Tweets at Bandar Inderapura, Jerantut, Pahang around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Bandar Inderapura, Jerantut, Pahang 30km.


Search Results

Jimmy Malek 🇲🇾🌺 Jimmyeon

I wanna be a living legend. #HiVision #TeamEnigma

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:57

Faizul Chamberlain darksun9452

wake up 3X
~Liverpool FC YNWA

Banyak rupanya sebab batal puasa ni rupanya....terhibur😂

2018-05-25 23:57

Firdaus Abdillah Hamzah pipiyapong

CEO @NeonTerbit, syarikat penerbitan buku cerita sedap. Editor in Chief saluran perdana belia berbudaya

@Fred9Fareed @erk888 @azraeimuhamad Aduhhh asal jahat je akuuu

2018-05-25 23:57

Ca'oi AreJuad MS_Azuad

Ex student SKSP, SMKSAJS & Polisas
#KejorYobKejor #GGMU
ig : ms_azuad

@zafirahnazri Adab resign ari tu.. ckp nak jual jagung.

2018-05-25 23:57

MUJIBU mujibzaaba

kah!🙃

Good news🙃

2018-05-25 23:57

EijaAmdan11 iameijaamdan_sz

#TakHidupDekPujiTakMatiDekKeji #FootballLovers

@AmukT0kGajah Kannn... tawu xpe

2018-05-25 23:57

Firdaus Abdillah Hamzah pipiyapong

CEO @NeonTerbit, syarikat penerbitan buku cerita sedap. Editor in Chief saluran perdana belia berbudaya

@aimanreth Powerrr

2018-05-25 23:57

acap asyraaf_zahar

terer gebang bile cerita

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:57

Firdaus Abdillah Hamzah pipiyapong

CEO @NeonTerbit, syarikat penerbitan buku cerita sedap. Editor in Chief saluran perdana belia berbudaya

@Dlish7 Kahkahkah la ada lagi pada Fixi rupanya

2018-05-25 23:56

Andy MrCool514

Leave for nothing or die for something

I started a live stream on @YouTube:

2018-05-25 23:56

farǝǝz ツ fareezdaniel__

kau takkan pernah lari dari masalah

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:56

EijaAmdan11 iameijaamdan_sz

#TakHidupDekPujiTakMatiDekKeji #FootballLovers

Geng blkg yg buat gol belake..

2018-05-25 23:56

L. elyahalim_

Perfect

@azraeimuhamad Mulai harini panggil aku Darren

2018-05-25 23:56

Firdaus Abdillah Hamzah pipiyapong

CEO @NeonTerbit, syarikat penerbitan buku cerita sedap. Editor in Chief saluran perdana belia berbudaya

@hanimomo Dua kali laaa

2018-05-25 23:55

_zwn® AzwanMiswan

#PositiveVibes

@luqmonade_ Pardon me ? Im your spirit animal.

2018-05-25 23:55

iza'an ZuhailiIzaan

HambaNya.

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:55

EijaAmdan11 iameijaamdan_sz

#TakHidupDekPujiTakMatiDekKeji #FootballLovers

KL main jahat... main bahan kaki orang🙄🙄🙄

2018-05-25 23:55

Wilfried _Zulhilminsrdn

I don't care who's the first and who's the top.

RT @pipiyapong: Himpunan raksasa di Perlis.

2018-05-25 23:55

Kaiju Bersayap AkhmalSahmi

Dulu dulu hebat...

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:54

You qaueenx

RT @hisyam____: Sedikit hasil kerja saya untuk tahun terakhir dalam bidang seni bina.

2018-05-25 23:54

فضيلة الحكام HakKam95

~sacrifice something to get the best one~ Lecturer in future #IQKL #95GEN #MTNP #UKM #HALAMADRID

takde ‘bunga’, takpe je, boleh hidup
takde ‘matahari’, gelap dunia -dehey-

2018-05-25 23:54

Emann AimanBahar

Dream Chasers.

@mirulroslii

2018-05-25 23:53

Siti Nur Maisarah sitimaisarah023

Ig:_maisaraaaaaa

@qyscha_ @pop4youmy POP SOCKET MALAYSIA

2018-05-25 23:53

Wahyu Hidayah whyhdyh

kenapa part last mv gong nekara tu ada iqram hahahahahaha 😂😂

2018-05-25 23:53

meeeenn YsmnSbrnaHrun

im not perfect but i thankful

RT @pipiyapong: Member aku cakap di Perlis tak cukup orang nak buat sembahyang Jumaat. Kena pergi Kedah.

