Tweets at Simeulue, Aceh around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Simeulue, Aceh 30km.


Search Results

Ent Fams Closed RolePlayer_Ent

☆CLOSE AGENCY☆Since 24, April 2015☆Admins; DJ, Evin, Soda, Redkim, and Minsu☆ Join? link & check the fav 8)☆ ☆

one person unfollowed me // automatically checked by

2018-05-27 07:38

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Ga Iri Sih !
Tapi, Hayang We Atuh Saya Ogeh 😄😄😄

2018-05-27 06:13

IsmaL Smieth ISmieth

Meskipun hidup di ujung senjata tapi masih saya memimpin perjuangan saya untuk meraih sukses di masa depan demi karir saya

Gundah gulana

2018-05-27 03:02

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@arnisuze12 Sudah saling menjauh untuk apa ditelateni, mending cari yg lain 🤣🤣

2018-05-27 02:34

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@arnisuze12 Ada progres? Ditelateni dulu lahhh, samperin klo selo

2018-05-27 02:20

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@arnisuze12 Loh bukane kamu😂😂 aku kan masih mau sendiri dulu explore lah 🤣

2018-05-27 02:18

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@arnisuze12 Cieeee sabar ditelatenin lah 😘😘

2018-05-27 01:58

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Kelantan tak senakal melaka

2018-05-27 01:37

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Kos lepas mesti ada

2018-05-27 01:25

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@zizan194 jual la dah x pakai

2018-05-27 01:04

madi sanborn madisanborn

life is short but sweet for certain

Just watched a lady at the airport eat a boiled egg LIKE AN APPLE SHELL AND ALL... truly remarkable- like nothing I’ve ever seen before

2018-05-26 19:18

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

Bangs....

2018-05-26 18:42

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

Tolong.....tolong.....

2018-05-26 18:41

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

Wagelassihhhh ayo kak ketemu lagi 😭😭

2018-05-26 18:39

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

main team tapi smua mati awal. mcm main sorg. nasib baik menang.

2018-05-26 18:17

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

rindu , unncchhh 💋💋

2018-05-26 16:53

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Barang dah booking, nanti balik tinggal sarung je

2018-05-26 13:18

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

BODO AMAT LAH !

2018-05-26 07:28

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil nama dia azrul. org mne tu qi?

2018-05-26 03:19

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil perkataan tak tertinggal.

2018-05-26 03:12

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil ya. kesian aku kat yb izzah. bengang dia dpt berkata ape.🤣

2018-05-26 03:03

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil dia yg gila seks.

2018-05-26 03:01

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Pening kepala memikir, ekzos ke set indon, hmm

2018-05-26 02:56

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@BudakMmr Masuk x byk, kluar yg bnyk

2018-05-26 02:38

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Lagi Menikmati Kontraksi Palsu Dari Sore 😑
Nikmaaattt !

2018-05-26 02:17

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

@Imma_dn @hanung665 Haha iia .. bisaaa

2018-05-26 02:12

Prihatinto Pramono dj_tinto

Deeper with Deep House & flying with Trance | #DeepSession #TranceSation | @9leven_ Dj|for booking: +6288983000073 or pin: 312b6b58

@Telkomsel signal 4g gimana neee? Masa patah2 😤😡

2018-05-26 00:16

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

@setkabgoid Bagaimana dengan kami para Pegawai Pemerintah Non Pegawai Negeri (PPNPN) di Mahkamah Agung R.I? THR han…

2018-05-26 00:12

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@BudakMmr Xda la, nak raya ni beli barg raya skit

2018-05-25 22:38

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@BudakMmr Dah jual pun lim

2018-05-25 22:37

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@NileBowie @elroomi bodoh mat salleh tak tahu apa diam je la.

2018-05-25 22:28

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Terpaksa lepaskan kau, sorry!

2018-05-25 22:17

IsmaL Smieth ISmieth

Meskipun hidup di ujung senjata tapi masih saya memimpin perjuangan saya untuk meraih sukses di masa depan demi karir saya

Otw manyorot

2018-05-25 20:35

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

power

2018-05-25 19:19

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@inastagrams Belum fix jadwal dinasku blm keluar, aku ada 4 tix cat2

2018-05-25 18:38

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@inastagrams Engga inas td nyoba cat 1 gak dapet 😭

2018-05-25 18:30

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@maiowa Masuk lewat email gak?

