Tweets at Khuzdar, Balochistan around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Khuzdar, Balochistan 30km.


Search Results

DarthCaul DarthCaul

Born and raised in the darkness.
/>

I'm now streaming on Twitch! Playing Star Wars Battlefront II

2018-10-20 13:29

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@ohmybeautybank Selamat ulang tahun ya🌻
Semoga diberikan keberkahan yang melimpah 🙏🏻

2018-10-20 13:07

justas JustasBailey

catch me if you can

@_SkyBabyXO Sames, I miss you more

2018-10-20 13:05

justas JustasBailey

catch me if you can

Currently miss @_SkyBabyXO :(

2018-10-20 12:57

Tobd_kj tobd_kj

Safezone :) ... EXO ❤️ 벡도💕🐶❤️🐧 ... ❤️가이훈 💕🐣❤️🐻 #BAEKDO #KAIHUN #백현아_왜이렇게_멋있어

RT @KrisMymaybe: เธอบอกว่าเธอไม่น่ารัก แต่แค่ดื่มน้ำเธอทำให้ผมหน้าร้อน #baekdo

2018-10-20 11:39

❄🌕☁♡.*♡🌕☁❄ ArareOom

พี่แบคสายผัว *ไม่ all baekhyun ไม่ all kyungsoo
พี่จะชิปแค่ที่พี่รัก #Baekdo #chansoo
#แฝดพายพีช #ฉลามบุกวาฬ #ปิ๊งรักCS #องศาเดียวCS

RT @KrisMymaybe: เธอบอกว่าเธอไม่น่ารัก แต่แค่ดื่มน้ำเธอทำให้ผมหน้าร้อน #baekdo

2018-10-20 11:18

Kendall Johnson 17_kayjay

it’s a good day to have a good day

I just had to used paper towels when going to the bathroom.....gotta love college ✊🏼

2018-10-20 10:39

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

2018-10-20 10:00

Kenzo kenjoiner7247

I welcome the valkyrie to summon me home [THINK BIG] Snapchat kdj_9612

RT @ahmvdjones: Congrats now pass the hookah

2018-10-20 09:38

鶴太朗商店 digitobacco

VAPEショップ鶴太朗商店です。USDA認証100%オーガニックのリキッドを販売しています。手巻き用ハーブ入荷!

RT @ahmvdjones: Congrats now pass the hookah

2018-10-20 09:30

Ahmad ahmvdjones

Congrats now pass the hookah

2018-10-20 09:23

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

i hate this.

2018-10-20 08:48

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

i won't give up😌

2018-10-20 03:25

🥀🍀be my love🍀🥀 Butterf94109373

เมนคยองซูน้องงุ้ยๆ🐧🍑#ไม่ได้ชิปแค่อยากเห็นเขาอยู่ด้วยกัน#baekdo#kaisoo#chansoo#องนีเอล

RT @KrisMymaybe: "คุณแบคฮยอนคิดว่ายังไงคะ"
"ขาวครับ"
"อยากให้ปรับตรงไหนไหมคะ"
"แหวกขึ้นอีกนิดครับ"
"หมายถึงกุ้งนี่หรอคะ??"
"หมายถึงเสื้อน้อ…

2018-10-20 02:17

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

solid😍🤘

2018-10-20 01:42

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

@eliser_ayban HAHAHHA!

2018-10-20 01:15

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

ทำไมรีชอบเด้งจังเลยวะ

2018-10-20 01:12

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Aku biji nya masih ada tapi bolanya ga ada :( gimana mau main huhuhu

2018-10-20 00:23

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

Lah aku ulang tahun? @songleeder

2018-10-20 00:19

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

อยากอ่านฟิค #Kaihun มีเรื่องไหนสยิวๆ ไหม (ใจบาปมาก😂) กำลังขาดแคลนฟิคมาก

2018-10-19 23:55

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

นอกจากเบอร์เกอร์ที่โยนเข้าไปเวฟกันซื่อๆ ไอติมก็ไม่ได้ใส่ถุงเก็บความเย็นและ... ช้อนล่ะ <พี่ควรพักก่อนว้อย>

2018-10-19 23:40

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

เดี๋ยวนะเซเว่นเขาเวฟกันแบบนี้หรอมันพองแปลกๆ... นี่ก็ไม่ทันได้ดูเพราะรีบกลับบ้าน #รีวิวเซ่เว่น

2018-10-19 23:40

🌸•บจปรกก•🌷 beam_wi12

เรารักในหลวง._/|\_ .

