Tweets at Xhariep, Free State around 30km

It searches the Pokestop Tweets of Twitter around Xhariep, Free State 30km.


Search Results

Eunice Eunice__L

Those jugs are a need for our table tbh @FezzzFierce

2019-02-16 04:09

Eunice Eunice__L

Yup.

2019-02-16 03:57

Eunice Eunice__L

Can't do anything in peace in this house.

2019-02-16 03:56

Eunice Eunice__L

Can't even watch porn in peace in this house.

2019-02-16 03:20

Eunice Eunice__L

Yeah.

2019-02-16 03:17

Eunice Eunice__L

What a boring Friday.

2019-02-16 01:57

Modern slave AlletaB

I hope you find what you looking for in my profile broer

RT @Eunice__L: These are nice.

2019-02-16 01:30

Eunice Eunice__L

These are nice.

2019-02-16 01:02

Eunice Eunice__L

Nothing.

2019-02-16 00:39

Eunice Eunice__L

Lol.

2019-02-15 23:17

Eunice Eunice__L

@chivosM @KHANYIEKAY Lmao.

2019-02-15 21:38

Eunice Eunice__L

@Rragwe_Bana Nope. I'm celibate.

2019-02-15 21:16

Eunice Eunice__L

Lmfaooooo.

2019-02-15 21:11

Eunice Eunice__L

@Rragwe_Bana πŸ˜‚

2019-02-15 21:09

Eunice Eunice__L

@Maknazzi I do this too. πŸ˜‚

2019-02-15 19:51

Eunice Eunice__L

@OzzaT_ Soze. You're too expensive for a beginner.

2019-02-15 19:47

Eunice Eunice__L

@Maknazzi Ayt, atleast.

2019-02-15 19:46

Eunice Eunice__L

Let me tell my ex I miss him somar.

2019-02-15 19:40

Eunice Eunice__L

How much per hour?

2019-02-15 19:39

Eunice Eunice__L

@Maknazzi Wait.. How old are you so I can unfollow you? I can't be following anyone under 20. πŸ˜’

2019-02-15 19:38

Eunice Eunice__L

@Lebzz__ VB still showing me flames till this day.

2019-02-15 19:37

Eunice Eunice__L

Lindiwe gave that nigga the cooch 🀐

2019-02-15 19:07

Eunice Eunice__L

Lol.

2019-02-15 17:43

Eunice Eunice__L

It's finally raining here by us. ❀️

2019-02-15 17:42

Eunice Eunice__L

This hashtag on my tl πŸ™„

2019-02-15 17:37

Eunice Eunice__L

Love it.

2019-02-15 17:36

Eunice Eunice__L

They just need to give me some of that money tbh.

2019-02-15 17:30

Eunice Eunice__L

Atleast they got money.

2019-02-15 17:29

Eunice Eunice__L

The men I attract these days. Ayyy.

2019-02-15 17:29

Eunice Eunice__L

I miss being dick whipped yaz.

2019-02-15 17:29

Eunice Eunice__L

@neoeuw Where

2019-02-15 17:29

Eunice Eunice__L

Perfect gym weather this. Omg.

2019-02-15 17:27

Eunice Eunice__L

I always tell people I have a type when it comes to men. I actually don't.

This is me tbh πŸ˜‚πŸ˜‚

2019-02-15 17:23

Eunice Eunice__L

Let me hit up my gym buddy. ☺️

2019-02-15 17:22

Eunice Eunice__L

I remember in grade 12 my boyfriend at the time bought me a watch, teddy bear, chocolates and flowers for Valentine's. He only got a hug.

2019-02-15 17:21

Eunice Eunice__L

Y'all need to stop.

2019-02-15 17:19

Eunice Eunice__L

Me always watching the cooking channel don't mean I can cook.

2019-02-15 17:18

Eunice Eunice__L

@Tee_Tee__ If anything, these 2000's look older than 90's babies.

2019-02-15 17:18

Eunice Eunice__L

It is him I love. 🎢

2019-02-15 17:15

Eunice Eunice__L

Y'all going to Sam Smith's concert

2019-02-15 16:57

Eunice Eunice__L

Her hair. Yho, girl..

2019-02-15 16:57

Eunice Eunice__L

Sindi still around?

2019-02-15 16:56

Eunice Eunice__L

@neoeuw Youre still sleeping?

2019-02-15 16:55

Eunice Eunice__L

@neoeuw Because you ignored my messages.

2019-02-15 16:53

Eunice Eunice__L

No one wants you to be their man. Be my man once.

2019-02-15 16:49

Eunice Eunice__L

@neoeuw Mxm. Lemme alone wena.

2019-02-15 16:48

Eunice Eunice__L

This one didn't even text me this morning.

2019-02-15 16:47

Eunice Eunice__L

Someone put me on appetite suppressant teas toe. Like any weight loss anything. Besides gym 😏

2019-02-15 16:43

Eunice Eunice__L

Is Lelo really pregnant

2019-02-15 16:37

Eunice Eunice__L

@FezzzFierce πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

2019-02-15 16:27

Eunice Eunice__L

I wanna try that tho.

2019-02-15 16:27

Eunice Eunice__L

Remind me not to tell Neo anything ever again. This bitch outchea blueticking me. That's why she didn't get a car a…

2019-02-15 16:26

Eunice Eunice__L

I'm so full rn. Had the best breakfast ever.