2018-05-25 16:27

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@rselyna 4 beb

2018-05-25 16:26

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

ini ada notifikasi email gak sih?

2018-05-25 16:26

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

DAPET CAT 2 CENTER ADA YG MAU?

2018-05-25 16:23

Nindy Mawa Hapsari mhnindy

بارك الله لكما وبارك عليكما
وجمع بينكما في خير

Just posted a photo —

2018-05-25 16:20

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

Yang dipilih kursi dimana? 😭

2018-05-25 16:12

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

kesian yb izzah. bongok tol laki tu. mesti budak umno tu.🤣

2018-05-25 16:11

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

jgn tweet atau rtwt kpop boleh x? nanti aku unfollow atau mute.

2018-05-25 16:08

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@maiowa rev section apa jadinya?

2018-05-25 15:51

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@maiowa Kagak kayaknya huhu

2018-05-25 15:36

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@febiKYUte Ngwar tp gak nonton sepertinya 😭ludes soalnya mba wkwk

2018-05-25 14:44

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@febiKYUte Semangat kak feb 💪

2018-05-25 13:55

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Lama dah aku perati tyga ni, geram geram je nak sebat

2018-05-25 13:28

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

@maiowa revvv jangan lupa nanti jm 2 penjualan tikeet

2018-05-25 11:47

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

Semangat gaess 👍

2018-05-25 10:37

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

Sudah hari h ngewar dan masih belom ada pemasukan 😂

2018-05-25 10:37

sianipar_ronny

@Hary_Tanoe call ronny = 081213974872.elektibilitas perindo real akan meningkat,kembangkan pos2 di bawah,perkuat jaringan pak tanoe.

2018-05-25 04:56

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue kau buat apa kat nilai? bukan dah habis blaja ke?

2018-05-25 04:35

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue 😩🚗💨

2018-05-25 04:27

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue kat mne

2018-05-25 04:26

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue nak 😫

2018-05-25 04:20

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Perasaan Baru Kemarin 27weeks Udah Deket HPL Lagih 💞😘👶 Sehat Terus Kaka 😘

2018-05-25 02:55

Edi Saputra A.D. EdiSaputraAD1

Alhamdulilah semoga dengan pertemuan ini akan dapat terwujud hukum adat laut di kabupaten simeulue terutama diarea…

2018-05-25 01:54

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Air Nabeez & Susu Kurma Tiap Hari . Ada Yang Sama ? 😊

2018-05-25 00:38

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Kerajaan baru ni pun banyak bermain dengan teka teki jugak

2018-05-24 23:06

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

DEEN ASSALAM - Cover by SABYAN via @YouTube

2018-05-24 20:52

Suak Lamatan suaklamatan

Selamat datang di Suak Lamatan

Depot Air Minum Isi Ulang
DEVAYAN MANDIRI
Alamat: Jln. Batu Berlayar Km. 22

2018-05-24 19:53

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Banyak Anak Banyak Rejeki 😢 Tapi Masa Tua Tetap Tak Ingin Sendiri 😢

2018-05-24 17:55

Agus rinaldisyah Agusrinaldi_ID

Hidup hanya sekali, dan itu sudah lebih dari cukup bila kita tidak menjadi PENUNDA.

#PayTreninAja

2018-05-24 14:29

JUMARIS, S.KEL JuniarisJ

#PPBSIMEULUE# @dit_ppi @PPBPUSLATLUHKP @dpp_ipkani @kkpgoid @ikhsanharyadi @DkpSupriman. BAST Kapal Pengangkut Peri…

2018-05-24 13:34

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

@kempanrb Bagaimana dengan Pegawai Pemerintah Non Pegawai Negeri (PPNPN)?
setiap tahun kami tidak dapat untuk Lembaga Mahkamah Agung RI

2018-05-24 13:22

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

diam la ahmad maslan

2018-05-24 06:18

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Semalam bantai kau pam tido lapas balik wad, haa mendapat la lepas sahur ni baru dapat tido balik, nasib keje petang

2018-05-24 06:12

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@azlina41 Makan becepak, sakit pulak hati kita

2018-05-24 06:10

ⓢⓘⓝ.ⓘⓢ.ⓜⓔ™ hanung665

Terms and Conditions applied.

