Tweets at Luxor, Luxor Governorate around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Luxor, Luxor Governorate 30km.


Search Results

Heba HebaHob08654064

‏‏‏‏فيه كلام أنا فاكره بالحرف ،وماظنش أن عمري هعرف أنساه والله..

@Ahmed_Ebn_Tarek عليه افضل الصلاه والسلام

2018-12-12 19:18

mahmoud mahmoed52309

‏الواتس 01129299197

الي عاوز حل لمشكلة
النكز
ياجي خاص - في أصفون المطاعنة _ اسنا _ الاقصر

2018-12-12 19:18

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@ZIGO13 و ليه حطيتي نفسك ف صراع ضد الابتسامه ....
خليكي معاها تكسبي و تبقى كده .
(ابتسامة زيجو ( ١ : ٠ ) مشاكل الحياة )

2018-12-12 19:17

نورآلهـدی Noour153

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏صل علے النبے ..❤✋

RT @mahmoud_abdo335: @Noour153 ❤️❤️

2018-12-12 19:17

MaHmOuD LaBiB Mahmoudlabeb

I'm the one 💪.

Area Manger with Etisalat Misr
@selfieroll ❤❤

@mabdelnaby4 @iadly2 نعم نعم

2018-12-12 19:14

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@soosamir90 نعم .... الحمد لله .
ده عيبي الوحيد ... انما الباقي كله مساوىء

2018-12-12 19:14

Cap_Mahmoud_Elsa3idy⚓ mahmoud_abdo335

Mahmoud Abd elRahiem cadeet officer👮 #navy⚓ marine_officer

@Noour153 ❤️❤️

2018-12-12 19:14

كارم حجاج محمد xpwG0Xd9BC4snm8

Your Love Never Died Because Your Love Will Be 💔Always In My Heart But Sorry This The Destiny ✋✌(شهد)((11/7/2007)7/11/2016 💔✋🏻

@Ahmad_Youness ربنا يشفيي يارًب

2018-12-12 19:13

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@soosamir90 الماء المالح لا يزهر ......

2018-12-12 19:11

روبين بسيم abbady_aya

روبين بسيم

فلم سكس جماعي بالصالون: />
دياثه
فحل
افلام سكس
سيكس
نيج
سكس
6sM3

2018-12-12 19:10

دارين كاشف K0N9Z6ZF7AgmMtZ

دارين كاشف

سكرانه وكسها مولع الزب مجننها وهو شغال نيك: />
كلبه
جنس
مكوة
شرموطه
مولعه
قحبة
753e

2018-12-12 19:08

IIXIVIII 🔥 jr_kammal

IIX VII IXVIII :IG:jr.kammal

لسه داخل البيت لقيت جدتي داخله عليا بطبق البرتقان 😂

2018-12-12 19:06

David Nabil David_Nabil_Lxr

David Strengthened Himself In The Lord His God (1 Samuel 30:6)

2018-12-12 19:04

Youssef Megahed YoussefMegahe19

@AhmedYamany فاكر ان دمك خفيف وكده؟ يخرب بيت البيض ي جدع

2018-12-12 19:03

It's Will WaelAdel96

Let your faith be bigger than your fears
Simulation & Design Mech Engineer,
Co_Founder, Head at SVU Formula team🚗
Bayern Fanatic, Mia San Mia ❤️

حرفياً

2018-12-12 19:03

عبووود 3bod_body7

‏# اقروا الفاتحه علي روح والدي

# الاهلي عندي بالحياة ❤️

ايضراااااااب

2018-12-12 19:02

ToOotoo ..🌸💜 totomagdy00

‏‏‏‏اآآمـــي ..❤🌿

ثـاانوويھ عـاامھ ..⚫🚫

حبوو الشخص الصح عشاان حياتگوو تنوور ♥

2018-12-12 19:02

نورآلهـدی Noour153

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏صل علے النبے ..❤✋

RT @mahmoud_abdo335: #NewProfilePic

2018-12-12 19:02

حسين. المصري Hassan73mohame

‏‏حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم انت القادر فوق كل قادر يارب

@abdulaqer11 عليه رحمه الله تعالى

2018-12-12 19:00

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@ZIGO13 ما هي دي ابتسامه الرضا .....
اللي بتكون ع الوش ....

