Tweets at Simeulue, Aceh around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Simeulue, Aceh 30km.


Search Results

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Satlantas Aceh Tamiang Berbagi Takjil Jelang Buka Puasa

2018-05-27 05:36

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Satlantas Polres Aceh Besar Memberikan Santunan pada Anak Yatim Piatu di Dayah Nurul Huda

2018-05-27 05:22

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Satlantas Polres Aceh Besar Memberikan Bantuan Kepada Pengungsi Rohingya

2018-05-27 05:13

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Bagi-bagi Takjil kepada Pengguna Jalan di Kota Meulaboh

2018-05-27 05:00

IsmaL Smieth ISmieth

Meskipun hidup di ujung senjata tapi masih saya memimpin perjuangan saya untuk meraih sukses di masa depan demi karir saya

Gundah gulana

2018-05-27 03:02

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Pengaturan Arus Lalulintas di depan Masjid Ruhama Kota Takengon

2018-05-27 02:46

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Satlantas Polresta Banda Aceh bagi-bagi Takjil

2018-05-27 02:31

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Kelantan tak senakal melaka

2018-05-27 01:37

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Kos lepas mesti ada

2018-05-27 01:25

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@zizan194 jual la dah x pakai

2018-05-27 01:04

madi sanborn madisanborn

life is short but sweet for certain

Just watched a lady at the airport eat a boiled egg LIKE AN APPLE SHELL AND ALL... truly remarkable- like nothing I’ve ever seen before

2018-05-26 19:18

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

main team tapi smua mati awal. mcm main sorg. nasib baik menang.

2018-05-26 18:17

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Barang dah booking, nanti balik tinggal sarung je

2018-05-26 13:18

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil nama dia azrul. org mne tu qi?

2018-05-26 03:19

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil perkataan tak tertinggal.

2018-05-26 03:12

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil ya. kesian aku kat yb izzah. bengang dia dpt berkata ape.🤣

2018-05-26 03:03

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@haqqiyunnazil dia yg gila seks.

2018-05-26 03:01

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Pening kepala memikir, ekzos ke set indon, hmm

2018-05-26 02:56

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@BudakMmr Masuk x byk, kluar yg bnyk

2018-05-26 02:38

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

@setkabgoid Bagaimana dengan kami para Pegawai Pemerintah Non Pegawai Negeri (PPNPN) di Mahkamah Agung R.I? THR han…

2018-05-26 00:12

GooGuns Lulz googuns_lulz

@victor_zheng

030d2999f502cb4d2048593700faa0377fcc30782c4900f493e6000ba0f8aff8016d989a41e44387e870449b6875aeb1122e4a4a9b7414e6ecc…

2018-05-25 22:46

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@BudakMmr Xda la, nak raya ni beli barg raya skit

2018-05-25 22:38

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@BudakMmr Dah jual pun lim

2018-05-25 22:37

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@NileBowie @elroomi bodoh mat salleh tak tahu apa diam je la.

2018-05-25 22:28

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Terpaksa lepaskan kau, sorry!

2018-05-25 22:17

IsmaL Smieth ISmieth

Meskipun hidup di ujung senjata tapi masih saya memimpin perjuangan saya untuk meraih sukses di masa depan demi karir saya

Otw manyorot

2018-05-25 20:35

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

power

2018-05-25 19:19

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

kesian yb izzah. bongok tol laki tu. mesti budak umno tu.🤣

2018-05-25 16:11

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

jgn tweet atau rtwt kpop boleh x? nanti aku unfollow atau mute.

2018-05-25 16:08

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Lama dah aku perati tyga ni, geram geram je nak sebat

2018-05-25 13:28

sianipar_ronny

@Hary_Tanoe call ronny = 081213974872.elektibilitas perindo real akan meningkat,kembangkan pos2 di bawah,perkuat jaringan pak tanoe.

2018-05-25 04:56

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue kau buat apa kat nilai? bukan dah habis blaja ke?