RT @NurlyAlFarabi: @hanung665 @Imma_dn @hanung665 rayuanmu mass .. ibarat idhgam .. meleburkan .. ia meleburkan hatiku 😄😄😄

2018-05-24 05:53

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Rayuanmu Itu Lhoo 😂😂😂😂 Kaya Idhar, Jelas Dan Terang 😄😄😄 Ibarat Idhgam Meleburkan .. Hatiku 😄😄😄

2018-05-24 04:53

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

@hanung665 @Imma_dn @hanung665 rayuanmu mass .. ibarat idhgam .. meleburkan .. ia meleburkan hatiku 😄😄😄

2018-05-24 04:45

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Rayuanmu Mas 😂😂😂😂 Kaya Idhar, Jelas Dan Terang 😄😄😄 Ibarat Idhgam Meleburkan .. Hatiku 😄😄😄

2018-05-24 04:42

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Asal Wayahnya Sahur Ajah Ngebangunin Uminya Di Perut Pake Tendangan Konoha Senpu, Nyampe Konoha Goriki Senpu.
Pinter Kaka Nih 😘

2018-05-24 04:37

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Aku menyirap je tengok iklan nasi mcd kat YouTube ni, makan macam babi, bebunyi-bunyi

2018-05-24 04:21

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

sebelum ni riyal arab saudi to rm duit riyal lagi besar. skrg rm lg besar sejak tun jd pm. tahniah malaysia.

2018-05-24 01:29

Fandri Mbo FandriMbo

fandri.mbo1818@gmail. com

2018-05-24 00:20

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

I added a video to a @YouTube playlist Big Shaq - Man Don't Dance (Official Audio)

2018-05-23 23:16

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

tadi teringin nak mkn ayam mcd. skrg dah mkn nasi x selera dah ayam mcd.

2018-05-23 21:35

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

masalahnya pas yg timbulkan perasaan benci kepada PH.

2018-05-23 21:28

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

alahai comelnya yg belakang tu walaupun buncit. 🤣

2018-05-23 21:18

Valentina Putri K T valentinatiurma

♥Jesus Christ | NAMCHE 13 STIKES Bethesda Nurse

one person followed me // automatically checked by

2018-05-23 08:53

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Bersahurkan extrajoss la macam biasa, mana mahunya minum milo

2018-05-23 06:20

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

11: 30 PM 📺 Watching 〰 Dragon Ball 😊

2018-05-23 01:57

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

23 : 30 PM
📺 Watching 〰 Dragon Ball 😊

2018-05-23 01:55

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

dan aku menyesal

2018-05-23 01:23

Ent Fams Closed RolePlayer_Ent

☆CLOSE AGENCY☆Since 24, April 2015☆Admins; DJ, Evin, Soda, Redkim, and Minsu☆ Join? link & check the fav 8)☆ ☆

one person followed me // automatically checked by

2018-05-23 01:12

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

aku stalk ex aku. jatuh cinta semula. 😭

2018-05-23 01:06

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

I added a video to a @YouTube playlist Snoop Dogg - The Next Episode

2018-05-22 19:46

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

FGO GUDAGUDA Meiji Ishin Re-run - Snakes VS Angry Hijikata: via @YouTube

2018-05-22 18:40

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Twitter gua ni style abah abah sikit,lebih banyak berita dari orang meroyan

2018-05-22 18:12

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Disangka Umur Berapakah Kamu? - NURLY AL-FARABI disangka berusia 25 tahun!

2018-05-22 17:37

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Manusia Hidup Berkawan Mesin !
Punya Yg Ginian Enak Kali Bii 😊

2018-05-22 17:00

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Jadi Ingin Di Ombre Lagi Rambutnya 😂😂

2018-05-22 16:55

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Pen Buka Cafe Kayak Gini ..
Kalo Ga Tema Black Metal 😂😂😂

2018-05-22 16:47

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

gila sanggup sampai 400 postage. baik bagi abg dia tu.

2018-05-22 11:10

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

tak guna punya jantan

2018-05-22 10:04

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

01 : 30 AM
nonton Samurai X bareng suami . Judulnya Gabisa Tidur Lagi Ajah .

2018-05-22 03:42

Nurly Al-Farabi🔄 NurlyAlFarabi

• 👪 @akiraaruno •👜Teacher • 💖Music •📝Writter •
🏫 Department of Teacher Training and Education Indonesian Literature of FPBS UPI • 🐣 Est.1994 •

Jam segini nonton Samurai X ..
Berdua Ajah ..

2018-05-22 03:36