2018-12-12 18:58

عُلاَ عادل olaadelibrahim

♊ Physiotherapist ; athlete ; venture ; monkey ; freespirit

RT @sviisv: هل بكيت يوماً من شدّة التفكير؟.

2018-12-12 18:58

Malak tawfik malaaktawfik

Sad girl🙇🏻‍♀️

مبقتش اخاف م الليل🕺🏼❤️

2018-12-12 18:58

mohamed Abd El Naby ( El Gold) mabdelnaby4

خريج تجارة انجلش وشغال مع بتوع الاتصالات we سابقا TEData😀 "من عمل صالحا من ذكر أو أنثى وهو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة"ادعيلي ربنا يتوب عليا ويرزقنا القبول و الجنة

@iadly2 المشكلة عارفك هتجيلي بس كنت سايبك 😂

2018-12-12 18:58

Hassan Tohamy HassanTohamyy

أحيانا أتمنى لو كنت قندسا بأحد فروع نهر المسيسيبي اقضي حياتي بين البر و البحر متغذيا على سمك الشبوط و السلمون همي ا…

2018-12-12 18:57

Abdallah ELmohandes elmohandes_96

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏محب الحكمة ومجادل وقنوع وأفكارى وكتاباتى لا تعجب الجميع .. ✍

اعلم ان الحب ينقص بدرجة كبيرة عندما يزداد البعاد ..
✍🏼

2018-12-12 18:55

John Alfy J0hnalfy

Medical Student ,
Random goals , Multi function
Graphic Designer,
LOMP & SCORAngel

RT @Marinaaaa543: Having someone who can deal with all ur moods is such a blessing ♥️✨

2018-12-12 18:53

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@Mervat20558136 خلاص .... المهم يكون الواحد راضى عن نفسه .

2018-12-12 18:53

Hamada Alamir HamadaA00514365

الكويت

@NadaBassiouny7

2018-12-12 18:51

♠️ E - A ♠️ Esam_A2509

🌹الأهلي فوق الجميع 🌹 🍀تغريداتي بالمفضلة🍀

RT @OldWolf32: @Mervat20558136

2018-12-12 18:51

احمد كمال الاهلاؤي موت eY43wrZOQ7OVDrg

اللهم اسعد من فارق قلبي وسبلي ذكريات اتنفس بهاء

اخويه عسكري في سينه ربنا ينصركم علي مين يعديكم اضرب ياحسن بيد من حديد يا خوي

2018-12-12 18:51

mohamed Abd El Naby ( El Gold) mabdelnaby4

خريج تجارة انجلش وشغال مع بتوع الاتصالات we سابقا TEData😀 "من عمل صالحا من ذكر أو أنثى وهو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة"ادعيلي ربنا يتوب عليا ويرزقنا القبول و الجنة

@iadly2 سبحانه احنا اتغيرنا اوي يالينا 😁😁😁😁
المشتل وباللي فيه قدام الصيدلية يكون يامحمد

2018-12-12 18:50

احمد كمال الاهلاؤي موت eY43wrZOQ7OVDrg

اللهم اسعد من فارق قلبي وسبلي ذكريات اتنفس بهاء

@Extranewstv @CBCEgypt ربنا يحمي يارب

2018-12-12 18:49

Manar MahmouD|🌸 ManarMa70158389

“ I think the scariest thing in this wOrld is you neVer know someone's true intention with you..
Faculty oF fine Arts🎨💕

@hagar_montasar اه والله 😭😂💔

2018-12-12 18:49

Hannah Robertson hannahcharley

Touring with @CortonaProduct2, The Dark Place with the Lift. Do writing, PR and acting. Delusions of adequacy.

RT @johnwardkt: Good morning everyone. Going to be an amazing day full of discoveries.
#friendsofsilsila #explorersclub

2018-12-12 18:48

Muhamed hagag❄ Mohamed_hagag7

@Mohamme65061861 نورت بيت اخوك ي فواذ 😂😂😂

2018-12-12 18:47

Muhamed hagag❄ Mohamed_hagag7

انا بلهو كتير، فتلاقينى ف المجد مش قد كده.

