But I like this game.
Mu 🆚 Chelsea.

2019-02-19 04:52

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

umobile korang ok ke? Macam anjirr je aku punya👎

2019-02-19 04:36

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

paiseyy

2019-02-18 21:35

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

terasa sikit je.. mmng dah plan masing2.

2019-02-18 21:28

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

goodgameGuys.

2019-02-18 21:27

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

dah selalu sangat Bangun petang, Pubg punya hal

2019-02-18 17:49

nëlly nellykarrisaaa

cakap memang tak pakai otak , tapi pakai mulut

RT @zizul_nuar: Bulan Feb ni kurang cantik laa smua bende malang haih, semoga hari esok lebih elok.

2019-02-18 07:39

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

Bulan Feb ni kurang cantik laa smua bende malang haih, semoga hari esok lebih elok.

2019-02-18 04:35

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

nasib aku sama jee sampai skrng

2019-02-17 08:44

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

hati kalau tak tenang ni jadinyaa

2019-02-17 08:12

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

tahu , aku memang orang tak bergunaa
dan aku tak mintak pon semua ni

2019-02-17 08:04

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

ape eh yng terjadi smua salah aku ke
teruk kali ni kne , dah smpi tk mengaku aku ni siapa

2019-02-17 08:00

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

Bal punya hal korng mcm tu skali eh. kk

2019-02-15 23:11

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

kalau da bole blaa akuu da blaa lama daa

2019-02-15 21:58

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

lapar teruk eh

2019-02-15 04:20

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

nak sangat rasa hidup senang

2019-02-15 02:47

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

harap smuanya ok

2019-02-14 19:59

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

betul ke lepasni semua da berjauhan.

2019-02-13 23:48

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

hari tk cantik eh kawan

2019-02-13 21:40

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

mood nak tidur lagi ni

2019-02-13 19:20

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

kene tidur dulu baru ade mood kot.

2019-02-13 10:49

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

can't sleep

2019-02-13 10:47

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

ahhh aku tetap paiseyy. eceh

2019-02-13 08:21

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

Sok duk umah je. K tido lena

2019-02-13 06:33

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

Semoga hari ESOK lebih bermakna, lebih indah, lebih naise, lebih cun cun, dan jgn nak lebih lebih aeh .. sebab hari ni kecewa teruk👎

2019-02-13 06:32

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

I
T
S
O
K
A
Y
👌

2019-02-13 06:27

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

2jam yng takde pape . TQ

2019-02-13 06:24

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

tak selesa pulak dgn ayat ayat tu

2019-02-13 05:52

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

semoga dipanjangkan umurnya dan dimurahkan rezeki, amin..

2019-02-13 03:23

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

haih

2019-02-13 00:41

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

ingat.. tu cuma hany lakonan semata mata

2019-02-12 23:12

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

@ERAdotje 1240 /1420

2019-02-12 21:08

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

semoga hari esok lebih naise ...

2019-02-12 07:22

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

baru dapat masuk rumah

2019-02-12 07:15

Jancokkk zizul_nuar

Suka duka

pernahh sakit tapi tak pernah sesakitt ini..

#digigitnyamuk

2019-02-12 05:11