RT @KrisMymaybe: "Hello Angel ตกมาจากสวรรค์เจ็บไหมครับน้องงง"
(แซวอีกและ ไม่เขินๆๆๆๆ)
"ฮั่นน่อวเขินหน้าพองเชียว"
"ไม่ได้เขินโว้ย 😣"
#baekdo…

2018-10-19 23:39

🌸•บจปรกก•🌷 beam_wi12

เรารักในหลวง._/|\_ .

RT @KrisMymaybe: เธอบอกว่าเธอไม่น่ารัก แต่แค่ดื่มน้ำเธอทำให้ผมหน้าร้อน #baekdo

2018-10-19 23:37

มาเหมียว🐱 t5mk7sc4xzx6

อยู่กับฉันได้ไหม!?:-(

RT @KrisMymaybe: ลองไปหาปากกาใช้เขียนงานเพราะโดนคัดบ่อยๆ
1.KIAN-DA 20 บาท หน้าตาดีรู้สึกนางหรูแต่เขียนไม่ลื่นเท่าไหร่แแต่หมึกแห้งไวใช้ได้…

2018-10-19 23:23

Khunned Kaewvichean Khunned5

RT @KrisMymaybe: "คุณแบคฮยอนคิดว่ายังไงคะ"
"ขาวครับ"
"อยากให้ปรับตรงไหนไหมคะ"
"แหวกขึ้นอีกนิดครับ"
"หมายถึงกุ้งนี่หรอคะ??"
"หมายถึงเสื้อน้อ…

2018-10-19 22:49

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Nomer 1 harusnya Sue's blouse

2018-10-19 22:43

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

SUMPAH LUCU BANGET. BIASKU CANTIK SEKALI HUHUHU

2018-10-19 22:39

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess "Barakallah fii umrik"

2018-10-19 22:37

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@carnatyons Kok gini bgt ya kak? Pas baru debut di teaser nya Jennie pada nyariin Lisa :(

2018-10-19 22:32

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

1 ในสิ่งการกระทำไร้มารยาทเรียกร้องความสนใจกันโต้งๆแบบนี้เลยจ้าเย่

2018-10-19 22:03

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

บนโลกนี้อ่ะควรมีคนแบบแบคฮยอนหลายๆ คน คนที่ผัวขนาดนี้ไม่ควรมีคนเดียวเว้ย //กินไปบ่นไป

2018-10-19 21:32

bubx☀️ ft.ผลสอบฆ่าฉัน hukrajong_

my love.💘 @B_Hundred_Hyun @weareoneexo

RT @KrisMymaybe: "คุณแบคฮยอนคิดว่ายังไงคะ"
"ขาวครับ"
"อยากให้ปรับตรงไหนไหมคะ"
"แหวกขึ้นอีกนิดครับ"
"หมายถึงกุ้งนี่หรอคะ??"
"หมายถึงเสื้อน้อ…

2018-10-19 21:05

bubx☀️ ft.ผลสอบฆ่าฉัน hukrajong_

my love.💘 @B_Hundred_Hyun @weareoneexo

RT @KrisMymaybe: เธอบอกว่าเธอไม่น่ารัก แต่แค่ดื่มน้ำเธอทำให้ผมหน้าร้อน #baekdo

2018-10-19 21:03

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

LAPEEER

2018-10-19 20:46

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@Opal_Law OUR INDEPENDENCE DAY uwu

and united nations day uwu

2018-10-19 20:34

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

Pedes bgt gosipnya. Mau marah. @carnatyons

2018-10-19 20:30

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Kalo gak dilebihin akunya malah gak enak 😅

2018-10-19 19:19

Baiq Rizkia M H rizkyaMH

How do you think?

@ibnusofyan22 Nyentet sekali mobilnyaa

2018-10-19 18:52

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

betul pulak cakap boss, boring la rasanya ni teduduk bejam2 kat lobby nak mampos aku we

2018-10-19 17:14

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

ya gak salah gw sih sebenarnya. gw juga kerjanya sendiri. haha. LO mana LO hahaha

2018-10-19 16:56

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

2018-10-19 16:55

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

AKU DURUNG MANGAN HOI JANCUK GORO IKI KUDU DADI RESEPSIONIS NDELOK WOE

2018-10-19 16:45

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

GUSTI NUN AGUNG, AKU LOH NGRASA DUDU DADINE KARO WONG IKU T_T

2018-10-19 16:45

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

JANCUK HO AKU RA PRATEKNO ONOK SING DURUNG NGASIH KONCI

2018-10-19 16:45

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

GUSTI NUN AGUNG, WIS LHO KULA MBOTEN KIYAT MENEH

2018-10-19 16:42

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

san na kayo mga ser? @FvckZipzap @EyyyRobles @wndllmtnte

2018-10-19 14:24

FityanBintangPrimadi BintangPrimadi

📩 bintangprimadi777@gmail.com

Ini yg namannya penyesalan datang belakangan 😐

2018-10-19 14:14

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

sml? seen mo lang? :((

2018-10-19 14:08

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Rice box oriental atogak burger yg ada kejunya