2018-12-12 18:46

‏﮼ماهي 🥀 mahyhamada20

Basketballer🏀,, الاول من يناير🎈🎉

@zozz_ali @Nouran_Mosta_fa

2018-12-12 18:46

Asem asem_awes

‏مغلق لعدم وجود اخلاق 🚫

RT @Ahmed_S_UWK:

2018-12-12 18:45

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@ZIGO13 ان تسعد نفسك هو منتهي العقل .. و ما بين منتهى العقل و الجنون شعره .

2018-12-12 18:45

Nahed AbdelRahman anahed8

Egyptians from Qena, Ph.D. Texas A&M university, Masters in Public Affairs, LBJ School at UT Austin, researcher on education policy, equity, and social justice

يا صباح كل أمل، #وائل_عباس حمد الله علي السلامة يا ويل

2018-12-12 18:45

حسين. المصري Hassan73mohame

‏‏حسبي الله ونعم الوكيل في كل ظالم انت القادر فوق كل قادر يارب

RT @Hassan73mohame:

2018-12-12 18:44

khaled.luxor OldWolf32

عندما يصبح الجنون ........... منتهى الحكمة .

@Mervat20558136 المثل بيقول ايه .
كل اللي يعجبك ... و البس اللي يعحبك ... اصل مفيش حاجه بتعجب الناس

2018-12-12 18:44

Egypt Luxor IPT_Egy_Luxor

يمكنك زيارة الموقع للبحث عن مواقيت الصلاه الاسلاميه في مدن الاخري
You can visit the website to find more Islamic prayer times for other cities.

حان الان وقت صلاه الظهر لــ #الأقصر #مصر 11:44

2018-12-12 18:44

A7MEDOVIĆ AhmedMo54016670

faculty of law 🎓📒 👌🏼I love my freinds ♥️ Your sin is not greater than God's forgiveness ✋🏼

RT @_sheemi_: @AhmedMo54016670 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

2018-12-12 18:43

MaRwoOo Marwan_najaar

البشمهندس👷🏽‍♂️ .. الاهلى عندى بالحياة♥️ .. RM💕 .. Alex 🌊

@DaliaZedan17 مين هو ده 😂😂

2018-12-12 18:43

sienaipr tegootigo

‏‏‏لاتجرح احدا فان من جرحك ياتى يوم ويجرح نفسة كما جرح الآخرين

2018-12-12 18:43

Luxor Weather LuxorEG

Weather updates, forecast, warnings and information for Luxor, Egypt. Sources: USGS.

current weather in Luxor: clear sky, 20°C
50% humidity, wind 3kmh, pressure 1004mb

2018-12-12 18:42

محمد علي خالد (حسين) Mali30151964

مصري من الاقصر الضبعيه
بكل بساطه الحب هو الزمالك 😍❤

@midoahm العالمي بيصبح 😍

2018-12-12 18:41

امنية💛 omniaa_esmaat

مش عارفه ازاي ملكش في الاجرام وانت خاطف قلبي من اول لحظه..

2018-12-12 18:41

LoloOoOo🔌 lobna_lol

‏4/5EC Engineer📲

21 Yrs 👵

💪❤El zamalek

@Rody70454033 طب بزمتك عمرك شوفتى جلاكسى لونها احمر دا مثلا لو انتوا بتبدعوا يعنى ..كمان دا ديزين تيشرت الريال الجد…

2018-12-12 18:40

Abeer Abd Elrahman ElrahmanAbeer

RT @sarah_ahmed74: كل إنسان ليه حب في الدنيا و انت و نصيبك حبك دا فين و أمتي و ازاي و هيعمل فيك ايه بس احسن حاجه تعافر لآخر نفس عشان الحب د…

2018-12-12 18:40

حظاابط👮‍♂️ Abdo16643259

‏‏كسم رأي النااس اعمل الي انت عايزه محدش ليه حاجة عندك😌

@Hmada83764474 لا هو ليه طريقة معينة😂😂😂💔

2018-12-12 18:39

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 انا غلبان وقسم بالله 😂😂😂

2018-12-12 18:39

ahmed👑❤ x_M0ody_x

...3ث💔...
..easy come easy go😌..