2018-05-25 23:53

Ahmad Solomon shukrillex

huhu

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:52

Izhar. izhar_Ddin

Apa Nak kisah mahu hidup. UTM

@anisasmin Eiuw nisss

2018-05-25 23:51

nix nixlee__

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:51

A-p Mohd Fikhri ApStap

Indeed we belong to Allah, and indeed to him we will return

Tak boleh betul tengok iklan mcd ni

2018-05-25 23:51

wanhasnuddin_ wanhasnuddin_

Allah, family and friends. sabrina's ❤

RT @pipiyapong: Member aku cakap di Perlis tak cukup orang nak buat sembahyang Jumaat. Kena pergi Kedah.

2018-05-25 23:51

********* zulhelmi_zaini

road to graduation

RT @pipiyapong: Member aku cakap di Perlis tak cukup orang nak buat sembahyang Jumaat. Kena pergi Kedah.

2018-05-25 23:51

Kemmal akmalzulhilmi_

(Kita kongsi nama bangsa, tapi tidak kasta bahasa) [22] Mechanical Engineering // UiTM SA

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:51

_zwn® AzwanMiswan

#PositiveVibes

Politic here and there. Macai everywhere.

2018-05-25 23:51

Putung Arang PutungArang

@ambar1341 Koi ore tganu dok pahang

2018-05-25 23:51

◀ Z hzmlhfz_22

RT @pipiyapong: Tapi sedap juga suara Nurul Izzah ni. Berdebar je rasa dengar dia sebut hai

2018-05-25 23:50

King👑 Aristun Shah. AFDihaizad

Tribes of Judah.🇮🇱

@aariifaahnh Hahahha bgi thu dulu ko dpt mana

2018-05-25 23:50

Muhammad IzzattIzzddn

@NajmiReggae @snazmi23 jarang lah meniaga tak bijak mek. hahaha arek piro ?

2018-05-25 23:50

Wilfried _Zulhilminsrdn

I don't care who's the first and who's the top.

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:50

. safwans562

.

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:50

Joscis thenameisjoscis

I work for the aliens collecting information about humans on earth

RT @aktivis_alam: Kampung Org Asli di Lipis Pahang ini bakal ditelenggami oleh empangan hidroelektrik tidak lama lagi.

Selain pembalakan &…

2018-05-25 23:49

_zwn® AzwanMiswan

#PositiveVibes

@luqmonade_ NOKKK TAK SANGKA U TWITPEMESS ! SEMBAHH

2018-05-25 23:49

. fazlinaEyna

siapa nak pergi dipersilakan, siapa yang tinggal kita eratkan. MUDAH! Semoga Fazlina DL First Class setiap sem. Amin. Semoga Fazlina cepat jadi cikgu!

@fahenfendi Hai datanglah ke klinik nabilah

2018-05-25 23:49

faiq MhdFaiq7

22 | 🇲🇾 🇪🇬 | #pencintaquran #footballer #ggmu

RT @HakKam95: Terima Kasih Orang Bloomington, Indiana

Jumpa lagi 👋🏻😇

#Ramadhan2018

2018-05-25 23:48

Imam Muda AE Kakaroach

Running onto football field in sneakers #YNWA

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:48

princess🦄 dayanaezasli

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:48

Hazrin hazrinhadi

A John Doe.

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:48

ㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤ ㅤㅤ isasukeyell

#MTID #JTID #KTBFFH #Y3LL

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:48

luqmann kemeyhakim

nobody said it was easy

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:47

SheeroSpanks. iCharlous

I see my vision burn, I feel my memories fade with time. // But I'm too young to worry. Mermaid.

Dah lah. Tak nak kawan. Jumpa next sem.

2018-05-25 23:47

hidayah. nrlhidya

Pisanthrophobia.

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:47

Ca'oi AreJuad MS_Azuad

Ex student SKSP, SMKSAJS & Polisas
#KejorYobKejor #GGMU
ig : ms_azuad

@zafirahnazri Hahahaha aku mmg takde adab. Sbb adab balik kg.

2018-05-25 23:46

ahmok ZxlShaz__

Budak baru nak up!!

Budak² kemahiran IKM,LUMUT

2018-05-25 23:46

swang keyyol__

send me flower 🌼🌸🌼🌸

RT @pipiyapong: Himpunan raksasa di Perlis.