2019-02-15 16:24

Eunice Eunice__L

#BeingBonang is fun to watch.

2019-02-15 16:22

Eunice Eunice__L

@Maknazzi I was always late for classes. I don't miss schooling.

2019-02-15 16:21

Eunice Eunice__L

Honestly.

2019-02-15 16:20

Eunice Eunice__L

If I had someone who wanted to have sex with me in the morning, it would probably happen before bathing.

2019-02-15 16:20

Eunice Eunice__L

Go get your gift, sis.

2019-02-15 16:15

Eunice Eunice__L

Mtn πŸ™„

2019-02-15 15:40

Eunice Eunice__L

The house is nice and quiet when the kids are not here 😍

2019-02-15 15:36

Eunice Eunice__L

Perfect.

2019-02-15 15:35

Eunice Eunice__L

@Maknazzi You atleast made it?

2019-02-15 15:33

Eunice Eunice__L

@Mo_endy Me too

2019-02-15 15:33

Eunice Eunice__L

Men lie.

2019-02-15 15:02

Eunice Eunice__L

@Maknazzi Lol just get up already.

2019-02-15 12:46

Eunice Eunice__L

Lol.

2019-02-15 12:43

Eunice Eunice__L

Y'all up and ready for work?

2019-02-15 12:35

D A F L A M E πŸ•ŠοΈ tboydaflame

Medical Student & Versatile DJ, Check Out My YouTube 😎 || @ShoMadjozi's Producer || #LIMPOPOCHAMPIONSLEAGUE

RT @Eunice__L: It don't even matter anymore.

2019-02-15 05:30

Eunice Eunice__L

Sleepy AF.

2019-02-15 05:24

Eunice Eunice__L

Sam Smith - Say It First.

2019-02-15 05:15

Eunice Eunice__L

It don't even matter anymore.

2019-02-15 04:39

Eunice Eunice__L

My niece is being really annoying tonight. Someone come get this kid before I feed her to her dog.

2019-02-15 04:37

Eunice Eunice__L

2019-02-15 03:05

πŸ’šπŸ’«MΓ€_MbhΓͺlΓ©πŸ’«πŸ’š MeeLeeScent

Lollipop makes me happy**,)| Aint here to please anybawdyy☺|If you have a problem with me you can go mop the ocean (˘̯˘ )/Adore @NICKIMINAJ|SWATI*

RT @Eunice__L: That's why..

2019-02-15 02:01

Eunice Eunice__L

@Maknazzi Lmao I was gonna ask

2019-02-15 01:46

Eunice Eunice__L

The best 😭😭

2019-02-15 01:44

Eunice Eunice__L

Oh yeah? πŸ‘€

2019-02-15 01:43

Eunice Eunice__L

That's why..

2019-02-15 01:16

Eunice Eunice__L

Where y'all get these man??? 😭😭

2019-02-15 01:14

Eunice Eunice__L

Lol. Lol. Lol. 😍

2019-02-15 01:13

Eunice Eunice__L

Helping my nephew with homework with a phone in my hand. Afrikaans showing me flames.

2019-02-15 00:49

Eunice Eunice__L

Gonna get me some V'Day coitus.

2019-02-14 04:24

Eunice Eunice__L

Can't wait for tomorrow.

2019-02-14 04:20

GooGuns Lulz googuns_lulz

@victor_zheng

5b8bd9a7aba579992087b69c76693a1e1f22a19fa879a37f0e4b0ee573e96a8aeee8665754b90999659c229b806b2c7d679a3a0f09424865b07…

2019-02-12 09:52

GooGuns Lulz googuns_lulz

@victor_zheng

0162b4259c38b32020bc912cbf52995ad490ba43ea7e94aa24c6501edbf37ed0f8c02d6aca091be70cd0d1477e8baf9bf2250e4684e5bd141c9…

2019-02-10 05:27

Eunice Eunice__L

What a nap 😩😩

2019-02-06 21:56

Eunice Eunice__L

I'm not.

2019-02-06 20:32

Eunice Eunice__L

@JBasenga

2019-02-06 20:32

Eunice Eunice__L

@KidTroniK @JBasenga Same 😣

2019-02-06 20:31

Eunice Eunice__L

So sleepy omg.

2019-02-06 20:11

Eunice Eunice__L

@Im_Her_man Hehe.. πŸ‘€

2019-02-06 20:05

Eunice Eunice__L

Wake me up when you get to the good part.

2019-02-06 19:58

Eunice Eunice__L

@Im_Her_man Is that a dildo?

2019-02-06 19:56

Eunice Eunice__L

Lmao.

2019-02-06 19:51

Eunice Eunice__L

Want cuddles this weekend. From somebody boyfriend.

2019-02-06 19:50

Eunice Eunice__L

Fiona is such a hoe.

2019-02-06 19:36

Eunice Eunice__L

A thousand times over..

2019-02-06 19:25

Eunice Eunice__L

Smh.

2019-02-06 19:24

Eunice Eunice__L

Beer buffet? ☺️

2019-02-06 17:38

Eunice Eunice__L

Kids in school are out of control.

2019-02-06 17:32