2018-10-19 13:33

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@songleeder Ya Allah lutunaaaaa

2018-10-19 13:10

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

HMMMMMM

2018-10-19 12:07

กีฮยอนคนกินจุ Kunthidaaaaaa

MXMB MONBEBE เมนกี
เหนือไอเอ็ม.. ชิปเอ็มกี 🐺❤🐹
ชิปวอนกี🐹❤️🐰
SNSDแทยอน
ฮโยยอน💚
SISTARฮโยลิน💙
รัก Monsta​Xที่สุดดด💜💜💜

RT @KrisMymaybe: ลองไปหาปากกาใช้เขียนงานเพราะโดนคัดบ่อยๆ
1.KIAN-DA 20 บาท หน้าตาดีรู้สึกนางหรูแต่เขียนไม่ลื่นเท่าไหร่แแต่หมึกแห้งไวใช้ได้…

2018-10-19 11:35

☔ -on Intherain_12

i'm gonna cherish u

RT @KrisMymaybe: เธอบอกว่าเธอไม่น่ารัก แต่แค่ดื่มน้ำเธอทำให้ผมหน้าร้อน #baekdo

2018-10-19 11:19

Katrina _katray

Filipina Power 🇵🇭

I’ve never felt so many emotions in one week

2018-10-19 11:02

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@parkbucin Baekhyun kan wkwkwk 👉🏻👈🏻

2018-10-19 10:50

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@songleeder Kalo udah pecah bukannya musti cepet ya?

2018-10-19 10:50

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

หาคนไปร่วมพิธีในหอประชุมป่ะนี่

2018-10-19 10:40

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@parkbucin Era pas bucin2nya tuh hhuhu

2018-10-19 10:35

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@songleeder GAK DI BAWA KE DOKTER HEWAN AJA APA AKU YANG DENGER AJA NGERI :((

2018-10-19 10:34

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@songleeder KOK CEPET BANGET SIIIIH

2018-10-19 10:21

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

Adek Jihan mau jadi adek saya gak? Nanti ajarin saya caranya berbesar hati sama jadi kuat. Uwu banget ya Allah. Seh…

2018-10-19 10:17

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@ygent_official STEP ON ME SISTAAAAA HUHUHU MY QUEEEEN

2018-10-19 10:13

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

YA TUHAN DAH PRAKTIKUM AJADAH

2018-10-19 08:30

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@essedenctiast desember mah mau balik ke riau lagi wkwkwkwk

2018-10-19 08:07

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@songleeder Masih pagi ya Allah :(

2018-10-19 07:56

Madi Christiansen Madss_14

butler softball '20

RT @megancacchiani: Tweeting this so I don’t lose it again

2018-10-19 07:38

justas JustasBailey

catch me if you can

Mona Lisa

2018-10-19 06:53

justas JustasBailey

catch me if you can

Excuses excuses

2018-10-19 05:11

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

5 days left with @Opal_Law 🌸

2018-10-19 02:16

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

ayoq boboq

2018-10-19 01:59

Megan Cacchiani megancacchiani

@stevenbailoni is worse

Tweeting this so I don’t lose it again

2018-10-19 00:54

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@essedenctiast yha ngapain maap :(

yodah, buruan kesini lagi sebelum bulan desember WQWQWQ

2018-10-19 00:31

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@essedenctiast ya mana kutau dirimu mas :(

gak eroh aku rayimu sing nang endi, jenenge sopo, mboh yo mas -_-

2018-10-19 00:19

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Kedemenan aku inisih. Mau gedenya jadi penyuka kpop garis keras juga gabisa dipungkiri kalo dulunya aku pecinta Bollywood :(

2018-10-19 00:16

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@parkbucin Hmmmmm knp baca ini kayak ada pahit2nya gitu :(

2018-10-19 00:14

Katrina _katray

Filipina Power 🇵🇭

Wow shoutout to Bard employees for warning me about a nail in my bike tire!! Time to dump money on some new tires ☹️

2018-10-19 00:06

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@essedenctiast lah mas nya ke malang?

akunya tetap di malang kok :(

2018-10-18 23:56

ΔØΜŇỮŦ Aommilovely

🌱วัชพืชของโลกใบนี้🌱 🌸李芳芳🌸
EXOL RMFan 변백현 바비 박지민 서인국 지수
#BM103 #MTATline #dek61
💕my love "@B_hundred_Hyun"💕
ผู้หญิงของบยอนแบคฮยอน