2018-05-25 04:35

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue 😩🚗💨

2018-05-25 04:27

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue kat mne

2018-05-25 04:26

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

@fauzaninoue nak 😫

2018-05-25 04:20

Edi Saputra A.D. EdiSaputraAD1

Alhamdulilah semoga dengan pertemuan ini akan dapat terwujud hukum adat laut di kabupaten simeulue terutama diarea…

2018-05-25 01:54

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Kerajaan baru ni pun banyak bermain dengan teka teki jugak

2018-05-24 23:06

Fandri Mbo FandriMbo

Vidio

2018-05-24 22:31

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

DEEN ASSALAM - Cover by SABYAN via @YouTube

2018-05-24 20:52

Suak Lamatan suaklamatan

Selamat datang di Suak Lamatan

Depot Air Minum Isi Ulang
DEVAYAN MANDIRI
Alamat: Jln. Batu Berlayar Km. 22

2018-05-24 19:53

Agus rinaldisyah Agusrinaldi_ID

Hidup hanya sekali, dan itu sudah lebih dari cukup bila kita tidak menjadi PENUNDA.

#PayTreninAja

2018-05-24 14:29

JUMARIS, S.KEL JuniarisJ

#PPBSIMEULUE# @dit_ppi @PPBPUSLATLUHKP @dpp_ipkani @kkpgoid @ikhsanharyadi @DkpSupriman. BAST Kapal Pengangkut Peri…

2018-05-24 13:34

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

@kempanrb Bagaimana dengan Pegawai Pemerintah Non Pegawai Negeri (PPNPN)?
setiap tahun kami tidak dapat untuk Lembaga Mahkamah Agung RI

2018-05-24 13:22

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

diam la ahmad maslan

2018-05-24 06:18

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Semalam bantai kau pam tido lapas balik wad, haa mendapat la lepas sahur ni baru dapat tido balik, nasib keje petang

2018-05-24 06:12

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@azlina41 Makan becepak, sakit pulak hati kita

2018-05-24 06:10

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Aku menyirap je tengok iklan nasi mcd kat YouTube ni, makan macam babi, bebunyi-bunyi

2018-05-24 04:21

Fitra Muslianda MusliandaFitra

#nocturnal

@RVsmtown Lama lagi 😑

2018-05-24 04:01

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

sebelum ni riyal arab saudi to rm duit riyal lagi besar. skrg rm lg besar sejak tun jd pm. tahniah malaysia.

2018-05-24 01:29

Fandri Mbo FandriMbo

fandri.mbo1818@gmail. com

2018-05-24 00:20

Fandri Mbo FandriMbo

gmail

2018-05-24 00:15

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

I added a video to a @YouTube playlist Big Shaq - Man Don't Dance (Official Audio)

2018-05-23 23:16

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

tadi teringin nak mkn ayam mcd. skrg dah mkn nasi x selera dah ayam mcd.

2018-05-23 21:35

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

masalahnya pas yg timbulkan perasaan benci kepada PH.

2018-05-23 21:28

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

alahai comelnya yg belakang tu walaupun buncit. 🤣

2018-05-23 21:18

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Bersahurkan extrajoss la macam biasa, mana mahunya minum milo

2018-05-23 06:20

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Giat Patroli Malam di Seputaran Kota Nagan Raya

2018-05-23 02:32

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Pengaturan Arus Lalulintas di Masjid Baiturrahman, Suka Karya, Simeulue Timur

2018-05-23 02:30

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Satlantas Polres Aceh Utara Bagi Takjil dan Buka Puasa Bersama dengan Para Pelanggar Lalulintas…

2018-05-23 02:14

Satlantas Simeulue LantasSimeulue

Satuan Lalulintas Polres Simeulue, ACEH

Sat Lantas Aceh Besar Bagikan Takjil ke Ratusan Pengendara Motor di Aneuk Galong

2018-05-23 01:55

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

dan aku menyesal

2018-05-23 01:23

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

aku stalk ex aku. jatuh cinta semula. 😭

2018-05-23 01:06

Fitra Muslianda MusliandaFitra

#nocturnal

@xxrzkxx Mirip 😁

2018-05-22 19:48

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

I added a video to a @YouTube playlist Snoop Dogg - The Next Episode

2018-05-22 19:46

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

FGO GUDAGUDA Meiji Ishin Re-run - Snakes VS Angry Hijikata: via @YouTube

2018-05-22 18:40

Dbard Bardansyahali2

@pln_123 @PLNACEH, Alhamdulillah, di sinabang lampu mati, tetap sabar, wassalam.

2018-05-22 18:31

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Twitter gua ni style abah abah sikit,lebih banyak berita dari orang meroyan

2018-05-22 18:12

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

gila sanggup sampai 400 postage. baik bagi abg dia tu.