2018-05-25 23:45

ajamnop ajammaldini

unluckeeee -lucas

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:45

DausDaha firdaus_NFa

Islam dan akal

@bharianmy Eh! Hutang2 sblom ni spe yg punye kje...spe yg memerintah sblom ni.

2018-05-25 23:45

the.izz.s ekjozbuluh

I am a person; which some of you liked and some of you didn’t. Tweet, RT & Reply ikut suka.

@CikStrawberi Ni review my 10yrs old son. Huhuhu

2018-05-25 23:45

ZA syienmerza

21 | KL | instagram : _s.miirza

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:45

انوار١٧ zulfadlianuar17

19. UITM ARAU. IG : zulfadlianuar17

I miss u 💕

2018-05-25 23:45

🕴🏻 hxmiwol_

RT @pipiyapong: Jangan jangan yang talipon tu Azrul Kanda

2018-05-25 23:44

Ca'oi AreJuad MS_Azuad

Ex student SKSP, SMKSAJS & Polisas
#KejorYobKejor #GGMU
ig : ms_azuad

@zafirahnazri Puihhh *ludah tepi tingkap

2018-05-25 23:44

AtikahAlias atikah_alias

titik

#kayuhitam #tanjungmalim #upsi

Tak boleh move on betul dgn abg agong ni..

2018-05-25 23:43

Rose _atkhrhm

You’re my bad boy 🌹

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:43

ying Kekying_

lait a kulkit.

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:43

Amirul Aziz amirullaziz

An epitome of failure.

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:43

Aiman Danial aimandanial41

21 | USIM

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:43

Ca'oi AreJuad MS_Azuad

Ex student SKSP, SMKSAJS & Polisas
#KejorYobKejor #GGMU
ig : ms_azuad

@zafirahnazri Kahkahkah.. aku kagum sgt sampaikan aku nak bgtau seluruh rakyat mlysia

2018-05-25 23:43

法哈 farhamadh

the blind arrows of piercing cold ice and warm melting heart; tearing me apart//BA

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:42

Gombak101 gombak101

Was born & grew up in Gombak, and am darn proud of it.

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:42

Yein ¥ sobasamm

22 | Visual Designer to be / PSN ID: MosKillers | MHW : HR14 | NFSPayback : RX-7 Spirit R

Cadar dari syurga gais.. please beli

2018-05-25 23:42

halimi ismail squehh

persona non grata

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:41

aqmal™ wakdonno

Wanderlust

@MFMiraFilzah Hari tuh ada balas ig story dgn zizan ke 🌚 done membawang

2018-05-25 23:41

xx aneyy__

okay je ni 😉

RT @pipiyapong: Jangan jangan yang talipon tu Azrul Kanda

2018-05-25 23:41

afendibaijan afendibaijan

berubah lah kita #jingga13

HappyBirthday to you! HappyBirthday to you! HappyBirthday to ! HappyBirthday to you! May Allah bless you bestie! Smilee! ;)

2018-05-25 23:41

Mastani 🌸 ™ Arinasyafiqah

AR's 💖

Fuhh 4hari 4malam ngadap esaimen polisi , hakak feningg

2018-05-25 23:41

WNA jijoyy

civil..
23
hidup mengikut aturan

@amirul_ewal tea ais...meee kari.haha

2018-05-25 23:40

Yein ¥ sobasamm

22 | Visual Designer to be / PSN ID: MosKillers | MHW : HR14 | NFSPayback : RX-7 Spirit R

@ameerulswift Hahaha

2018-05-25 23:40

Haykal Fahim haykalfahim

The Bones of What You Believe

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:40

Lady ع 💅 AinHighest

What ? 🙄

ain | 25 | Jerantut | ig: ain_highest

Alah mengade nyeeeeee

2018-05-25 23:40

Uncle Joy Joykarnain

Tetap dan berpencen. Mansuhkan rombongan ahli JKKK ke Langkawi. #FreeChamangToday

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:40

aurora lane aisyah_lane

toink toink

Macam aku buat muet tadi hahahahhahahahahahhaha

2018-05-25 23:39

the.izz.s ekjozbuluh

I am a person; which some of you liked and some of you didn’t. Tweet, RT & Reply ikut suka.

Sedap jambu ni, tapi susah nak dapat. Betul ke kat R&R Tapah je yang ada jual? #JerukJambu

2018-05-25 23:39

♚ Aingggg ♚ Manjeee__

Princess Encik Remli dan Puan Kamariah. Tolong jangan pernah bosan dengan aku kalau aku dah mula sayangkan kau.