RT @KrisMymaybe: พี่เขาคงทำทุกอย่างบนโลกแล้ว😂

2018-10-18 23:19

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@ohmybeautybank Size fit to L aja aku kelelep gimana yanh XXL 😭😭😭 padahal lucu yg putih tuh

2018-10-18 23:18

เปิดโดเนทสตรีมเมล่อน อ่านรายละเอียดใน📌 luz_B0506

always beside💛B💛โปรเจควันเกิดแบคฮยอน06.05.18 #น้องบีช่วยน้องหมา ||#ดนวบ donet with'BlightB'
||#ขนมบี ทำไปบ่นไป🍩คุกกี้&คัพเค้ก🍰

RT @KrisMymaybe: พี่เขาคงทำทุกอย่างบนโลกแล้ว😂

2018-10-18 23:17

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@essedenctiast ya sini mas

ke malang

2018-10-18 22:28

I'm your fan #พรี่ป๋าแบค KrisMymaybe

❤Meigeni ❤ Exo area
😎ลัทธิพี่เเบคเมะ

เคยรีแหล่งรูปไม่ติดลิขสิทธิ์แล้วก็ลืมไปแล้ว...

2018-10-18 22:25

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Lebih suka yang ta'aruf sih

2018-10-18 22:15

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@askmenfess Aku beli sleeping mask nya yg jastip dari koriya aja 50k keatas :( masa ini cuma 20k 😭😭😭

2018-10-18 22:14

@tubthai Lonely_T0T

[+11418] ¦ ❝ R E M E M B E R ❞

RT @KrisMymaybe: ลองไปหาปากกาใช้เขียนงานเพราะโดนคัดบ่อยๆ
1.KIAN-DA 20 บาท หน้าตาดีรู้สึกนางหรูแต่เขียนไม่ลื่นเท่าไหร่แแต่หมึกแห้งไวใช้ได้…

2018-10-18 20:49

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@sedanghibernasi dm ayo shay

2018-10-18 20:00

デラ derabenyo

dera, 18, fanservice hunter. [id/en/my]

@essedenctiast cuma part time doang -_-

2018-10-18 20:00

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@andrichrysty Sudah kuduga pasti begini krn ga mungkin secepet ini kalo mau bener2 solo kayak CL apa Park Bom tuh

2018-10-18 19:30

_Reyx24

don’t cry for me i’m already dead.🌈

RT @Kay_sabri: I’m just so drained from everything, certain things that have been said/done to me stuck w/ me & it’s something that I will…

2018-10-18 14:29

Princess👑 Kay_sabri

Philophobic, Nymph, gay af ⚢🏳️‍🌈 Writer. . Poet. .✨ #RIPZION #RIPMAR

I’m just so drained from everything, certain things that have been said/done to me stuck w/ me & it’s something tha…

2018-10-18 14:26

Princess👑 Kay_sabri

Philophobic, Nymph, gay af ⚢🏳️‍🌈 Writer. . Poet. .✨ #RIPZION #RIPMAR

I just need a full body massage rn, my body is so sore from practice😩 I don’t even wanna rock my legs & that’s how you know I’m in pain

2018-10-18 14:12

Bunga Matahari 🌻 hi_pba

sedang berusaha menjadi bunga matahari untuk Ihsan Maulana Mustofa.🌻

@hwangcolla Dih kesel mending pake kipas ong :(

2018-10-18 14:00

Princess👑 Kay_sabri

Philophobic, Nymph, gay af ⚢🏳️‍🌈 Writer. . Poet. .✨ #RIPZION #RIPMAR

It’s sad how y’all carry y’all selves 🙄

2018-10-18 13:51

inah; mariatrinamae

RT @AlcantaraKent21: @mariatrinamae my pleasure :))

2018-10-18 13:49

Princess👑 Kay_sabri

Philophobic, Nymph, gay af ⚢🏳️‍🌈 Writer. . Poet. .✨ #RIPZION #RIPMAR

This man swallowed something & poisoned himself! He said fuck that 😂

2018-10-18 13:48

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

@mariatrinamae my pleasure :))

2018-10-18 13:48

Princess👑 Kay_sabri

Philophobic, Nymph, gay af ⚢🏳️‍🌈 Writer. . Poet. .✨ #RIPZION #RIPMAR

I’m sorry but I’m on YouTube watching the reactions of criminals get a life sentence & they reactions are fucking priceless 😂😂😂😂😂😂 like yo

2018-10-18 13:47

⚓️ AlcantaraKent21

The heart was made to be broken ~♡~

@mariatrinamae hindi yan. think positive☺

2018-10-18 13:34

Dane Danesworld__

This pen is the only hope that I got...

RT @Kay_sabri: @Danesworld__ happy birthday!!! 🎁🎊🎂

2018-10-18 13:12