2018-05-22 11:10

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

tak guna punya jantan

2018-05-22 10:04

Fitri Damayanti FitriDamayant20

Chandra & Al smangt Q

@detikcom Ya allah udh bau tanah asik komentari org..puas gk puas..apa pengn jd presiden...udh bln puasa..hadeh..be…

2018-05-22 08:29

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

Trying out @theTunnelBear so I can browse privately from my ISP.

2018-05-21 23:25

Taufiq Topitpenyuluhsi

@ETA_SWEETY @AMSAL8MALAU @mzulficar @BRPPUPPalembang @brsdm_kp @susipudjiastuti Apakah mudah dalam pengurusan a mbak

2018-05-21 21:49

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

enjoy the little things. 💪🏻

2018-05-21 20:54

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

@DJPb_KemenkeuRI @KemenkeuRI Pegawai Pemerintah Non Pegawai Negeri (PPNPN) dilembaga Mahkamah Agung RI, apakah tida…

2018-05-21 16:06

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Lenguh kaki harini

2018-05-21 13:01

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

hensem lagi pak jib.(najib)

2018-05-21 09:18

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

yg kiri skali tu mcm makin gemok.🙊

2018-05-21 09:14

Rians_aan@yahoo.co.i RiansAan

Politik & Pemerintahan

Salah satunya menyelamatkan NKRI ini adalah menyatukan umat jangan saling mengejek dan menghina sesama umat sehingg…

2018-05-21 08:02

IsmaL Smieth ISmieth

Meskipun hidup di ujung senjata tapi masih saya memimpin perjuangan saya untuk meraih sukses di masa depan demi karir saya

Ayat untuk hari ini

لَا يُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ ۚ وَكَانَ اللَّهُ…

2018-05-21 06:58

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

aku dengan air milo mana boleh bersatu,mahu kejamban lepastu

2018-05-21 06:12

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

Selamat harkitnas maju terus negeri ku yang besar, yang kaya dengan alamnya. Negeriku bangkit dengan gedung-gedung…

2018-05-21 00:26

Dedi Ardiansyah, S.H Dedi_Ar0483

@detikcom Mungkin setuju aja, karena itu juga merupakan bukti keseriusan pemerintah untuk melindungi rakyat dan kea…

2018-05-21 00:05

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

tarawih

2018-05-20 22:23

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

jantan tak guna

2018-05-20 20:53

IsmaL Smieth ISmieth

Meskipun hidup di ujung senjata tapi masih saya memimpin perjuangan saya untuk meraih sukses di masa depan demi karir saya

2018-05-20 20:30

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

pandai najib berlakon

2018-05-20 18:08

Agus rinaldisyah Agusrinaldi_ID

Seorang anak hanya memerlukan 2 tahun belajar bicara, lalu mengapa kita menghabiskan puluhan tahun untuk belajar menahan bicara.

2018-05-20 11:05

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Sabar la, sikit hari lagi kami bla

2018-05-20 01:21

Ariff Hafizuddin edgeofultima

a typical weeb that likes japanese animation

[FGO] The Demonic Capital: Rashomon - 1M Ibaraki VS not much of a Solo Cu: via @YouTube

2018-05-19 16:06

u. ayip ayip_o_

tiada apa yang menarik disini. harap jodoh datang sendiri. malas nak cari. atau membujang ke mati.

knpe daun pandan buruk sgt.

2018-05-19 15:40

Agus rinaldisyah Agusrinaldi_ID

Setiap orang ada waktunya dan setiap waktu ada orangnya.

Jadi mungkin saja hari ini kamu diwaktu yang tepat untuk…

2018-05-19 14:02

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Haram jadah punya lipas, huru hara kejap bilik dibuatnya

2018-05-19 01:06

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Dah tak ada jiwa aku nak duduk sini, kalau bagi balik esok malam ni jugak aku lari

2018-05-18 22:56

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@AdilaEzzani Habih dah kno redeem, porot seleso amek tekau

2018-05-18 22:35

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@AdilaEzzani Apolak kono ekau ni

2018-05-18 22:27

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@AdilaEzzani Kat DM tu bnyk ayam, mntak skit

2018-05-18 22:18

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

Penyudahnya sulam pulak dengan pizza, baru selesa

2018-05-18 22:17

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@AdilaEzzani Baik aku pegi makan mekdi dow

2018-05-18 22:16

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@AdilaEzzani Smalam aku cari jugak,x boleh gi aku dgn kuih kat sini

2018-05-18 21:25

Zeth shfqzd

pendekar juga perlukan rehat

@AdilaEzzani Susah dow nk cari kuih tu kat sini

2018-05-18 21:23