اللي تسامحه مره هيجي عليك الف مره ومره💔

2018-12-12 18:39

روبين بسيم abbady_aya

روبين بسيم

نيك زميلة العمل ام كس وردي رابط الفلم: />
زب
سكس
لحس
شيميل
بوث
سكسيه
kGg8

2018-12-12 18:39

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 33😂😂😂😂

2018-12-12 18:38

Hussien Badawy hussienbadawy41

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏اللهم أنت ولينا فاغفر لنا وارحمنا وأنت خير الغافرين
واكتب لنا في هذه الدنيا حسنةً وفي الآخرة.






Work
Etisalat Misr❤

2018-12-12 18:37

دارين كاشف K0N9Z6ZF7AgmMtZ

دارين كاشف

كبل يتبادلون زوجاتهم: />
سكس
خلفي
زب
سكس خليجي
قحبة
شراميط
ObHH

2018-12-12 18:36

mohamed Abd El Naby ( El Gold) mabdelnaby4

خريج تجارة انجلش وشغال مع بتوع الاتصالات we سابقا TEData😀 "من عمل صالحا من ذكر أو أنثى وهو مؤمن فلنحيينه حياة طيبة"ادعيلي ربنا يتوب عليا ويرزقنا القبول و الجنة

Good morning

2018-12-12 18:36

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 دانا غلبان والله 😂😂

2018-12-12 18:35

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 RP 20 ولعانه 😂😂😂

2018-12-12 18:35

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 بعتلك تمام

2018-12-12 18:35

زينب zozz_ali

‏‏‏‏‏‏‏‏‏♓، ‏‏معلش.
‏‏‏‏‏‏‏‏

@mahyhamada20 @Nouran_Mosta_fa روحي شوفي التاريخ اللي وراكي دا الاول وابقي تعالي كلميني بعدين:)

2018-12-12 18:33

◾️elsheemi◾️ _sheemi_

لا يهم الامر ان كنت تعرفني ام لا ،ولكن يتعين عليك انت ان تبتسم وتعيش الحياه ببساطه فكأبتك لن تغير شي ،كل شيء مُقدر 😃💙. ،،،(محام )😊

@AhmedMo54016670 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

2018-12-12 18:33

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 تمام هبعتلك اهو

2018-12-12 18:32

‏﮼ماهي 🥀 mahyhamada20

Basketballer🏀,, الاول من يناير🎈🎉

@zozz_ali @Nouran_Mosta_fa جيت افرح شوفت خيبتي سكت

2018-12-12 18:31

زينب zozz_ali

‏‏‏‏‏‏‏‏‏♓، ‏‏معلش.
‏‏‏‏‏‏‏‏

@mahyhamada20 @Nouran_Mosta_fa انتي فرحانه فيا ولا ايه؟

2018-12-12 18:30

طَــــــــــيّبْ El_Ta_Yeb9

faculty of medicine O6U

@a_beedo74 لا ماخدتش بالي

2018-12-12 18:29

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 طاب ابعتيلي

2018-12-12 18:29

زينب zozz_ali

‏‏‏‏‏‏‏‏‏♓، ‏‏معلش.
‏‏‏‏‏‏‏‏

MOOD

2018-12-12 18:28

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 خالص 😂😂

2018-12-12 18:27

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 عيزين نلعب تيم مع بعض

2018-12-12 18:26

Gamalia 🌸 hasnaa_elkashif

You are a sky full of stars 🌒

@Rahmahanyy90 Jenan جنان 💕

2018-12-12 18:26

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712

2018-12-12 18:24

Hazem essa hazem_essa0

‏‏‏وتبق سعادتي بيد خالقها

2018-12-12 18:24

الوزير 👮 Hmada83764474

‏‏قررت اكون اسوء رض فعل ف العالم 💔✌💯

@FatmaAh43285712 بطل حياتي 💪💪

2018-12-12 18:24

MaHmOuD LaBiB Mahmoudlabeb

I'm the one 💪.

Area Manger with Etisalat Misr
@selfieroll ❤❤

و سعد سمير !!!! طاب و الكابتن رامي ربيعه

2018-12-12 18:23

حــمــٱڝــہ™ MhmdX01

Faculty of law ⚖️ You Can Do What You Want🚬
Ahlawy⁦⁦❤️⁩
Myself \ Yourself シ シ

@ElkenanyYasmeen 😂😂😂💔

2018-12-12 18:21