Alhamdulillah. Safely arrived, thankyou abe 😘❤️ (@ Taman Desa Jaya 2 in Bandar Pusat Jengka, Pahang)

2018-05-25 23:39

Faeez Faster faeezfaster

🚩🇲🇾🇸🇦🇦🇪🇦🇹🇮🇹🇫🇷🇬🇧🇳🇱🇧🇪🇩🇪🇯🇵🇮🇩🇲🇴🇭🇰🇹🇭🇸🇬🇰🇭 & still counting
#ABCD #YNWA

#YNWA

2018-05-25 23:39

Q 👸🏼 ainimalek_

stop comparing yourself to everyone you meet. allah tahu apa yg terbaik ✨🌸

Balik rumah nanti mak tengok pulak, haaaa mak akan bebel lah.

"tula tukar-tukar product lagi. org dah kata klu gun…

2018-05-25 23:38

kAzAkI Jr SaifulKazaki

@dzlynx Da kawin jgn lupe ajak

2018-05-25 23:38

Huda Othman CikWho_da

“Sometimes the questions are complicated and the answers are simple.”

@dihasyazwani Mcm2 fashion ngarut skrg.. 😂

2018-05-25 23:37

Afiq Tajudin afiqtajudin

Bijak. Berani. Adventurous. Anti shopping. Buta fesyen. Celik hati.

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:37

Aliff Hakimi madlepnice

outspoken. make people happy

Sejujurnya tersentap namun aku bersyukur Tuhan temukan aku dengan kamu. Terima kasih mengingatkan aku tentang penti…

2018-05-25 23:37

Emann AimanBahar

Dream Chasers.

@amirulhafizr Kulim kedai apaa

2018-05-25 23:36

aqmal™ wakdonno

Wanderlust

@nurrafidahhh Chill sis,kdang jenis yg susah dpt nih susah lepas 😁👌🏼

2018-05-25 23:36

halimi ismail squehh

persona non grata

RT @HfizHafifi: Hutang 1 trilion.

"Tipu".

*Tunjuk kira2

"Kenapa tunjuk? Nanti foreign investor panik dan lari".

*Facepalm

2018-05-25 23:36

Taqiyuddin Arifin truetaqi

Not a good human

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:35

PokNik usafiai

Things could only get better!

@SumishaCNA Coming from Malay Mail?? REALLY??

2018-05-25 23:35

Q 👸🏼 ainimalek_

stop comparing yourself to everyone you meet. allah tahu apa yg terbaik ✨🌸

paling sweet "nanti haye balik, awok try ehhh YG ni. tengok ok tak?"

Concern sangatss 😭 mohon belanja i jumpa dermatologist haha 😂

2018-05-25 23:35

👑 _zrhmohd

acc baru sebab lupa pasword acc lama 💩
| coucou ✋ |

Bingai jenis tegur mcmtu. 😒

2018-05-25 23:34

Ca'oi AreJuad MS_Azuad

Ex student SKSP, SMKSAJS & Polisas
#KejorYobKejor #GGMU
ig : ms_azuad

@zafirahnazri Perghhh zafirah speaking kl kot..

2018-05-25 23:34

Q 👸🏼 ainimalek_

stop comparing yourself to everyone you meet. allah tahu apa yg terbaik ✨🌸

fazreen sibuk dgn kajian kenapa jerawat aku naik banyak-banyak.

dia salahkan produk ni produk tu yg aku guna.

wh…

2018-05-25 23:34

¥LAPEAN'Z Ariz¥ IzzahIsMe

It’s my opinion. So, it’s sure to me 😌!

RT @pipiyapong: Bukan nak sombong la sudara sudari. Dalam daerah Lipis saja boleh letak 3 Perlis, 1 Singapura, 1 Melaka dan 1 Kuala Lumpur.

2018-05-25 23:33

Emann AimanBahar

Dream Chasers.

@amirulhafizr Ya ya ya. Laiii uefa final

2018-05-25 23:33

t(-_-t) epulLatif

‏‏‏‏‏‏فق يو!

RT @pipiyapong: Tadi aku bukak puasa dengan satu Bangladesh. Dia 3 kuih, aku 3 kuih. Aku satu botol air mineral, dia satu botol air mineral…

2018-05-25 23:32